Hop til indhold
Denwod

skøreste- vildeste- mest overraskende..

Recommended Posts

Ja ved ikke om det ligger i rigtige gruppe, men kom i dag til at tænke på ens eskapader igennem tiden , både de gode- dårlige og videste oplevelser man har oplevet i denne verden af købesex.

Mine egne 2 meste vilde oplevelser har nok været.

1) en fredag for mange år siden på gl køge landevej var jeg endt op sammen med en Chilener & hun tog imod mig dansende og med en øl i hånden, jeg tænkte når ja det er jo fredag og tænkte ikke mere over det. Efter hun havde slikket mig godt op  , mig siddende på sengen,  rejste hun sig op og stillede sig så hendes mis blev presset lidt ned i mit hoved( normalt yder jeg ikke oral på GP ) men havde vist ikke noget valg og da hun kom , valgte hun at fylde min mund med hendes gyldne dråber( dette var ikke aftalt )  sammen med hendes safter og jeg måtte sluge med for mit vedkommende stort velbehag.

2) skøreste- videste oplevelse var engang sammen med en teenager (måske + moms ) fra Balkan af der lod mig tage hende uden gummi ( ikke noget vi havde aftalt inden )og da hun kunne mærke jeg var ved at skyde sendingen afsted udbrød hun

" PUT A BABY IN ME " Er du gal jeg fik trukket mig ud og kom på hendes mave istedet.  Jeg fik de vildeste Balkan gloser efter mig, men svarede mig vist for en del besvær efterfølgende ..

Hvad er jeres ?

Redigeret af Denwod

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej hvor sjovt du lige starter denne tråd i aften, da jeg i morges under bruseren stod og tænkte hvad har været det bedste/vildeste knald nogensinde?

Det bedste: Silvia Danish Dynamite.

For pokker hun var lækker, og jeg fik vist besøgt hende 6-7 gange, og det er meget sjældent jeg besøger den samme pige mere end en gang, men hun var altså bare en jeg havde skøn sex med. Hun var smuk, store dejlige bryster og sexen var bare god.

Det vildeste: En dansk, meget tynd pige i Vejle, med postkasse rødt hår, for 16-17 år siden. Jeg husker desværre ikke navnet.

Da jeg kom ind, nærmest sprang hun op på mig som om vi kendte hinanden i forvejen, og spurgte: Nå, hvad skal vi så lave af frække ting i dag? Hun var helt vild, og kneppede som en duracell kanin. Total vildt. Bagefter kunne jeg ikke lade være med at tænke på om hun havde været på coke, eller om hun altid var sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange, men en jeg har tænkt meget på for nylig:

Det var under Corona, så klinikkerne havde lukket, men min faste havde lejet en lejlighed i indre kbh. med to veninder, hvor de tog imod kunder.

Vi knaldede vildt og højlydt og sengen gik fra hinanden midt i det hele og der blev banket på væggen, men vi kneppede bare videre i nydelsesrus :wub:

Da vi kom ud fra værelset sat der to rasende kvinder i en sofa og skulede til os...

"Når man er i en lejet lejlighed kan man ikke tillade sig at larme så meget", hvæsede den ene ud mellem tænderne!

"Jeg var nødt til at give min kunde pengene tilbage fordi han ikke kunne koncentrere sig", sagde den anden med lyn i øjnene...

Min faste trykkede sig ind til mig og sagde at jeg skulle blive, da hun ikke ville have skældud alene. Lidt tumpet trak jeg mig væk, kyssede hende på panden og sagde at den slags vidst var noget jeg havde betalt mig fra og forlod stedet :lol:

Senere skrev hun at udlejer var kommet med politiet og smidt dem ud, men hun mente ikke at det var vores skyld.

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 2 timer siden:

Det vildeste: En dansk, meget tynd pige i Vejle, med postkasse rødt hår, for 16-17 år siden. Jeg husker desværre ikke navnet.

Da jeg kom ind, nærmest sprang hun op på mig som om vi kendte hinanden i forvejen, og spurgte: Nå, hvad skal vi så lave af frække ting i dag? Hun var helt vild, og kneppede som en duracell kanin. Total vildt. Bagefter kunne jeg ikke lade være med at tænke på om hun havde været på coke, eller om hun altid var sådan.

Annisette? måske husker jeg navnet forkert?

Ikke voldsomt kønt ansigt, lang mager krop og kneppede, så man var ved at falde af sengen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste sex må have været med Kolding Simone, besøgte hende et par gange i Seggelund og et par gange i Haderslev, og de sidste mange gange i hendes private lejlighed i Haderslev. Hos hende privat fik vi prøvet mange sjove ting og vi kneppede til langt ud på natten og når det var i privat lejligheden så ville hun ikke have penge, men vi skulle bare hygge lidt med en god film eller også gik vi først ud og spiste en god middag. Den vildeste var en ung pige i Esbjerg som tændte helt vildt på at blive bundet og så kneppet dybt i halsen, hun blev så vild at hun kunne sprøjte flere gange af at blive kneppet i halsen. Desværre er ingen af dem længere aktive men skønt var det mens det varede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min vildeste er nok mit sex marathon med seks kvinder på otte timer

Mest dyriske vilde omgang Sex har @Lina_bbw givet mig :wub: 

Den mest overraskende og skørreste den er ikke anmeldt og har jeg holdt hemmelig og der bliver den nok holdt mellem mig og GPen den involverer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 16 timer siden:

Annisette? måske husker jeg navnet forkert?

Ikke voldsomt kønt ansigt, lang mager krop og kneppede, så man var ved at falde af sengen?

Jeg husker hende som køn, meget tynd, knaldrødt farvet hår, og cirka 160cm høj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sammen med min yndlings GP, efter en god opvarmning med oral til og fra os begge, rider hun mig i noget tid hvorefter hun løfter sig og placerer min bedste ven i hendes bagindgang, glemmer aldrig synet af min pik sjaskvåd af hendes safter først komme til syne for derefter at forsvinde igen op i det “forbudte” hul.

Så tog hun en ganske alm størrelse vibrator frem og begyndte at fornøje sig selv i fissen, fantastisk syn og fantastisk følelse og jeg bilder mig selv ind at vi begge nåede klimaks nogenlunde samtidig, aldrig oplevet det før eller siden med nogen.

Stjernerne må have på linje den dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har været flere - og ved godt det er en købt ‘rollercoaster’ tur - men har da flere gange forladt et sted lettere beruset i knolden. Min fedeste oplevelse, hvor jeg kunne fornemme,  at her nød hun virkelig sin rolle er fra 2025!

Havde bestilt en tid med bestemt/kontrollerende Domina rolle (uden spanking - er bare ikke mig). Medbragte en flaske lækker Chardonnay og hun åbnede døren i lækkert outfit. Skålede og sagde godt Nytår- fik så en efterfølgende en super fed Domina rolle (hendes øjne sagde - jeg elsker det her - og hun sagde det også flere gange). På det fedeste bitchy/sweet måde, fik hun mig kørt rundt - slikkede hende overalt - sorte kys - kys - spyt - og flere gange drak vi begge af Chardonnay’en ! Hun drak og ‘spyttede’ det i min mund ! Dominerende / kontrollerende og pludselig en Engel :x

Så fik jeg halsbånd på trukket ud på toilettet - GS som blev nyt og hendes øjne var som en vampyr. Lækker blid afslutning og masser af grin efter og smalltalk efter  - vi var begge enige om en snarlig gentagelse. Ja der var penge involveret - men Fuck det var en oplevelse jeg ikke ville undvære.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en gang en spansk pige på det hengangende Cassiopeia Stars.
hun var lidt af en vildbasse. Så jeg spurgte hende om hun var med på en omgang ATM mod merbetaling. Det havde hun ikke prøvet før, men var klar på at prøve. Vi aftalte at hvis hun ikke kunne lide det så stoppede vi. Jeg skiftevis bare bollede hendes røv og fik hende til at sutte og sådan fortsatte det bare. Næste gage jeg nåde at besøge hende bollede jeg ikke engang hendes fisse men tog hende direkte analt og skiftedes bare mellem hendes røv og mund i guder hun var fræk.

Der var også en anden pige som holdt til ude på lejligheds hotellet ved amager strand. Virkelig smuk veltrænet krop. Og hun var klar på anal! det lykkedes at få 4 fingre godt op i røven på hende mens jeg kom i hendes hals. Det kunne også noget.

Jeg har mødt smukkere GPs med mere kemi men ikke haft så kinky sex siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske ikke det vildeste;) men er blevet overrasket et par gange. 
På klinik hvor jeg efter at have været i bad, går ind til pigen og hun bare sætter sig på sengen og tager mig uden. Det havde jeg sgu aldrig oplevet før, og havde haft en lang periode uden sex. Så det var virkelig overraskende og forløsende.

Sammen med Baleri hvor hun, uden nærmere sætter sig på mit ansigt og rider sig selv. Det var også en førstegangs oplevelse, men virkelig frækt fordi hun virkelig gav den gas. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En jeg så meget i en periode gav de lækreste og vådeste blows jeg har oplevet. 

To gange er jeg taget fra hende, hvor hun har gennemblødt mit skridt i spyt og vi har knaldet, hvorefter jeg er smuttet i tøjet og videre på arbejde.

11 timer senere kommer jeg hjem og går i seng og da jeg tager underbukserne af mærker jeg at jeg stadig er fuldstændig gennemblødt :wub:.

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan tøj og hud ikke har absorberet det, men er du gal nogle vilde orgasmer jeg gav mig selv ved at onanere i hendes savl :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah - der er så meget sjov der har sket.

En pige (ikke gp) jeg kender og knepper rider som en vold hver gang men vil alltid have min shot i fissen. En aften var jeg ved at komme, hoppende hun af, tog min pik i munden og fik det hele sprøytet ind. Hun la sig over min og ga mig det vådeste kyss nogensinde. Virkelig frækt.

Eller så hadde jeg besøg af Sweetkisses på Villa Copenhagen... For 4 timer. Hun sprøytede og sprøytede så sengen var tilnærmet umuligt at ligge i efterpå... :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var sammen med en jeg havde den vildeste kemi med.

Vi ligger i en missionær og jeg giver den max gas. Efter nogle minutter var jeg ved at komme og ved at løbe tør for gas, så jeg tog en pause og lænede mig ind til kys.

Hun afviste mig med et blik der sagde "nej, nej, vi skal ikke nusse nu, vi skal kneppe og hvis ikke du kan mere, så tager jeg over".

Jeg forstår ikke hvordan, men på en eller anden måde viklede hun arme og ben rundt om mig, så hun kunne løfte sig fri af madrassen og bevæge sig så hun kneppede mig HÅRDT!

Hun fik 10-15 sprøjteorgasmer på den halve time vi var sammen og undervejs overvejede hun om hun kunne melde sig syg bagefter, for som hun sagde "jeg kan jo ikke være sammen med andre efter det her!" 

Vildbasse! Jeg savner hende hver dag <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anden gang jeg besøgte @Line cvar vi godt i gang, da hun pludselig lagde sine hænder på en speciel måde oppe ved min hals (hun sad og red mig). Jeg sagde til hende at hun gerne måtte tage fat, hvorefter hun tog et perfekt bloodchoke på mig.

Jeg har leget den leg med andre, men Line er den første og hidtil eneste der virkelig har gjort indtryk på mig, så efter få sekunder var det ved at sortne for mig.

Jeg overvejede ikke engang at stoppe det, jeg overgav mig bare og lagde hovedet tilbage og lod øjnene rulle op i loftet.

Så tog det vidunderligt skøre kvindemenneske hårdt fat i mit hår med venstre hånd, løftede mit hovede op fra sengen, så jeg stirrede hende i øjnene og sagde "KIG PÅ MIG, NÅR JEG KNEPPER DIG!" :wub:

Hun er for vild og læser mig som en åben bog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og forrige besøg hos @Line c.

Midt i løjerne daskede hun mig forsigtigt på kinden. Jeg sagde at hvis hun skal gøre det, så skal hun gøre det ordentligt, hvorefter hun gav mig en pæn flad. Da den ikke rigtig gjorde noget for mig bad jeg hende om at prøve lidt hårdere...

Hun smækkede mig en, så jeg lige skulle bruge et øjeblik på at sikre mig at kæbetøjet kunne holde til det, men desværre var der ikke rigtig nogen videre effekt på lyst og nydelse. 

Efter måske 30 sek. stak hun pludselig tæerne på højre fod resolut i munden på mig. Det har hun (eller andre) aldrig gjort før, og imens jeg var grundigt i gang med at nyde hendes tæer, stak hun mig en ny flad og denne gang passede det bare sammen og jeg blev fuldstændig opslugt af lyst og nydelse. 

Hun er sindssyg, på den HELT rigtige måde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en del år siden huserede Lady Luna på Islevbrovej i Rødover. Kom en del hos hende, når jeg tænke til, at være den underdanige :)

En dag hvor jeg var på besøg, havde vi leget i det store rum, da jeg fik ordre på at satte mig på gulvet og kigge på et bestemt punkt på væggen, ind til hun kaldte på mig.

Kunne høre hun flyttede rundt på tingene inde i det lille rum, hvor det var muligt at blive hængt op i alle fire, så hun kunne gennem kneppe en, med sin strap on, jeg sad faktisk og blev helt varm ved tanken om det forestående.

Efter et stykke tid, kaldte Lady Luna på mig og jeg skyndte mig over til rummet, hun havde flyttet en stol ud midt i rummet og stillet en høj taburat foran stolen. Ladyen havde klædt om til sin latex dragt og trukket et par støvler men lange slanke snuder på. Hun spurgte om jeg kunne gætte hvad der skulle ske, kom med et par forkølet forslag.

Så satte hun sig i mageligt tilrette i stolen og lade højre fod op på taburetten, så den spidse støvlespids nærmeste ligene en stiv pik. Hun gav mig to kondomer, med besked på at sætte dem på støvlen.

Så fik jeg besked på at stille mig over den spidse støvlesnude, "jeg vil se hvor langt op du kan tage den" var ordrerne, jeg sænkede mig langsom og lod den spidse støvle finde min anus, gled så langt ned jeg kunne, hvorefter hun bad mig om, at ride støvlen, kom ret hurtig i et par anal orgasmer. Fik så besked på, at spille min pik imens jeg red og det endte med en stor ladning som kom med så stor kraft at klatten lande på Ladyens ene bryst og inden jeg var færdig var der mange hvide klatter på latex dragten. sundende mig et kort øjeblik, inden ordren om at slikke op kom.

Startede nede fra og arbejde mig opad, der var landet en klat lige over de latexklædte skamlæber, kunne ikke nære mig og lod tungen køre hårdt på de tydelige skamlæber, 4-5 gange inden hovedet blev trukket længer op, da jeg havde slikket brystet rent, trak hun mit hoved op, "åben munden" og jeg fik et par spytklatter langt ned i halsen.

Fik ordre om at stille mig mellem de to stolper, der var lige noget med en tunge på afveje der skulle afregnes, Ladyen havde talt det til fem gange og da der jo er to skamlæber, bilver det jo ti slag med pisken til, at køre hjem på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 3 timer siden:

Og forrige besøg hos @Line c.

Midt i løjerne daskede hun mig forsigtigt på kinden. Jeg sagde at hvis hun skal gøre det, så skal hun gøre det ordentligt, hvorefter hun gav mig en pæn flad. Da den ikke rigtig gjorde noget for mig bad jeg hende om at prøve lidt hårdere...

Hun smækkede mig en, så jeg lige skulle bruge et øjeblik på at sikre mig at kæbetøjet kunne holde til det, men desværre var der ikke rigtig nogen videre effekt på lyst og nydelse. 

Efter måske 30 sek. stak hun pludselig tæerne på højre fod resolut i munden på mig. Det har hun (eller andre) aldrig gjort før, og imens jeg var grundigt i gang med at nyde hendes tæer, stak hun mig en ny flad og denne gang passede det bare sammen og jeg blev fuldstændig opslugt af lyst og nydelse. 

Hun er sindssyg, på den HELT rigtige måde :wub:

Haha ja den dag husker jeg godt elsket vi både kan grine nyde og udforske lidt hver gang :D

Jeg håber på vi snart ses igen det ved at være alt for længe siden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 26 minutter siden:

Haha ja den dag husker jeg godt elsket vi både kan grine nyde og udforske lidt hver gang :D

Jeg håber på vi snart ses igen det ved at være alt for længe siden 

Mandag... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et førstegangsmøde på en klinik...

Efter at have slikket hende, satte jeg mig på knæ ved siden af hendes hovede, så hun kunne sutte imens jeg havde fingrene begravet i hendes våde mis.

Efter lidt tid får jeg øje på noget der stikker ud under hendes skulder, rækker ud efter det og trækker et brugt kondom ud under hende (ikke noget snask i). Jeg spørger hende "hvad fanden er det" og hun kigger på mig som om hun dårligt tror at det er rigtigt...

Kondomet ryger på gulvet og vi fortsætter, men kort tid efter ser jeg et mere under en pude. Da jeg trak det frem og viste hende det, kunne hun ikke holde masken mere, hun skrald grinede med min pik i munden og endte med at måtte spytte den ud.

"Det er ikke mine", sagde hun, der har været gangbang i går, så de må have overset dem i rengøringen. "Hold kæft hvor er jeg glad for at det er dig der fandt dem og ikke en genert fyr".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denwod skrev, den 3.2.2025 at 21:48:

Ja ved ikke om det ligger i rigtige gruppe, men kom i dag til at tænke på ens eskapader igennem tiden , både de gode- dårlige og videste oplevelser man har oplevet i denne verden af købesex.

Mine egne 2 meste vilde oplevelser har nok været.

1) en fredag for mange år siden på gl køge landevej var jeg endt op sammen med en Chilener & hun tog imod mig dansende og med en øl i hånden, jeg tænkte når ja det er jo fredag og tænkte ikke mere over det. Efter hun havde slikket mig godt op  , mig siddende på sengen,  rejste hun sig op og stillede sig så hendes mis blev presset lidt ned i mit hoved( normalt yder jeg ikke oral på GP ) men havde vist ikke noget valg og da hun kom , valgte hun at fylde min mund med hendes gyldne dråber( dette var ikke aftalt )  sammen med hendes safter og jeg måtte sluge med for mit vedkommende stort velbehag.

2) skøreste- videste oplevelse var engang sammen med en teenager (måske + moms ) fra Balkan af der lod mig tage hende uden gummi ( ikke noget vi havde aftalt inden )og da hun kunne mærke jeg var ved at skyde sendingen afsted udbrød hun

" PUT A BABY IN ME " Er du gal jeg fik trukket mig ud og kom på hendes mave istedet.  Jeg fik de vildeste Balkan gloser efter mig, men svarede mig vist for en del besvær efterfølgende ..

Hvad er jeres ?

Man kommer da i piger der er til,uden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...