Hop til indhold

✩❤ Lesbisk Mini-Pussy Party med Vica og Nicole B. d. 16/2 kl. 13.30-15.00 ❤✩

Featured Replies

Skrevet

MINI-PUSSY PARTY - LESBISK EDITION 

Vores første Mini-Party var i sin tid en stor succes. Og vi har derfor valgt at starte 2025 med et Mini-Party for at fejre, at Vica og jeg starter på vagt sammen hvor vi selvfølgelig tilbyder trekanter med lesbisk ;) 

Til dette mini-party forkæler vi jer i 1 time til kun 1.500 kr. Vi har en rimelig deltagergrænse, så alle kan nå at komme til og stadig få en god GB oplevelse. Det er en mindre version af de almindelige Pussy Parties, som vi ind i mellem holder. Så har du ikke prøvet det før, eller foretrækker at der ikke er helt så mange deltagere, så er det her lige partiet for dig <3 

Som altid vil der være massere lækker, fræk sex på kryds og tværs - og selvfølgelig lækkert lesbisk mellem veninderne Vica og Nicole. Der vil være snacks, drikkevarer og alt hvad du behøver til Mini-Party. Man er velkommen 15 min før, og der vil være mulighed for et hurtigt bad før/efter. <3

Gangbang, sex-fest, frækt get-together. Kært barn har mange navne. Hvis du ikke har været til vores Party før, og er i tvivl om hvad konceptet går ud på, er du velkommen til at skrive til Nicole Bülow på EG eller mail og høre nærmere.

Vi glæder os til at se jer og fejre vores nye vagt sammen ;)

Du finder vores profiler her

Vica: https://70210026.dk/vica

Nicole: https://70210026.dk/nicole

Udpluk af anmeldelser af tidligere Pussy Party

Praktisk info

Tilmelding: Til Nicole Bülow via [email protected]

Dato: Søndag den 16. februar. 

Tidspunkt: kl. 13.30-15.00

Dørene åbner 15 min før, hvor du er velkommen til at checke-in.

Sted: PG

Lyngbyvejen 231A, 2900 Hellerup

Tæt ved offentlig transport og med parkering i nærheden (Netto)

Pris: 1500.- 

Depositum: Vi værdsætter altid depositum, så vi har en idé om hvor mange vi skal købe forplejning etc. til. Depositum garanterer en plads og kan indbetales efter aftale med Nicole via mail på [email protected] Der er som altid begrænset pladser <3 

OBS! Vi tilbyder som altid kun sikker sex. 

#PussyParty #gangbang #Vic #NicoleBulow #PussyGalores #lesbisk #lesbiskshow

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 21.10.18.png

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 20.44.38.png

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 20.44.32.png

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 20.44.25.png

Mikkel_Laumann_Photography_Nicole_BÅlow_Luxury_Companion_Girlfriend_Experience_Copenhagen_A_Photic_Doom_Photoshoot_June_2023_03-kopi.jpg

Mikkel_Laumann_Photography_Nicole_BÅlow_Luxury_Companion_Girlfriend_Experience_Copenhagen_A_Photic_Doom_Photoshoot_June_2023_05-kopi- censureret-kopi.jpg

Mikkel_Laumann_Photography_Nicole_BÅlow_Luxury_Companion_Girlfriend_Experience_Copenhagen_A_Photic_Doom_Photoshoot_June_2023_08-kopi.jpg

Skærmbillede 2023-08-16 kl. 21.35.33.png

Redigeret af Stapler

• 2 weeks later...
Skrevet

Sikke et skønt afslutnings arrangement på uge 7 vinterferien eller opstart på vinterferien uge 8 :wub:

Skrevet

Efterlysning af anmeldelse:
Er der ikke nogle deltagere til dette lesbiske sexparty som er friske på at skrive en anmeldelse? Enten i denne tråd eller et separat opslag? Er (som sikkert en del andre med-læsere med interesse for PG's Sexparties) nysgerrig efter hvor meget egentligt lesbisk I fik at se - fisse-slikning? dildo? dobbelt-dildo så de bollede hinanden? og fik I dem til at lave lesbisk imens I var i gang med at knalde dem? (ja, det skinner igennem at 'man' er lidt ærgerlig over ikke at kunne være med ;-)

Næste Sexparty?
Håber PG er klar på snart at annoncere et nyt Sexparty?? Så vi glade, gejle kunder kan planlægge efter det og glæde os dertil. Håber det igen bliver et 2,5 time event, da det er et meget passende tidsrum. Og omend at de deltagende GP'er er skønne, lækre og frække, så kunne det jo være ret spændende hvis der også nogen gange kom lidt 'nye spillere på party-holdet' ... kunne fx være dejligt at Christine Dahl joinede igen ... og ville være interessant og frækt hvis nu fx. Vickey, Olivia, Josefine og Cloe kunne lokkes med som 'gæstevisitter' ... Jeg noterede mig jo fx at Sofie (Brandvarm) var med til et sexparty for nylig - hende ville jeg gerne have set 'in action' ifm. et party - men kunne desværre ikke deltage.

Skrevet

Come on guys - fortæl fortæl! Hvordan var det?

Var de lesbiske piger frække at knalde? … eller var de så! lesbiske at I bare sad dér på sengekanten og hev i elastikken mens I så på i 1-1,5 time, mens de slikkede løs og festede med fingre, påspændings, dobbelt og almindelige dildoer??!!

Skrevet

Jeg tænker arrangementet blev aflyst.
Jeg skulle ikke selv med, men skulle have besøgt den ene af pigerne kort tid før, og hun meldte sig syg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.