Betelgeuse1965#2 45 Skrevet 11. Februar Kan i hjælp ? må og kan man upload video som jeg optaget i indlæg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 85 Skrevet 11. Februar Du kan bare sende til mig privat 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1335 Skrevet 11. Februar Betelgeuse1965#2 skrev, for 45 minutter siden: Kan i hjælp ? må og kan man upload video som jeg optaget i indlæg ? Afhænger ikke kun af Eg’s regler, men hvilke aftaler du har med evt. medvirkende personer i videoen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 45 Skrevet 11. Februar SweettieDK skrev, for 4 minutter siden: Afhænger ikke kun af Eg’s regler, men hvilke aftaler du har med evt. medvirkende personer i videoen. Jeg har besøgt en gp i Budapest . jeg fortalt hende om eroguide . så forslå hun om at tag en video af hendes flot krop , uden ansigt . Så ikke noget saftig og kinky . Bar en flot pige krop . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1335 Skrevet 11. Februar Betelgeuse1965#2 skrev, 1 time siden: Jeg har besøgt en gp i Budapest . jeg fortalt hende om eroguide . så forslå hun om at tag en video af hendes flot krop , uden ansigt . Så ikke noget saftig og kinky . Bar en flot pige krop . Ok Umiddelbart er “støtteprofiler” i forhold til reklame ikke tilladt. Så hvis det er hendes bagtanke tror jeg du skal lade være. For din egen skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 45 Skrevet 11. Februar SweettieDK skrev, for 12 minutter siden: Ok Umiddelbart er “støtteprofiler” i forhold til reklame ikke tilladt. Så hvis det er hendes bagtanke tror jeg du skal lade være. For din egen skyld. Nu overfortolker du . Jeg vil bar skriv indlæg om mine oplevelser i Budapest . Som var lidt anderledes end jeg player . Hvor videoen skal indgå i det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1335 Skrevet 11. Februar Betelgeuse1965#2 skrev, for 4 minutter siden: Nu overfortolker du . Jeg vil bar skriv indlæg om mine oplevelser i Budapest . Som var lidt anderledes end jeg player . Hvor videoen skal indgå i det . Ok det var ikke meninger forholder mig kun til hvor vidt og i hvilke situationer det muligvis ikke er tilladt. Men du må se om staff svarer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 11. Februar Som jeg husker EG's regler er svaret nej. Tænker at de forståeligt nok ikke vil blandes ind i dokumentationen om samtykke og da slet ikke en påstået mundtlig tilkendegivelse. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1868 Skrevet 11. Februar Happyfeet skrev, for 7 timer siden: Du kan bare sende til mig privat Lad være, @Happyfeet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1868 Skrevet 11. Februar Betelgeuse1965#2 skrev, for 7 timer siden: må og kan man upload video som jeg optaget i indlæg ? Nej. Af flere årsager. Men den primære er: Det kræver accept - og vi vil ikke administere om der er givet accept eller ej og om der er ejerskab til det der distribueres. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg