Hop til indhold

Sky - Coco - Luksusstedet Vejle

Featured Replies

Skrevet

Øv.

Er godt nok stadig lidt grøn, men det var de bedste lokationer jeg har været på.

Jeg leder dog stadig efter en afløser for Coco. (Håber stadig hun kommer tilbage).

Nogen I eller omkring Vejle som kan anbefales, af jer der har været ved legendariske Coco?

Skrevet
TheOneBehind skrev, for 5 timer siden:

Øv.

Er godt nok stadig lidt grøn, men det var de bedste lokationer jeg har været på.

Jeg leder dog stadig efter en afløser for Coco. (Håber stadig hun kommer tilbage).

Nogen I eller omkring Vejle som kan anbefales, af jer der har været ved legendariske Coco?

Desværre, ikke fundet endnu fra min side, trods en del forsøg…..

• 2 months later...
Skrevet

Er der noget nyt om dette sted, eller anbefalinger til et andet sted af samme kvalitet af lokaler og piger?

Skrevet
elwis skrev, for 19 timer siden:

Er der noget nyt om dette sted, eller anbefalinger til et andet sted af samme kvalitet af lokaler og piger?

I Vejle - desværre ikke noget der kommer i nærheden, af hvad jeg har oplevet. Stedet gjorde sit til at oplevelsen sprang skalaen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.