Hop til indhold

Recommended Posts

SweettieDK skrev, for 4 minutter siden:

Afhænger ikke kun af Eg’s regler, men hvilke aftaler du har med evt. medvirkende personer i videoen. 

Jeg har besøgt en gp i Budapest . 
jeg fortalt hende om eroguide . 
så forslå hun om at tag en video af hendes flot krop , uden ansigt . Så ikke noget saftig og kinky . Bar en flot pige krop . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt en gp i Budapest . 
jeg fortalt hende om eroguide . 
så forslå hun om at tag en video af hendes flot krop , uden ansigt . Så ikke noget saftig og kinky . Bar en flot pige krop . 

Ok

Umiddelbart er “støtteprofiler” i forhold til reklame ikke tilladt. Så hvis det er hendes bagtanke tror jeg du skal lade være. For din egen skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 12 minutter siden:

Ok

Umiddelbart er “støtteprofiler” i forhold til reklame ikke tilladt. Så hvis det er hendes bagtanke tror jeg du skal lade være. For din egen skyld. 

Nu overfortolker du . Jeg vil bar skriv indlæg om mine oplevelser i Budapest . Som var lidt anderledes end jeg player . Hvor videoen skal indgå i det . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 4 minutter siden:

Nu overfortolker du . Jeg vil bar skriv indlæg om mine oplevelser i Budapest . Som var lidt anderledes end jeg player . Hvor videoen skal indgå i det . 

Ok det var ikke meninger forholder mig kun til hvor vidt og i hvilke situationer det muligvis ikke er tilladt. Men du må se om staff svarer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg husker EG's regler er svaret nej.

Tænker at de forståeligt nok ikke vil blandes ind i dokumentationen om samtykke og da slet ikke en påstået mundtlig tilkendegivelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 7 timer siden:

må og kan man upload video som jeg optaget i indlæg ? 

Nej. Af flere årsager. Men den primære er: Det kræver accept - og vi vil ikke administere om der er givet accept eller ej og om der er ejerskab til det der distribueres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...