jalapeno 14 Skrevet 14. Februar Er der nogen der ved hvad planerne er her? https://annoncelight.dk/showad/405592 Deres annonce har ikke været opdateret siden 15. januar, og pigen (Nana) står til at have sidste dag. Da jeg kørte forbi i dag var der store til salg skilte i vinduerne. Åbner de op et andet sted? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2609 Skrevet 14. Februar Det kunne ser ud som om hun er rejst hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1791 Skrevet 14. Februar Det var ellers super lækre lokaler de havde der, har dog kun besøgt Coco, som jeg gerne ville igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalapeno 14 Skrevet 15. Februar Mr1time skrev, for 9 timer siden: Det var ellers super lækre lokaler de havde der, har dog kun besøgt Coco, som jeg gerne ville igen Enig, jeg håber virkelig der dukker noget tilsvarende op, jeg er ikke stor fan af gamle slidte lejligheder :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2043 Skrevet 15. Februar (edited) Jeg var også forbi igår og der var plastret klistermærker på vinduerne fra Real Estate. Tab for byen hvis stedet lukker. Ubetinget den fedeste klinik der findes. Redigeret 15. Februar af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 156 Skrevet 15. Februar Så vidt jeg har forstået det, har både koordinator og piger taget ferie. Sidstnævnte i hjemlandet. Og salgsdebatten har vist været der før - det er naboklinikken, der er til salg. Dermed er det min opfattelse er at der kommer gang i stedet igen her engang i foråret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 265 Skrevet 16. Februar Route66 skrev, for 19 timer siden: Så vidt jeg har forstået det, har både koordinator og piger taget ferie. Sidstnævnte i hjemlandet. Og salgsdebatten har vist været der før - det er naboklinikken, der er til salg. Dermed er det min opfattelse er at der kommer gang i stedet igen her engang i foråret. Godt at en lokalkendt kan få sat facts på plads. Også godt at lokalerne ikke kommer til at blive spildt på en eller anden healer eller coach, men fortsat vil blive anvendt til deres skræddersyede formål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 85 Skrevet 16. Februar Route66 skrev, den 15.2.2025 at 16:44: Så vidt jeg har forstået det, har både koordinator og piger taget ferie. Sidstnævnte i hjemlandet. Og salgsdebatten har vist været der før - det er naboklinikken, der er til salg. Dermed er det min opfattelse er at der kommer gang i stedet igen her engang i foråret. Håber det er sandt, men det ser godt nok ud til det også er gældende for S og Co., kørte forbi i dag og der er klistret et stort til salg skilt på hoveddøren ind til dem også, Måske det er hele bygningen der er til salg og lejemålene flytter med over til den nye ejer…. Ellers et mega tab…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 3. Marts Nogen der har noget nyt om stedet i Vejle? Åbner det op igen eller ej? Kommer Coco og Sky tilbage - eventuelt på en ny adresse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 85 Skrevet 6. Marts (edited) Lange skrev, den 3.3.2025 at 17:27: Nogen der har noget nyt om stedet i Vejle? Åbner det op igen eller ej? Kommer Coco og Sky tilbage - eventuelt på en ny adresse? Det vides ikke men klinikkens Lokaler er til salg, så hvis de kommer er det nok ikke der, men man har da lov at håbe, men det tegner ikke lovende! https://www.realmaeglerne.dk/erhverv/bolig/903-0052-havnepladsen-3a Redigeret 6. Marts af lurikken 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 6. Marts Er sgu trist. Håber Coco kommer tilbage - selv hvis det er et andet sted. Hun var godt nok dejlig og ydede en super service hver gang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 85 Skrevet 6. Marts Lange skrev, for 51 minutter siden: Er sgu trist. Håber Coco kommer tilbage - selv hvis det er et andet sted. Hun var godt nok dejlig og ydede en super service hver gang. Det er ikke bare trist. Har ikke ord for hvad det er…. Går i seng nu! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 6. Marts lurikken skrev, for 12 minutter siden: Det er ikke bare trist. Har ikke ord for hvad det er…. Går i seng nu! Har det på samme måde. Ved ikke, hvor interesserede pigerne er i at komme tilbage, hvis de skal være et nyt sted. Vi må krydse fingre og håbe at de kommer igen - selvom det ikke er det samme sted. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 156 Skrevet 6. Marts Ja, nu er det vitterlig sandt - luxusstedet er til salg. Naboklinikken, hvor der er noget skin care, er netop blevet solgt (har været til salg i vel et 1/2 år) Jeg tænker Sky og Coco kun kommer til DK igen hvis indehaveren HJÆLPER dem videre til et nyt sted - tror ikke de havde et større netværk i DK. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 265 Skrevet 6. Marts Det er sjovt at se ejendomsmæglerens totalt neutrale præsentation af stedet. Det kunne lige så godt være en kiropraktor med offentligt tilskud.... Hvad der imidlertid ligger fast er, at det er skræddersyet til det formål, vi kender. Prisen taget i betragtning kalder det på nogle seriøse investorer, der vil kæle for både kunder og piger. Og med risikoen for at blive hængt ud som alfons, kommer det desværre næppe til at ske. Det er sørgeligt, at vi har en lovgivning, der fremelsker brug af faldefærdige landejendomme, saneringsmodne lejligheder og tvivlsomme bagmænd. Dette er et sted som seriøse GP'ere ville elske at arbejde fra. Se billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pancake 17 Skrevet 25. Marts Til Info Nabo butikken er blevet solgt og pålidelig kilde siger det er til Thai massage. Det skulle være et andet kendt sted der flytter derhen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 113 Skrevet 23. April lurikken skrev, den 6.3.2025 at 17:47: Det vides ikke men klinikkens Lokaler er til salg, så hvis de kommer er det nok ikke der, men man har da lov at håbe, men det tegner ikke lovende! https://www.realmaeglerne.dk/erhverv/bolig/903-0052-havnepladsen-3a En meget flot bollehytte. Jeg husker, hvor smukt Coco lå skrævende på den bænk med et stort smil og bad mig om at komme ind i hende. Alt imens jeg pressede mig ind kyssede jeg Sky dybt og havde hendes faste røv i min hånd. Sjovt. Ærgerligt, det var kun et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lert 18 Skrevet 23. April Tror sgu sågar ejendomsmægleren har været der kanon sted - Minnie var min favorit inden hun smuttede til Norge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brenner 5 Skrevet 23. April Lert skrev, for 5 timer siden: Tror sgu sågar ejendomsmægleren har været der kanon sted - Minnie var min favorit inden hun smuttede til Norge Har du flere oplysninger om hvor Minnie er nu?? Også min all-time favorit... :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lert 18 Skrevet 24. April brenner skrev, for 17 timer siden: Har du flere oplysninger om hvor Minnie er nu?? Også min all-time favorit... Niks. Har dog kigget lidt på en minnie i Kolding, men kan ikke rigtig finde noget om hende herinde så afventer lidt endu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 65 Skrevet 25. April sky er stærkt savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 85 Skrevet 9. Maj (edited) Pancake skrev, den 25.3.2025 at 13:45: Til Info Nabo butikken er blevet solgt og pålidelig kilde siger det er til Thai massage. Det skulle være et andet kendt sted der flytter derhen. Var forbi havnen i dag og så der var noget aktivitet, i den lille klink som er nabo til S, i samme bygning, med Thai flag udenfor på gaden og mennesker - lignede en åbningsreception. Der var også kommet logo i vinduet men nåede ikke at se hvad det hed, men der stod noget med massage også. Nogen der ved noget om det er et nyt luxus sted eller kun grøn eller…. Eller …. Eller Redigeret 9. Maj af lurikken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 113 Skrevet 10. Maj kingo40 skrev, den 25.4.2025 at 11:33: det er S også S... Banditen bliver hård, når jeg tænker på hende. Glad og taknemmelig for, at jeg fik opleve kærtegn, kys, sutte, sex og orgasmer med hende, som jeg aldrig vil glemme. Jeg savner hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 85 Skrevet 10. Maj lurikken skrev, for 19 timer siden: Var forbi havnen i dag og så der var noget aktivitet, i den lille klink som er nabo til S, i samme bygning, med Thai flag udenfor på gaden og mennesker - lignede en åbningsreception. Der var også kommet logo i vinduet men nåede ikke at se hvad det hed, men der stod noget med massage også. Nogen der ved noget om det er et nyt luxus sted eller kun grøn eller…. Eller …. Eller Stedet er dette, ser grønt ud, kender det ikke! https://www.khunyingterapi.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg