Hop til indhold
SweettieDK

Forklaringer på straf

Recommended Posts

Nu var der lige igen en tråd hvor en kommentere vedr. den “tilfældige” uddeling af straf “uden forklaring”

@Stapler du uddelte karantæne med svaret, du får altid en forklaring som her…I en kommentar, som er proceduren pt  

Men er I opmærksomme på, at folk jo først kan se den forklaring når karantænen er ovre. 
Med mindre, de læser med på EG uden login og har en ide om hvilken tråd de fik karantæne pga. 

Ville det være muligt at sende en mail til brugerne med forklaringen, så de kender årsagen mens de har karantæne og den diskussion, snart kan stoppe med at komme op i alle tråde hvor folk ser den mindste lille relevans i at bringe det på banen som igen igen igen. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

Men er I opmærksomme på, at folk jo først kan se den forklaring når karantænen er ovre.

Som jeg har forstået det, så kan man godt logge ind, mens man har karantæne. Det er bare ikke muligt at bidrage, enten i en bestemt tråd eller i det hele taget.

Jeg fik forleden en advarsel for afsporing. Advarslen poppede op,  og jeg skulle anerkende advarslen og det medfølgende point, førend jeg kunne komme videre. Mon ikke det fungerer på samme måde, når der er tale om karantæne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 37 minutter siden:

Mon ikke det fungerer på samme måde, når der er tale om karantæne?

Tror der er forskellige grader af straf og konsekvens. 
Den ene gang jeg fik straf. 
Kunne jeg få ikke logge på. Men tjekkede det uden login. Da jeg godt vidste hvor det gik galt, men lige ville se hvor meget offentlig skældud jeg havde fået. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 7 timer siden:

Nu var der lige igen en tråd hvor en kommentere vedr. den “tilfældige” uddeling af straf “uden forklaring”

@Stapler du uddelte karantæne med svaret, du får altid en forklaring som her…I en kommentar, som er proceduren pt  

Med mindre, de læser med på EG uden login og har en ide om hvilken tråd de fik karantæne pga. 

Ville det være muligt at sende en mail til brugerne med forklaringen, så de kender årsagen mens de har karantæne og den diskussion, snart kan stoppe med at komme op i alle tråde hvor folk ser den mindste lille relevans i at bringe det på banen som igen igen igen. 

Der er en forklaring i forbindelse med advarslen. Vi kommer ikke til at sende mails. 

God dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...