Hop til indhold

Hvorfor tænder nogle mænd på ælder kvinder(alderen),og flere andre gør det ikke ?

Featured Replies

Skrevet

God aften herinde :)

Jeg tvivler på nogle af de ting, jeg måske ikke har forstået rigtigt :) 

Her kommer der spørgsmålene :) 

* Når man møder hinanden første gang og allerførste man vil tænke på, er det ikke en personlighed og udseende, og selvfølgelig kommer der naturligvis flere af de vigtigste ting/sider på et senere tidspunkt, det er ret generelt til hvad jeg synes, hvad med jer hvad synes I ifht sexkøbere (Her vil der tale om” drømmemål/drømmekæresten”)

* Er alder ikke bare et tal når det handler om kemien ? 

Altså jeg sgu bliver ked af og skuffer over situationen, når hver gang jeg bliver afvist pga.min alder :mellow:

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 6 minutter siden:

* Når man møder hinanden første gang og allerførste man vil tænke på, er det ikke en personlighed og udseende, og selvfølgelig kommer der naturligvis flere af de vigtigste ting/sider på et senere tidspunkt, det er ret generelt til hvad jeg synes, hvad med jer hvad synes I ifht sexkøbere (Her vil der tale om” drømmemål/drømmekæresten”)

For mig er alder da bare et tal, kemi med vedkommende er afgørende, men det ved man jo først når man har mødt personen. 

Skrevet

Altså nu kan jeg jo kun tale for mig selv.

Min kone var 13 år ældre end mig og hun havde det meget svært med aldersforskellen i starten, men som tiden gik følte vi os faktisk mere og mere jævnalderende.

Vi ville rigtig gerne hinanden.

Det der tændte mig ved hende var hendes kærlige personlighed, temperament, humor og rappe replikker. 

Vi jokede tit med at jeg var hendes kuvøseguf :D

Mook skrev, for 29 minutter siden:

Absolut! 
Hvis kemien er der - og det er det vigtigste - burde alderen være fuldstændig underordnet - så længe man er over den kriminelle lavalder selvfølgelig :ph34r:

Mook skrev, for 30 minutter siden:

Altså jeg sgu bliver ked af og skuffer over situationen, når hver gang jeg bliver afvist pga.min alder :mellow:

Ja det fatter jeg så ikke noget af :huh:

Skrevet

Nu har jeg ikke mødt så mange, men jeg har opdaget at aldrer og udseende intet betyder, sådan var det ikke da jeg var yngre.

da jeg var i 20erne gik jeg klart efter udseendet. Da jeg blev gift var det med en smuk kvinde som er 10 år yngre end mig, men det var ikke derfor, vi faldt bare i hak, og her mere end 20 år sener elsker jeg hende stadig lige så højt, ja måske mere. Hvorfor så, ja det er hendes væsen og overbærenhed med mig som tæller, lige som jeg tror det er det samme den anden vej, det at man respekterer hinanden og giver plads til forskellighed og ikke overskrider grænser ( i hvert fald ikke bliver opdaget i det ) 

for 6-7 år siden besøgte jeg en kvinde som slet ikke var “min smag” men hun indviede mig i tantra verden, og det ændrede mig meget, så det er blevet det indre der tæller, jeg har besøgt enkle kvinder, som jeg blev anbefalet, som heller ikke var “min smag” men det var nogle af de bedste oplevelser, fordi vi bare havde god kemi. 
Jeg har for nogle år siden mødt TS, og der er også en del års forskel på os, men en mere sød og indleverende kvinde skal man lede efter i lang tid, og selv der er jeg ikke sikker på at man kan finde en. Hvis jeg skulle danne par med TS var der kun en ting der vil have betydning og det var om aldersforskellen vil være lovlig, alt andet vil være ligemeget, da den kemi vi havde bare var rigtig god, jeg var selv bange for at blive forelsket i hende, og er derfor også glad for at vi bor i hver sin landsdel, så det ikke er let at besøge hende. 
Jeg har en del i min omgangskreds som havde fået en “trofæ kone” men det holdt ikke for en eneste, og hvad er det så værd, i alle tilfælde vil jeg give manden skylden, på grund af den manglende respekt. Især hvis der er nogle års forskel skal man også give plads til forskelligeheder. Jeg gider ikke gå i byen, min kone vil gerne, sammen med veninder, så det gør hun, jeg henter og bringer dem glædeligt, og er glad når hun kan more sig, bare jeg slipper, jeg gør også ting som hun ikke deltager i, men vi giver hinanden plads, og stole på hinanden. 
Hvis den ene part ikke er klar til at “se under huden” så har forholdet ikke en chance, og jeg ved godt hvem der bliver taberen, det er den person som ikke er åben for de muligheder der er.

hvis du lave et møde med en mand som aflyser på grund af alder, så er han sku verdens største fjols, og du skal ikke bekymre sig for det er da kun ham der taber på det, du slipper for at møde en overfladisk person som ikke er klar til at møde en skøn person som dig.

