køb dansk 413 Skrevet 26. Februar (edited) pacer skrev, for 7 minutter siden: Det er ikke holdninger. Jeg er mere bekymret over pigens syn på mig. Det er også i orden Men lad bare pigerne om det! Og så bemærk, at tråden faktisk handlede om, hvorfor pigerne ikke var så vilde med unge mænd Redigeret 26. Februar af køb dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 269 Skrevet 26. Februar SweettieDK skrev, for 10 timer siden: Eller respektere nej, som han gør nu. sidst i 20’erne til 35. Den alders løgn tror jeg de fleste bemærker ved fremmøde. Ganske som I opdager de piger som lyver, lad nu være at gå ned af den sti. Din mening, jeg skrev blot min der er ingen gp'er der bruger rigtig alder. Det svinger fra -5- til -30 +, kontra rigtig alder. Jeg kan ikke se om en gp er 29, eller 36, der er som regel "spartlet" godt igennem med krigsmalinge. I don't care, så længe hun ikke sælger sig selv så meget yngre, at man kan se det meget tydeligt er løgn. Der er sjovt nok ikke så mange gp'er der sætter plus på alder. Mændene gør det samme, både + og -, bare lige ikk så grov som nogle gp'er. Men det er en anden diskussion, vil ikke ødelægge topic. Så trådstarter: du kører barer løs med din kunstneralder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1335 Skrevet 27. Februar Prøver-igen skrev, for 9 timer siden: Men det er en anden diskussion, vil ikke ødelægge topic. Så trådstarter: du kører barer løs med din kunstneralder. Off topic. Ja, da TS ikke bad om løsningsforslag. Og får jeg en advarsel for afsporing, tager jeg den gerne, for at få mit budskab ud. Svar fra dig unødvendigt, da ja vi er uenige. Generelt set. Ja nogen piger (mange) lyver også om alder. Når jeg siger lad være, at gå ned af den sti er det fordi jeg er typen, der støtter ærlighed. Ønsker mere ærlighed, som giver mere tryghed og seriøsitet for begge køn. Sikrer flest muligt får de gode oplevelser. Den eneste måde det kan stoppes er I vender i døren ved dem som tydeligvis har løjet. At I selv gør det/ begynder på det, gør kun ondt værre. Åbent at opfordre til det kan jeg kun kommentere negativt på og fraråde. Groft stillet op: “Vil du hoppe ud af et fly uden faldskærm, bare fordi alle andre gør det, opfordre andre til at gøre det. Eller forsøge at forhindre nogen gør det”…. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 27. Februar Jeg har siden min debut som 24 årig(bliver 46 i næste uge) aldrig blevet diskvalificeret pga af min alder. Og er nok på 50 + af forskellige skønne damer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 104 Skrevet 28. Februar Mht alder: nogle GPer siger max alder 60 eller 65 år. Jeg er væsentlig ældre og er kun blive afvist een gang, og ved faktisk ikke, om det var på grund af min alder - den lyver jeg ikke om - og forsøger heller ikke at få en aftale, hvor jeg overskrider hendes grænse mht alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 28. Februar Catana skrev, for 3 timer siden: Mht alder: nogle GPer siger max alder 60 eller 65 år. Jeg er væsentlig ældre og er kun blive afvist een gang, og ved faktisk ikke, om det var på grund af min alder - den lyver jeg ikke om - og forsøger heller ikke at få en aftale, hvor jeg overskrider hendes grænse mht alder. Besøger du også unge kvinder i 20´erne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1221 Skrevet 1. Marts (edited) Hvis man som sexkøber ifbm kontakt oplyser alder, nationalitet, vægt og højde, må det være op til sælger om denne vil gå videre med aftalen og som 67 årig, vil jeg håbe og ønske, at kvinder der ikke ønsker at have mig som kunde siger nejtak. Det er klart at visse piger formentlig ikke har noget valg. De skal tage de kunder der nu er og også levere varen efter bedste evne. Det kan man som kunde jo prøve at undgå og jo mere erfaren man er og jo flere GP man “kender”, jo lettere er det at undgå disse piger. Jeg oplever at især thai piger enten er ret glade ved ældre mænd eller bare er så godt oplært at de spiller spillet godt, det kan jeg ikke vide, men jeg føler mig ofte i gode hænder der. Jeg opgiver ALTID korrekt alder, højde og vægt og har endnu ikke mødt en afvisning, heller ikke når jeg møder op. Redigeret 1. Marts af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 104 Skrevet 3. Marts pacer skrev, den 1.3.2025 at 00:02: Besøger du også unge kvinder i 20´erne? Næh, foretrækker modne danske over 40 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg