Hop til indhold
peter.c

TW aromaterapi og massage, Viby centeret

Recommended Posts

har været en tur i Viby centeret  - magen til elendig pengemaskine skal man lede længe efter :(

ny ejer og lidt maling på væggene, 

kom for massagen, men den er nu blevet ret dårlig i forhold til tidligere  - og prisen er nu i den dyre ende,

og ikke engang at damen prøvede at pirer lidt til min diller kunne få mig i bedre humør 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg får massage en gang om ugen i Viby Centeret, bedste massage jeg har fået, jeg er aldrig blevet tilbudt nogen form for sexuelle ydelser, har set flere der meget venligt men bestemt bliver afvist.
Jeg tror at Peter c er blevet sur over at han ikke kunne få sex derinde, derfor den dårlige, for ham, oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael N skrev, 1 time siden:

Jeg får massage en gang om ugen i Viby Centeret, bedste massage jeg har fået, jeg er aldrig blevet tilbudt nogen form for sexuelle ydelser, har set flere der meget venligt men bestemt bliver afvist.
Jeg tror at Peter c er blevet sur over at han ikke kunne få sex derinde, derfor den dårlige, for ham, oplevelse.

Var det hos den gamle ejer at massagen var god ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael N skrev, for 5 timer siden:

:) haha

med det rimelige udvalg af thai'er som er i Aarhus for tiden, 

er det nok ikke her, jeg ville gå ind for at få sex.

men det er da altid rart at få feedback fra en bruger som har været her i 5 timer ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker også det er et grønt sted. Og altid har været.. Har været der for nylig, og ingen antydning af noget ekstra. Og tjek gerne hvor lang tid jeg har været medlem;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 58 minutter siden:

:) haha

med det rimelige udvalg af thai'er som er i Aarhus for tiden, 

er det nok ikke her, jeg ville gå ind for at få sex.

men det er da altid rart at få feedback fra en bruger som har været her i 5 timer ;) 

Hej Peter, hvem vil du anbefale blandt det store udvalg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klinikken har vist været der i mange år, - jeg har aldrig været der, da jeg ikke er til massage med underhakkerne på.

Redigeret af Hadstengutten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker også det er et grønt sted. Og altid har været.. Har været der for nylig, og ingen antydning af noget ekstra. Og tjek gerne hvor lang tid jeg har været medlem;)

nu var det jo egentlig ikke det min anmeldelse handle om - om det er grønt eller ej

men at service og massagen var elendig ! 

det var min oplevelse  - Basta !!!

er det hovedsageligt et grønt sted - det er det da sikkert, at hun prøvede at gøre op for det, ved at pirre lidt det er jo en helt anden snak !

og der har da været nogen igennem tiden som har fået HJ der - men det er jo en anden snak og det var slet ikke,  hvad anmeldelsen gik ud på!

vi har nok alle sammen prøvet at være steder, hvor der står "KUN MASSAGE" med store bogstaver på deres FB, Hjemmeside og på store skilte 

Meeeeen alligevel, har der kunnet falde lidt af og så var det ikke græs grønt alligevel.

men igen nu var det ikke hvad anmeldelsen drejede sig om, men at prisen var høj - massagen og servicen var dårlig !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været der igennem mange år og kun for massage pga arbejdsskade i ryg og er aldrig blevet tilbudt noget og der har heller aldrig været antydning til noget pirring, så 100% grønt. Jeg ved dog ikke med den nye ejer og de ansatte da jeg ikke har været der efter skiftet, men kan være jeg skal tage en tur forbi nu pengepungen ikke kan klare GIP`s dejlige hænder :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
michael40 skrev, den 9.2.2025 at 16:16:

Stadig grøn massage var forbi i fredags 

måske det bare en dårlig massør jeg fik 

hun var jo på ingen måde grim og vidste nok at hendes massage var dårlig ;)

men den nye ejer, Chanita ligner da en som har suttet pik igen lang tid :P 

men det er da muligt at de gerne vil ha det til at være grønt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende der masserede mig var pænt grim. Der var hvertfald ikke nogen ingen fare for at få stå pik under massagen. Men heller ikke derfor jeg kom. 

Men et fint grønt sted. Med ok massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...