jesperhansendk 36 Skrevet 17. Februar Hej alle sammen, Så er Pia klar til et frækt GB mere. Et frækt morgen GB i Sorø. Fredag d.28/2-25 fra kl.09:00 - 10:00. *foregår privat i lånt lejlighed I 4180 Sorø. Pris 700kr pr. Deltager til Pia. Adressen fås på dagen. Ingen anal og sex foregår m. Gummi. *Der må cummes ovenpå mis og bryster. (Ta gerne dit eget Gummi med ved speciel mål.) Skriv privat besked til mig Jesper herinde for deltagelse. (Det er kun folk til GB vi søger.. forespørgsler om hun vil alene eller lign. frabedes og bevares ikke.) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 331 Skrevet 17. Februar Jeg er 186 høj og vejer 117 kg. Kan jeg bruges til den skønne kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 36 Skrevet 17. Februar jens69 skrev, for 2 timer siden: Jeg er 186 høj og vejer 117 kg. Kan jeg bruges til den skønne kvinde? Jada❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 18. Februar jesperhansendk skrev, for 20 timer siden: Hej alle sammen, Så er Pia klar til et frækt GB mere. Et frækt morgen GB i Sorø. Fredag d.28/2-25 fra kl.09:00 - 10:00. *foregår privat i lånt lejlighed I 4180 Sorø. Pris 700kr pr. Deltager til Pia. Adressen fås på dagen. Ingen anal og sex foregår m. Gummi. *Der må cummes ovenpå mis og bryster. (Ta gerne dit eget Gummi med ved speciel mål.) Skriv privat besked til mig Jesper herinde for deltagelse. (Det er kun folk til GB vi søger.. forespørgsler om hun vil alene eller lign. frabedes og bevares ikke.) skønne bryster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maelstrom 0 Skrevet 20. Februar Hej Jesper, er da helt sikkert frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 36 Skrevet 22. Februar Maelstrom skrev, den 20.2.2025 at 09:59: Hej Jesper, er da helt sikkert frisk Du skal være velkommen. Skriv pb. Pt. Er vi 2 tilmeldte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoyvind 8 Skrevet 26. Februar Håber det lykkedes og at det bliver frækt for jer alle. Ville smadder gerne slå til her, men det er lige tidligt nok på dagen for mig at skulle kunne nå frem til med offentlig transport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 36 Skrevet 27. Februar Så er det imorgen gutter. Vi har en enkelt ledig plads tilbage.. Også er vi 5 mand der skal forkæle dejlige pia. Skriv hvis du kan imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1882 Skrevet 28. Februar Enjoyvind skrev, den 26.2.2025 at 15:35: Håber det lykkedes og at det bliver frækt for jer alle. Ville smadder gerne slå til her, men det er lige tidligt nok på dagen for mig at skulle kunne nå frem til med offentlig transport. Du bidrager med intet, med den kommentar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1882 Skrevet 28. Februar jan j skrev, den 18.2.2025 at 08:37: skønne bryster Du citerer et helt indlæg som folk skal scrolle forbi uden egentlig at bidrage til tråden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 36 Skrevet 28. Februar 11 tilmeldinger. Og på dagen hertil morgen 5 der meldte fra. 6 der ikke har svaret. Simpelthen for useriøst. Så vi dropper helt gb, alene m.m. God dag alle. Pia & Jesper 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 28. Februar Stapler skrev, for 9 timer siden: Du citerer et helt indlæg som folk skal scrolle forbi uden egentlig at bidrage til tråden. det er 10 dage siden jeg gjorde det og jeg mener hvad jeg skrev 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 641 Skrevet 28. Februar jan j skrev, for 21 minutter siden: det er 10 dage siden jeg gjorde det og jeg mener hvad jeg skrev Dit bidrag til tråden er stadig minimalt, uanset hvor mange dage det er siden og hvor meget du mente det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 756 Skrevet 1. Marts jesperhansendk skrev, den 28.2.2025 at 08:58: 11 tilmeldinger. Og på dagen hertil morgen 5 der meldte fra. 6 der ikke har svaret. Skal det forstås sådan, at ingen af de tilmeldte dukkede op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 36 Skrevet 2. Marts Ingen dukkede op. Og utroligt så mange som blev syge inden.. Det er useriøst. Og folk skriver stadig herinde om.pia vil 1 til 1. Til trods for det står klart i mit opslag (NEJ). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1882 Skrevet 5. Marts ... og du fortsætter med dine intetsigende indlæg. Endnu en advarsel og ud af tråden. jan j skrev, den 28.2.2025 at 15:11: det er 10 dage siden jeg gjorde det og jeg mener hvad jeg skrev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg