Hop til indhold
JJJ2511

Pas på denne person er racistisk

Recommended Posts

Mister12 skrev, for 30 minutter siden:

Ja jeg er sikker på der er en ensrettet gade. 

Vi kan ikke gøre andet end at efterleve de regler som en GP har sat op for et møde.

Selvfølgelig er det det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KapowSti skrev, for 57 minutter siden:

Hvis jeg skulle få den idé at ok i  takter dig, vil det så være på et nummer jeg kan indenoæmysnknger på og ville du udlevere en kopi af dit id til mig...... så jeg føler mig sikker?

Eller er det en ensrettet gade?

Da jeg som kvinde er i meste af tilfælde den fysisk svage, ser jeg ikke den samme sikkerhed behov for mændene. Og i forhold til udpressning er en mand som køber sig kvinde mere acceptabelt i samfundet end en kvinde som tilbyder sex. Kvinder er også mindesten 10 gange mere udsatte for stalking end mænder i den miljø derfor går det simpelthen ikke lige op. 

Men det er som Mister siger at vi kvinder bestemmer over vores sikkerhed og forholds regler. Og hvis en person fortrækker at vil forblive anonym så findes mange kvinder især de uddandiske som tag dig i måde selvom de ikke har en sikkerhed for at kan anklage dig hvis du vil blev voldelig. 

• Synes godt om 5
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, 1 time siden:

Da jeg som kvinde er i meste af tilfælde den fysisk svage, ser jeg ikke den samme sikkerhed behov for mændene. Og i forhold til udpressning er en mand som køber sig kvinde mere acceptabelt i samfundet end en kvinde som tilbyder sex. Kvinder er også mindesten 10 gange mere udsatte for stalking end mænder i den miljø derfor går det simpelthen ikke lige op. 

Men det er som Mister siger at vi kvinder bestemmer over vores sikkerhed og forholds regler. Og hvis en person fortrækker at vil forblive anonym så findes mange kvinder især de uddandiske som tag dig i måde selvom de ikke har en sikkerhed for at kan anklage dig hvis du vil blev voldelig. 

Præcis.

Og en kunde kan selv vælge hvor mange forskellige kvinder han har lyst til at forholde sig til og risikere problemer med, hvor en sælger i langt de fleste tilfælde har flere mænd igennem end de kan screene og forholde sig seriøst til.

Og, ja det kan virke uretfærdigt, men som med så meget andet er det de få der ødelægger det for de mange og der er RIGTIG mange mænd der har en vanvittig adfærd. Uden envejsanonymiteten ville branchen stort set kun bestå af de kvinder der ikke burde være i den...

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJJ2511 skrev, den 16.2.2025 at 11:42:

Jeg er en ung mand der er adopteret fra Afrika da jeg stadig var baby jeg har boet hele mit liv med en skøn og dejlig dansk familie og opvokset med 2 andre søskende jeg kender ikke mine biologiske forældre og jeg spurgte så denne person om man vil kunne købe hendes service men så fik jeg et kæmpe nej selvom jeg vil kalde mig selv 1000% dansker da jeg ikke kender til andre end min danske familie med både bedsteforældre og mor og far og søskende. Men hvad vil i sige synes i ikke lige at det skuda er racistisk af hende selvom man er adopteret og man ikke husker noget som helst.vh Jonas hun kalder sig emma og har dette tlf nummer:50391993 hun er fra fyn/Fjeldsted 

Det kan vist meget simpelt koges ned til, at dit kvindesyn allerede synes at være lidt galt; uagtet hvor du kommer fra.

Prostituerede har ret til selvbestemmelse, og kan også vælge hvem de vil (og ikke vil) besøges af, og have sex med - selv mod betaling.

Hvad end årsagen er, er det ikke noget de skylder dig en forklaring på, 'en chance for at bevise dit værd,' eller noget som helst andet.

"Nej.' er en komplet sætning, og så er den for dit vedkommende ikke længere.

Ja, det kan gøre ondt at blive afvist - og jeg ville da også ønske jeg var mere trænet og slank, så et krav om "Ingen overvægtige" ikke forhindrer mit besøg.. Det hænger jeg dog ikke pigerne ud for, eller forsøger 'slippe gennem nåleøjet' alligevel. Jeg finder bare én for hvem min størrelse ikke er et problem. Anbefaler du gør det samme.

• Synes godt om 9
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en debat som vi har haft før herinde, i bund og grund drejer det sig om hvorvidt at GP'ere har en "særlig" ret til at afvise gæster baseret på udseende/race/religion/ osv.. som en restaurant/frisør/fysioterapeut/massør ikke har.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Det er en debat som vi har haft før herinde, i bund og grund drejer det sig om hvorvidt at GP'ere har en "særlig" ret til at afvise gæster baseret på udseende/race/religion/ osv.. som en restaurant/frisør/fysioterapeut/massør ikke har.

Du kan ikke sammenligne en GP med de erhverv. En GP er ikke underlagt lovgivningen om forskelsbehandling m.v., og de må derfor forskelsbehandle som de vil.

At forbyde GP'er at forskelsbehandle kunder vil bl.a. undergrave voldtægtsbestemmelsen og GP'ernes retssikkerhed og respekt for integritet og privatliv. Sidstnævnte vil højst sandsynligt udgøre en krænkelse af Den Europæiske Menneskerettighedskonventions artikel 8 om retten til privatliv.

Det er en anelse skræmmende, hvis der er brugere herinde, som er af den overbevisning, at GP'ere ikke må forskelsbehandle kunder.

• Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 7 timer siden:

Jeg tænker, at pigerne gerne vil have en form for tiltrækning ved deres kunder, og personligt bliver jeg ikke seksuelt tiltrukket af sorte personer. Det er der intet racistisk over. Der er bare ingen gnist. Måske har pigen haft det på samme måde eller så har hun haft dårlige oplevelser med sorte personer, og du kan jo sagtens sige, at du er født og opvokset her med danske værdier, men det ved hun jo i princippet ikke om er sandt.

Er for det første ik sort er mere caramel farvet 

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er lige blevet 28 år jeg kom til Danmark da jeg var 3 måneder så husker absolut ingenting fra dengang jeg har ikke besøgt afrika jeg er ikke sort men har en karamel brun farve og arbejder som social og sundhedshjælper og alle mine oplysninger kan findes på nettet hvis der var en kvinde der spurgte om det. Men i skal da også forstå det fra min vinkel at bare fordi man som baby kommer fra udlandet så man udlænding det skuda ik altid rigtig. Jeg vil da sku sige at sige at så man dansker jeg er som sagt også dansk statsborger og gør alt som danske mænd gør i min alder undtagen slf det ulovlige. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJJ2511 skrev, for 19 minutter siden:

Er for det første ik sort er mere caramel farvet 

Det er også fair nok. Pointen er, at vi alle har seksuelle præferencer, og så har GPen åbenbart sagt at hun ikke vil eller tør være sammen med andet end os bleghvide danskere. Som en anden har nævnt, så er der også GPer der ikke vil tage imod overvægtige personer, og selvom jeg træner for at tabe mig, så er jeg ikke den der har en sixpack, så de GPere der ikke vil se overvægtige personer går jeg blot uden om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJJ2511 skrev, for 13 minutter siden:

Er lige blevet 28 år jeg kom til Danmark da jeg var 3 måneder så husker absolut ingenting fra dengang jeg har ikke besøgt afrika jeg er ikke sort men har en karamel brun farve og arbejder som social og sundhedshjælper og alle mine oplysninger kan findes på nettet hvis der var en kvinde der spurgte om det. Men i skal da også forstå det fra min vinkel at bare fordi man som baby kommer fra udlandet så man udlænding det skuda ik altid rigtig. Jeg vil da sku sige at sige at så man dansker jeg er som sagt også dansk statsborger og gør alt som danske mænd gør i min alder undtagen slf det ulovlige. 

Jeg har selv en slægtning der kommer fra  udlandet, og som har en mørkere hudfarve, men det kan ikke ses på mig. Det kan det derimod på min fætter.
Du er helt sikkert en fin fyr, men det ved GPen jo ikke. Og dem hun har taget imod som kunder, som måske var sorte, brune eller fra Mellemøsten, de virkede måske også søde og rare, lige indtil de ikke var det mere. Det er så bare synd, at det går ud over dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dude, smid dine penge efter nogen der ønsker at servicere dig, længere er den sgu da ikke. 

Og stop med at blive fornærmet, eller ked af det, fordi du bliver afvist af en prostitueret. Grow some balls. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske kan du gå til en anden GP? Det lyder ikke som et stort problem. Andre mennesker har også problemer og bliver heller ikke altid behandlet fair. Det er ikke værd at hænge sig i, kom fremad. Det er bedre at tale om racisme når der er et væsentligt problem der bør løses.

Jeg synes ikke du skal gøre som det blev foreslået at du skal tigge og bede om at blive kunde og dokumentere alt muligt og måske nådigst komme på prøve. Jeg har godt set at der er flere GPer (også sorte piger) der skriver de ikke ønsker sorte mænd, det er ærgerligt at nogen skal ødelægge det for andre. Men mon ikke der alligevel er mange der synes du er helt fin. Så læg da hellere dine penge der hvor de bliver værdsat.

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 4 timer siden:

Wow 

Nu har jeg læst en del med i denne debat uden at vælge at kommentere før nu. 
Som en anden har skrevet det kan du slet ikke sammenligne. 
Der er væsentligt forskel på at servere mad, klippe hår etc. Og sexuelt samvær med mellem to personer. Selvfølgelig må vi vælge til og fra præcist som vi lyster. Om ikke andet så for at undgå anmeldelsen. Hun burde have sagt nej og ikke taget imod mine penge, for hun gad mig tydeligvis ikke. Nogen har i den type anmeldelser givet udtryk for pigen decideret virkede frastødt af kunden. Så er det da bedre vi vælger fra og flest muligt får de gode oplevelser sammen. 
(Beklager hvis det faktum at vi sortere også går imod den gængse opfattelse at vi kun gør det for penge og at alle er villige til alt bare beløbet er stort nok)

Hele debatten er skæv vredet da der startes med argumentet racisme. 
Herefter går den i min optik mere galt  pga ord som større risiko mere farlige. 
Heldigvis bliver der rettet lidt op da der nævnes nogen etniciteters kvindesyn. 

Nu hvor her endte med at blande mig. Kan jeg kun erklære mig enig i der findes også etnisk danske (europæere) med dårlig personlighed og adfærd. Jeg skal ikke holde mig for go til at have sortere fra pga nationalitet, men stiller spørgsmål som hvor længe de har været i Dk. 
Jo der må forskels behandles, hvis I gerne vil kalde det det. Jeg vil nu hellere kalde det, jo vi må udvælge hvem vi ønsker at have sex med. Der sorteres på alder, for nogen højde og drøjde og mange andre ting end hudfarve. 
I min sortering er jeg klart mere kritisk på den indledende kommunikation hvis jeg ved det er en udlænding. Men det er ikke automatisk fravalg. Men pigerne skal gøre hvad de føler sig mest tryg ved. Det kræver i nogen tilfælde fysisk styrke og i andre tilfælde som minimum mental styrke at sige fra når personen først er i rummet. Og så er der bare mega øv med de dårlige besøg hvor kemien bare ikke er der eller der er andre misforståelser som giver en dårlig oplevelse for en eller begge. 

Og mht envejs anonymitet, deling af info og mænds sikkerhed. 
I har i de fleste tilfælde meget info om os inden I henvender jer. (Mere eller mindre retvisende, men old news)

Plus I har dette dejlige website til tjek for om pigen er kendt for godt / skidt, ikke omtalt og om  I tager en chance. 

Vi kan først vurdere jer i henvendelsen. Og kun ud fra hvad I oplyser. Nogen piger laver baggrunds tjek i det omfang de kan og har tid til andre ikke. Men at forsøge at få en aftale et sted hvor man kan læse i annoncen man er uden for målgruppen er spild af alles tid. Og kan så åbenbart også skabe stor frustration. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste synspunkter er vist bragt på banen, også i denne nye tråd om emnet. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...