horny69 115 Skrevet 2. Februar Sønderjyden68 skrev, den 30.1.2025 at 23:11: Så prøv og se på miza’s profil Jeg kender godt profilen, og synes den er interessant. Men hun er såvidt jeg husker i Kolding området. Er selv bosiddende i StorKøbenhavn området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 37 Skrevet 3. Februar (edited) Jeg kan godt lidt hår på dusken og naturlighed tiltrækker mig - det er også fint uden, for mig betyder det mest at kvinden er indlevende, nærværende og fræk. Skriv meget gerne PM hvis du er interesseret i et prøve møde :)) så er jeg skisme klar på det :)) Redigeret 3. Februar af Anders2300 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blink 75 Skrevet 3. Februar Det er jo under armene hun ikke barberer sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 346 Skrevet 3. Februar supermor skrev, den 27.1.2025 at 14:48: Kære alle mænd Jeg er en kvinde på 32, der i nogle måneder har gået med tanken om at forsøge mig som glædespige. Mit spørgsmål er - jeg er en meget kraftigt behåret kvinde, og allerede efter en nat efter barbering kan man både se og mærke sorte stubbe. Jeg kan fint håndtere at skulle barbere fisse og ben lige inden et evt. møde - men af personlige grunde ønsker jeg ikke at fjerne mine hår under armene. Vil det være et nogo? Jeg har ikke trimmet i flere år - og der er meget. Håber at få nogle gode, ærlige input. /A Vi er nogle stykker der godt kan lide helt naturlige kvinder,- jeg ser absolut ikke noget problem. Jeg tænker at du kan vende det om til at være en fordel,- så længe du er åben omkring det så folk ikke får en dårlig overraskelse... Lyder spændende med dine tanker,- uanset om du springer ud i det. Hilsen Nt 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg