Hop til indhold

Catfishing

Featured Replies

Skrevet

Så blev det min tur til at opleve catfishing dvs møde frem og så er billederne i annoncen ikke den samme person, som man møder og så endda af en person, som jeg ellers ikke ville have kontaktet. Men da jeg er helt ny herinde sagde jeg ikke noget og det endte med noget massage. Massagedelen gjorde hun helt fint og undervejs havde vi også en fin samtale. Men det var jo ikke lige derfor, at jeg var mødt frem,  men da jeg så hende havde jeg ikke lyst til mere end lidt massage.  Jeg synes at det er spild af alles tid. Hvad gør I andre i sådan en situation ? 

Skrevet

Det har vi skam alle oplevet haha… de første gange acceptere jeg men efterhånden lærer man at vende om i døren ;) medmindre hun er lækrere end forventet haha

Skrevet
Alfa72 skrev, for 47 minutter siden:

blev det min tur til at opleve catfishing dvs møde frem og så er billederne i annoncen ikke den samme person, som man møder og så endda af en person, som jeg ellers ikke ville have kontaktet. Men

Hvem???

Skrevet
Alfa72 skrev, for 52 minutter siden:

Men det var jo ikke lige derfor, at jeg var mødt frem,  men da jeg så hende havde jeg ikke lyst til mere end lidt massage.

God måde at løse det på, hvis ellers massage også tilbydes, og man er tilfreds med det.

Er det ikke pigen fra annoncen, eller ser hun i dag markant anderledes ud, er det helt ok at takke nej til at gennemføre. I den situation ved pigen jo også godt, at annonceringen ikke stemmer overens med virkeligheden, som den er i dag.

At det kan være svært at gøre, når man først står overfor personen, er noget, som pigen (og hendes manager) er fuldt bevidste om. Hav derfor i baghovedet, at det er med fuldt overlæg fra pigens/managerens side, når billederne ikke er retvisende. Det gør det mentalt nemmere at vende om, for så fedt er det jo heller ikke, når de forsøger at tage røven på dig.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden:

God måde at løse det på, hvis ellers massage også tilbydes, og man er tilfreds med det.

Er det ikke pigen fra annoncen, eller ser hun i dag markant anderledes ud, er det helt ok at takke nej til at gennemføre. I den situation ved pigen jo også godt, at annonceringen ikke stemmer overens med virkeligheden, som den er i dag.

At det kan være svært at gøre, når man først står overfor personen, er noget, som pigen (og hendes manager) er fuldt bevidste om. Hav derfor i baghovedet, at det er med fuldt overlæg fra pigens/managerens side, når billederne ikke er retvisende. Det gør det mentalt nemmere at vende om, for så fedt er det jo heller ikke, når de forsøger at tage røven på dig.

Massagedelen var okay og hun var sød og nem og tale med, men det var ikke derfor jeg var kommet

Milner skrev, for 20 minutter siden:

Hvem???

Mit formål med opslaget var ikke at hænge en konkret massør ud herinde, men mere en generel debat, altså hvad andre gør i den situation. Beklager

GennemsnitligJoe skrev, for 34 minutter siden:

Det har vi skam alle oplevet haha… de første gange acceptere jeg men efterhånden lærer man at vende om i døren ;) medmindre hun er lækrere end forventet haha

Det var så ikke lige tilfældet her. 

Skrevet

Ærgerligt du ikke vendte i døren. Når nu du bliver, så er du jo med til at det fortsætter, fordi pigen får penge ud af det.
Syntes det er lidt ærgerligt at du blev, og så efterfølgende siger at det ikke var hende du ville have besøgt.

jeg ved ikke om du forstår min pointe.

Redigeret af frisk fyr
Skrivefejl

Skrevet

Er det ikke pigen på billederne,  så vend rundt i døren. Det bliver sjældent en god oplevelse.

Synd med billederne = snyd med ALT!

Hvis alle vendte rundt i døren når det ikke er pigen på billederne,  så ville det stoppe med det samme,  når de falske pige ikke fik nogle penge. Men liderlige mænd er lette offer :rolleyes:

Skrevet

Jeg har en lidt anderledes tilgang og prøver gerne at se lidt bag facaden inden jeg falder af. Det er jo nemlig en fejltagelse at et pænt udseende er garanti for god sex.

Mere end en gang er jeg blevet positivt overrasket og nogle af de aller mest passionerede oplevelser jeg haft på klinik, har jeg haft med kvinder jeg ikke ville vende mig om efter på gaden.
Mennesker har jo også noget med at udseendet skifter foran ens øjne, når man først oplever deres glæde, deres liderlighed, deres intellekt eller hvad det nu kan være. Det har sket mere end en gang at jeg er kommet ind til en kvinde meget almindelig af udseende, og en time eller to senere sagt farvel til en smuk og sexet kvinde. 

Skrevet
Alfa72 skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes at det er spild af alles tid. Hvad gør I andre i sådan en situation ? 

It's a waste of time if you want to be with the girl in the photos.

For those who don't care, then stay, pay the price and don't complain about the often negative consequences, because those who don't mind working with stolen photos from other people won't care about the level of service offered either.

Have a good evening 

Thor 

Skrevet
  • Author
Thor.2023 skrev, for 17 minutter siden:

It's a waste of time if you want to be with the girl in the photos.

For those who don't care, then stay, pay the price and don't complain about the often negative consequences, because those who don't mind working with stolen photos from other people won't care about the level of service offered either.

Have a good evening 

Thor 

Jeg hører dig Thor, men husk lige, at jeg er helt ny i dette univers og spørg derfor til råds herinde.

Også en god aften til dig.

Skrevet
Alfa72 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg hører dig Thor, men husk lige, at jeg er helt ny i dette univers og spørg derfor til råds herinde.

Også en god aften til dig.

Regardless of whether you are new to this, you will be paying for a service and can choose what is best for you. 

Good luck 

Thor 

Skrevet

Det sker ind imellem, og jeg vil vove den påstand at vi alle har glemt at vende om i døren på et eller andet tidspunkt, måske man var for liderlig, måske det var plan c, etc

Det bliver nemmere at være stærk i handling når man bliver mere erfaren. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.