Hop til indhold
wannabewild

Top 3 "løgne" fra GP

Recommended Posts

For mig personligt: 

3: Jeg gør det kun med dig, eller det er første gang.

(Jeg har fået samme "service" som 5 andre der anbefalede dig)

2: Jeg savner dig, kan lide dig, du er ikke som andre kunder, tænker på dig hele tiden osv.

(Min respons: hvis det er sandt, kan vi ses privat og ikke som GP og kunde. GP respons: Blok mig som kunde)

1: Har i et tilfælde, gummiet gik i stykker og jeg kom op i en GP. Ved genbesøg fik jeg fremvist positivt graviditet test. ( Jeg fremviste en lægeerklæring med sterilisationen. Der er mindre end 1% chance, men har ikke hørt noget siden)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nr 2 kan jeg nikke genkende til :D mit svar var, lad nu være med at tro du kan lyve overfor mig, du savner mine penge. 
hun grinte og sagde ja haha. 

jeg hørte om en gp fra Rødovre, som blev gravid med en kunde, hun ville afpresse ham for 10.000€,  ellers ville hun beholde barnet. 

hun er i Rumænien nu og få en abort. 

pas på jer selv mænd, og brug hætten :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

For  mig  personligt;

1: Du er den  eneste jeg  besøger.... mit  svar  ja og jeg er jomfru. 

2: Jeg skriver til dig....mit svar lad nu være med at love noget du ikke kan holde.

3: Jeg bliver  nødt til at aflyse da min datter er blevet syg/overarbejde ect. Findes i utallige  udgaver...mit svar tak for at give besked, god  bedring/arbejdslyst..

Selvom der er  penge involveret  kan jeg sagtens savne bestemte  mænd/ både sex og deres selskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 2 timer siden:

For mig personligt: 

3: Jeg gør det kun med dig, eller det er første gang.

(Jeg har fået samme "service" som 5 andre der anbefalede dig)

2: Jeg savner dig, kan lide dig, du er ikke som andre kunder, tænker på dig hele tiden osv.

(Min respons: hvis det er sandt, kan vi ses privat og ikke som GP og kunde. GP respons: Blok mig som kunde)

1: Har i et tilfælde, gummiet gik i stykker og jeg kom op i en GP. Ved genbesøg fik jeg fremvist positivt graviditet test. ( Jeg fremviste en lægeerklæring med sterilisationen. Der er mindre end 1% chance, men har ikke hørt noget siden)

Måske dit valg af gp’er skal op til en revurdering.

Redigeret af Frodige Ida
  • Synes godt om 7
  • Tak 2
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 11 timer siden:

Jeg savner dig, kan lide dig, du er ikke som andre kunder, tænker på dig hele tiden osv.

Så var der lidt mere ærlighed i den melding, jeg for nogle måneder siden fik i forlængelse af lidt hyggeligt pillowtalk efter en god gang sex: Pigen peger på min pik, som i mellemtiden er ved at blive kampklar igen, blinker indforstået og siger “I like your dick!”. Det var først bagefter, at jeg tænkte på, om det egentlig ikke er det, som pigerne plejer at sige som plaster på såret til de mænd, som er udstyret med en meget lille pik? :ph34r: Men det er ok, jeg kan klare det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 13 timer siden:

Eller den beslægtede variant “Jeg har sådan gået og håbet på, at du ville komme tilbage.”

En gang ville en pige vide, hvilken bil jeg kører i. Jeg nævnte mærket, og med et stort smil kom svaret, “neeiijj, det er jo mit favoritmærke”.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 4 timer siden:

@Den_glade_amatør som en med en lille pik, tænker jeg faktisk at mange af pigerne nok er ret godt tilfredse med at vi alle ikke har nogle kæmpe svapperter.

Jeg har hørt fra forskellige kilder at lykken ikke altid er at være modtager af en kæmpe swaber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Eller den beslægtede variant “Jeg har sådan gået og håbet på, at du ville komme tilbage.”

En gang ville en pige vide, hvilken bil jeg kører i. Jeg nævnte mærket, og med et stort smil kom svaret, “neeiijj, det er jo mit favoritmærke”.

Der er jo altid nogen man har mere kemi med end andre. Derved nogen man glæder sig meget til at se ☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sød/rarAmager skrev, for 2 timer siden:

Du lyver aldrig vel Ida ;-)

Overfor mine gæster sjældent. De får komplimenter når jeg finder det på sin plads. Ellers holder jeg mine personlige meninger om dem for mig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

“I like your dick!”. Det var først bagefter, at jeg tænkte på, om det egentlig ikke er det, som pigerne plejer at sige som plaster på såret til de mænd, som er udstyret med en meget lille pik? 

Believe me - the important thing is to know how to use it, so it doesn't matter the size - she might have liked it...

The best wishes 

Rafaela 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 2 timer siden:

Der er jo altid nogen man har mere kemi med end andre. Derved nogen man glæder sig meget til at se ☺️

Fair pointe. Men det kan hurtigt virke clicheagtigt, med mindre det siges, så man fornemmer, at det er oprigtigt ment.