Redigeret af Lovingthai
Ændring

Skrevet

Folk er forskellige - men alder betyder da klart noget. At nogle så engang imellem oplever at andre ting er vigtigere betyder jo ikke at de fleste finder partnere nogenlunde på samme alder, og en del ældre mænd falder for yngre kvinder. En ung kvinde er mere spændstig og for mange smuk at se på. Kvinder derimod prioritere ofter også andre værdier som modenhed og ro og velstand hvilket gør at de kan finde sammen med ældre mænd. 

Er du blevet svigtet fordi du er for ung  eller gammel?

Skrevet

aldersforskel gør ikke mig noget, bare kemien er der :) jeg er selv 51 år og knepper ind imellem med en ældre kvinde på 73 år, hun syntes det er pivfrækt og dejligt at få noget pik af en yngre mand som faktisk er på alder med hendes egne børn :razz:

så er kemien der, så er det da fedt at kunne hjælpe hinanden med det frække :)

Skrevet
Mook skrev, for 8 timer siden:

God aften herinde :)

Jeg tvivler på nogle af de ting, jeg måske ikke har forstået rigtigt :) 

Her kommer der spørgsmålene :) 

Men hvis man er ærlig med sin alder kan det næppe være grunden til en afvisning…,

Skrevet

Mange siger: bare der er kemi…..

men er det ikke lidt letkøbt for kan kemi ikke også indbefatte alder? Ungdommelighed eller modenhed osv.?

Når mange siger alder er bare et tal ….. jo, det gør ikke noget man er 65, bare man ligner en på 45. 

Men en dejlig voksen kvinde der er i ok form, velskabt, har en skøn udstråling og er sød og let at omgåes er da dejligt at lege med uanset om hun er 40 eller 60 år (jeg har ikke været sammen med nogen over ca 60 år - såvidt jeg ved). 

Skrevet

Hello Mook

Finding the person you meet attractive is of course the very first thing that comes to mind.
As you can't know anything about the personality from a few words in an add, or on a dating site.
I do still remember meeting you for the first time, and my first thought was, wow, she's beautiful ! 
And tiny, lol . 
After that comes personality, when you start to get to know someone.

My preference is women in their 30s and 40sm actual Women that have a bit of experience. 
I find them far more appealing than a young 20s something. 
And that is you, Mook
You are both very attractive and have a wonderful personality. 
And I do think we had great chemistry with each other. 
And thats where I say age is just a number, when you find chemistry, age becomes irrelevant, but you have to find the chemistry first, and then age is relevant. 

Now, you on the other hand, you look so young, anyone that actually rejects you because of age is a fool ! 

Skrevet
Mook skrev, for 11 timer siden:

Når man møder hinanden første gang og allerførste man vil tænke på, er det ikke en personlighed og udseende

Det er det for mig. Og personlighed er faktisk vigtigere end udseende. Udseende kan være det, som vækker interessen først, men meget hurtigt kan man fornemme en personlighed, når man taler med hinanden og er nysgerrig på den person, man taler med.

Mook skrev, for 11 timer siden:

hvad synes I ifht sexkøbere

Skønhed kommer i mange former. I forhold til købesex er pigens udseende vigtigt, når jeg vælger, hvem jeg vil besøge. Derimod er det mere pigens personlighed og kemien mellem os, som afgør, om jeg ønsker at komme tilbage til hende en anden gang.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Men hvis man er ærlig med sin alder kan det næppe være grunden til en afvisning…,

Korrekt. 
Man skal ikke lyve ;)

Skrevet
Jogge skrev, for 9 timer siden:

Folk er forskellige - men alder betyder da klart noget. At nogle så engang imellem oplever at andre ting er vigtigere betyder jo ikke at de fleste finder partnere nogenlunde på samme alder, og en del ældre mænd falder for yngre kvinder. En ung kvinde er mere spændstig og for mange smuk at se på. Kvinder derimod prioritere ofter også andre værdier som modenhed og ro og velstand hvilket gør at de kan finde sammen med ældre mænd. 

Er du blevet svigtet fordi du er for ung  eller gammel?

Jeg blev ikke svigtet, men er skuffet over situationen. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Ærlig med alder, ja, men også vellignende, ret nye billeder synes jeg er et must. 

Jeg tænker de fleste sexkøbere har prøver at komme til en aftale hvor pigen godt nok er hende på billederne, men hvor billederne er både 10 kg og flere år gamle. Det giver ikke den optimale start på hyggen.

Skrevet
Keaper skrev, for 1 time siden:

After that comes personality, when you start to get to know someone.

I agreed with you. 
I would say, that everything from the start was completely almost a perfectly couple. It took me for while to understand things was particularly important between our age in long distance relationship :(

Redigeret af Mook

Skrevet

Alle mennesker er forskellige. Man bør helst bruge retvisende billeder og samt korrekt alder. Forstår godt hvis det har indflydelse på ens økonomi, at man er mere tilbøjelig til at skønne de to. Omkring skuffelse og foventninger så er der en klar sondring for mig mellemsexkøb og dating. 

Da man ikke har ikke har reklamationsret i sexkøb vil jeg helst have at man bruger billeder der afspejler virkligheden. At man ikke ligner 100% et redigeret billede , hvor man bruger de rette vinkler/ tidspunkter på dagen, er ikke ensbetydende med det er et falsk billede/anden person i billedet. Har mødt kvinder hvor de ser værre ud i virkligheden end på billedet, men jeg kunne tydligt se at det var samme person, bare på et dårligere tidspunkt. Jeg har også prøvet at afvise kvinder, hvor billederne slet ikke passer. Som tommelfingerregel så vil jeg kun betale hvis det var en jeg ville kigge efter i byen/gaden.

I datingverden vil man helst blive valideret af omverdenen. Har ofte mødt nogle som måske brugte billeder der var 5+ år eller 10-15kg tungere. for det meste har jeg fortsættet men bare spurgt ind til hvorfor de brugte misledende billeder. Jeg er mere tilbøjlig til at sænke mine standarder da jeg godt ved man aldrig finder den perfekte kandidat, men kemien skal være i stand til at overkomme det. 

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

Jeg blev ikke svigtet, men er skuffet over situationen. 

Jeg er sikker på du gerne vil uddybe - for jeg forstår ikke helt hvad du er skuffet over. Er det dig hvor de har sagt du er er for gammel eller ung - er det dit syn på andre. Ja beklager men jeg kender dig ikke og aner ikke om du ser yngre eller ældre ud end du er. 

Skrevet
Mook skrev, den 1.3.2025 at 22:52:

Som GP eller som kæreste? Der er en verden til forskel. 

Jeg antager at efterspørgslen af gp’er over 40 år er mindre end for gp’er under 40 år. 

Redigeret af Spectrum

Skrevet
Spectrum skrev, for 42 minutter siden:

Jeg antager at efterspørgslen af gp’er over 40 år er mindre end for gp’er under 40 år. 

Hvorfor antager du det?

Jeg startede i en alder af 35 og er i dag 51 år og har da meget mere at lave i dag end dengang. 

Skrevet

Tænder meget sjældent på kvinder under 40, kan bedst li at se et ansigt hvor jeg kan se livserfaring mm, og mht til sex er de også bedre og de er bedre til at aflæse mig og det jeg tænder på.

Skrevet
Jogge skrev, for 21 timer siden:

Jeg er sikker på du gerne vil uddybe - for jeg forstår ikke helt hvad du er skuffet over. Er det dig hvor de har sagt du er er for gammel eller ung - er det dit syn på andre. Ja beklager men jeg kender dig ikke og aner ikke om du ser yngre eller ældre ud end du er. 

Jeg skuffer over et forhold der ikke længere kan kan holdes. 

Skrevet
Spectrum skrev, for 3 timer siden:

Det er/var en kommunikation der er blevet afvist, hvor min mening blev ikke længere hørt. 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 2 timer siden:

Jeg skuffer over et forhold der ikke længere kan kan holdes. 

så måske drejer det sig om noget helt andet end alder ? 

Skrevet
Mook skrev, for 5 timer siden:

Det er/var en kommunikation der er blevet afvist, hvor min mening blev ikke længere hørt. 

Argumenterede du for din alder?

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor antager du det?

Jeg startede i en alder af 35 og er i dag 51 år og har da meget mere at lave i dag end dengang. 

Kan det have noget at gøre med udbuddet af modne kvinder? Det var kun en antagelse. Jeg er måske forkert på den. 

Skrevet

Alder er vel bare een af flere faktorer. Måske er blevet bedre til markedsføring eller leverer simpelhen bedre ydelser. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.