Hop til indhold

På hotel med Saftige Sia. Hed Elskerindesex med mange frække lege.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/420884

Jeg kender Sia lidt i forvejen fra Evas fredagsbar hvor vi et par gange har hyggesnakket i sofaen og hun har smuglyttet til mine eskapader, og fra chatten hvor vi også har været på en del samtidig. Jeg har længe været betaget af hende, og da jeg så hun var taget et smut til København måtte jeg altså bare slå til. Vi aftalte en time med anal, og jeg skal love for at vores leg kom vidt omkring.

Det var en glad og smilende pige der tog imod mig ved elevatoren på et hotel der nærmest virkede mennesketomt her i lavsesonen. Krammer og dejlig gensynsglæde. Hun havde skaffet et værelse med lige det nødvendige, og havde ellers pyntet op med hele hendes samling af sexlegetøj overalt i værelset. Et enkelt stykke legetøj havde hun dog "gemt", men der gik nu ikke længe med vores fællesbad før jeg fandt den buttplug hun havde valgt at tyvstarte med. Hun gav mig et lækkert blow ude i badet, og jeg kvitterede med at få lagt hende på sengen med benene oppe så jeg kunne give fissen en slikketur samtidig med at jeg skiftede hendes lille buttplug til en større.

Så var der ellers fri leg med diverse stykker udstyr hvor jeg nød at mærke effekten de forskellige ting havde på hende. Det blev også til en tur med min pik nu hvor hun lå i en perfekt stilling til det, og fræk at mærke hvordan pik og buttplug kunne arbejde sammen i hendes underliv. Jeg fik hende vendt om og udskiftede buttpluggen med min pik, og hun fik den først langsomt og forsigtigt, men efterhånden helt dybt og i hurtigere og hårdere tempo. Det blev til en rigtigt god omgang anal, og også til mere leg med legetøj og en tur til i fissen indtil jeg fyldte kondomet til randen med sperm efter at have knaldet og leget frækt i noget nær en time. Vores kommunikation under legen havde været helt fremragende, hvor vi bare med lyde, blikke og berøringer kunne mærke hvilken effekt det vi gjorde havde på hinanden, og hvilken vej lysten gik. Det er den her form for elskerinde-sex, der bare ligger milevidt fra en "cocktail", "ydelse" eller "service" man kan få mange steder, og tilmed topper den formaliserede GFE, da vi egentlig bare var to mennesker med lyst til hinanden i det samme rum som bare kunne slå hovederne fra og lade kroppene bestemme.

Vi havde en lang hyggestund i sengen med sodavand og pillowtalk, og Sia har åbentbart en ting for at bruge pik- og nossemassage til at få en pik igang igen. Jeg er ellers nået den alder hvor det er en et-skuds kanon, men den blev flot stiv af hendes behandling imens vi lå og hyggesnakkede og holdt om. Så var det tid til at gå ud i verden med nyt mod og selvtillid, og en glæde over at haft en skøn tid med en dejlig pige. Sia er bestemt en jeg gerne vil mødes med igen.

Skrevet
Lauersen skrev, for 22 minutter siden:

da vi egentlig bare var to mennesker med lyst til hinanden i det samme rum som bare kunne slå hovederne fra og lade kroppene bestemme

Vildt lækkert, når det sker.

Tak for en god anmeldelse.

Skrevet

Det var et rigtig hyggeligt gensyn - også uden tøj denne gang, gjorde det bestemt ikke ringere :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.