Max Power skrev, for 3 timer siden:

Jeg har hørt fra forskellige kilder at lykken ikke altid er at være modtager af en kæmpe swaber.

Det kan du måske have ret i. Så hellere en lille, der snurrer rundt, end en stor, der gør ondt? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden:

Det kan du måske have ret i. Så hellere en lille, der snurrer rundt, end en stor, der gør ondt? ;-)

Ja os som ikke er overdrevet velsignet må trylle lidt ekstra med dét vi har he he.

Forestil dig et scenarie hvor der kommer en og “hjælper “ dig med at fjerne bussemænd (i mangel af bedre eksempler) hvad vil du så helst have, én som kommer rundt de steder hvor det gør godt eller én som moser i bund uden at få noget med ud…

Måske ikke det bedste eksempel men det var lige det der var ved hånden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sølvpik skrev, for 19 timer siden:

Top 1 løgn fra GP kunder

“Hun kom 2-3 gange da jeg slikkede, kunne mærke det var helt ægte orgasmer”

Er man i tvivl, så er man ikke i tvivl! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en 2 gange for et par år siden og besluttede mig for at genbesøge hende for et par måneder siden...

Min favorit tele parkerede mig i venteværelset og sagde "hun glæder sig til at se dig", jeg sagde til hende at jeg kun har set hende to gange for to år siden, men hun insisterede på at selvfølgelig kunne hun huske mig (hun er overbevist om at jeg har ordnet alle pigerne på stedet og har efterladt uudslettelige indtryk :wub:).

Jeg kunne høre telen og pigen tale ude i køkkenet og telen var sikker på at hun kendte mig når hun så mig.

Da vi endelig mødtes spurgte jeg om hun kunne huske mig og hun bedragerinden sagde ja med det samme :lol:

Da vi kom over i sengen og jeg begyndte at slikke hende sagde hun pludselig "OK... Det der, kan jeg godt huske!"

Det var fa'me sjovt :D:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden:

Hvorfor tag du den ikke på dig. 

Jeg har håber du ville komme tilbage. Vi piger har jo også vores referencer og hvorfor må vi ikke sige det til de kunder som vi glæder os over at de komme tilbage. Jeg siger det lige ud til de kunder som har besøgt mig en gang og få love at besøge mig ende gang lige præcis fordi jeg vil har de som kunde... 

I eller du glemmer her at vi GPer vælger også kunder efter første besøg fra.. Da er nogen som ikke komme i betragtning at må være en tilbagevendende kunde. 

Så tror nu på det når det blev sagt. Da findes nok kunder og du fik love at komme igen. Det ind i sig selv er en værdsættelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
superslikker skrev, for 8 timer siden:

NÅR MENHUN KAN IK H...

Lad venligst være med at råbe, @superslikker.  Dæmpet, høflig tale. Ligesom nede på biblioteket. Ingen grund til at være sur. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er sandt i mange tilfælde når man siger man er glad for at se dig igen..

der er bare nogen der er dejlige og være sammen med og hvor pikkens str ik har betydning:rolleyes:

men “hvide” løgne er der vel nok engang i mellem, man kan jo ik sige når han kommer…

dig havde jeg håbet ALDRIG kom mere:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Camilla sexy milf skrev, for 26 minutter siden:

Tror det er sandt i mange tilfælde når man siger man er glad for at se dig igen..

der er bare nogen der er dejlige og være sammen med og hvor pikkens str ik har betydning:rolleyes:

men “hvide” løgne er der vel nok engang i mellem, man kan jo ik sige når han kommer…

Ja skuespil skal der til og det går begge vej og så er der nogle der gå lige gennem facaden og roder rundt i enes sind

Godt der er for langt til Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Camilla sexy milf skrev, for 1 time siden:

En kvinde fortalte mig at der var en kunde, hvor hun havde afbrudt mødet, fordi han gjorde noget hun ikke ville have og fortsatte efter en advarsel. Hun havde været ret kontant da hun smed ham ud.

Ugen efter stod han der igen og hun blev så overrasket at hun udbrød: Hvad fanden er det du ikke forstår?!? DU ER IKKE VELKOMMEN! 

Ved godt at det er noget lidt andet end det du skriver, men jeg kom i tanke om hendes historie da jeg læste din kommentar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
superslikker skrev, 1 time siden:

Ja skuespil skal der til og det går begge vej og så er der nogle der gå lige gennem facaden og roder rundt i enes sind

Godt der er for langt til Randers

Man får oftest det man selv kommer med...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en meget interessant og lidt nedslående tråd...

De af jer der virkelig føler at kvinderne er 100% følelseskolde skuespillerinder der skruppelløst prøver at vride de sidste spareskillinger ud af mænd gennem løgn og bedrag, hvordan pokker kan i være i at besøge GP'er? Det ville fuldstændig ødelægge oplevelsen, hvis jeg kan mærke at hun ikke kan lide at være sammen med mig.

Jeg håber i læser pigernes svar, men det bliver vel også bare tolket som løgn...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...