TheOneBehind 5 Skrevet 10. Maj Øv. Er godt nok stadig lidt grøn, men det var de bedste lokationer jeg har været på. Jeg leder dog stadig efter en afløser for Coco. (Håber stadig hun kommer tilbage). Nogen I eller omkring Vejle som kan anbefales, af jer der har været ved legendariske Coco? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 85 Skrevet 10. Maj TheOneBehind skrev, for 5 timer siden: Øv. Er godt nok stadig lidt grøn, men det var de bedste lokationer jeg har været på. Jeg leder dog stadig efter en afløser for Coco. (Håber stadig hun kommer tilbage). Nogen I eller omkring Vejle som kan anbefales, af jer der har været ved legendariske Coco? Desværre, ikke fundet endnu fra min side, trods en del forsøg….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 177 Skrevet 12. Juli Er der noget nyt om dette sted, eller anbefalinger til et andet sted af samme kvalitet af lokaler og piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 85 Skrevet 13. Juli elwis skrev, for 19 timer siden: Er der noget nyt om dette sted, eller anbefalinger til et andet sted af samme kvalitet af lokaler og piger? I Vejle - desværre ikke noget der kommer i nærheden, af hvad jeg har oplevet. Stedet gjorde sit til at oplevelsen sprang skalaen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg