Hop til indhold

Far kroppen

Featured Replies

Skrevet

Hørte et par kvinder snakke i et selskab om far kroppen, og så fniste de lidt...

Mon de finder den lækker eller var det mon det modsatte..hehe

Hvad tænker du det betød..??

Skrevet

Nu er smag jo individuelt. Derudover er der vist også lidt forskellige definitioner af hvad en "dad-bod" er.

Men "dad-bod" i en udgave af overvægt og tegn på manglende fysisk aktivitet og dårlig kost, tror jeg ikke at flertallet af kvinder isoleret set tænder på.

Skrevet
DKC skrev, 1 time siden:

Hvad tænker du det betød..??

Det betyder at de har en mand, der ikke har verdens største chance for at score ude i byen - og derfor hellere står og roder i kødgryderne -  eller i værkstedet - så de ved hvor de har ham - bundet på hænder og fødder med børn, job, hus, bil - og en kone, der ser ud som om hun konstant er gravid, fordi hun søger opmærksomhed og ved at hun får den fra omgivelserne ved at være gravid - og senere ved at fortælle om alverdens slankekure.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Jeg var sammen med en MEGET stor kvinde på et tidspunkt. Hun ønskede sig ikke en slank og trænet kæreste. Fordi det ville føles åndssvagt at have sådan en lille mand kravlende rundt på sig. Så for at have en slags symmetri - og vel for at føles sig knapt så kæmpestor selv - ville hun gerne have en mand med lidt kød på kroppen.

Skrevet

Det er feministisk propaganda, der forsøger at få kvinder til at fremstå mindre overfladiske. Sandheden er at kvinder er langt mere kræsne end mænd.

ywtbirgsrpc31.png

Skrevet

Den sb, jeg har kendt længst, kaldte mig attraktiv.

Hun var så også 36. Måske har det betydning 

Skrevet

Som en thai pige engang fortalte mig:

Fat man = much food

Much food = much money

Much money = can take care of me

Skrevet

Hvis det primære er sex tænker jeg kvinder gerne vil have smukke, høje muskuløse og veltrænede mænd.

Hvis det handler om kæreste, far, livsledsager og ægtemand tænker jeg de går efter andre kvaliteter.

Skrevet
plasticlove skrev, den 28.1.2025 at 16:38:

Sandheden er at kvinder er langt mere kræsne end mænd.

ywtbirgsrpc31.png

De tabeller er da godt nok deprimerende læsning ...
Og ja, det bekræfter hvad jeg også tit har tænkt - men det kommer bag på mig at det er så grelt.
Men det skal nok også tages l-i-g-e med et gran salt ... 
Kvinder og mænd har meget forskellig tilgang til hinanden .. det er nok almindelig erfaring.
Mange mænd, der møder en fremmed kvinde, vil normalt som udgangspunkt føle sympati for hende, og også tit være mere eller mindre tiltrukket af hende.
Omvendt vil de fleste kvinder, der møder en fremmed mand, være forbeholden over for ham, tit endda som udgangspunkt være bange for ham. Seksuelt er han hende ligegyldig, med mindre det er 'forelskelse ved første blik'.
Og så giver det mening at kvinder ikke opfatter en mand som attraktiv - f. eks. ud fra et billede eller en beskrivelse alene.

Men hvorom alting er, jeg synes tabellen bekræfter at vi har et problem - og et problem som det er et stort tabu at diskutere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.