Hop til indhold
perra

PUSSY PARTY JULE-EDITION

Recommended Posts

Oversat fra svensk til dansk med Google Translate

Endelig er sexfesten tilbage på Pussy Galores!

Jeg har deltaget i mange sexfester på Pussy Galores tidligere sted, så mange, jeg har mistet tællingen. Med Candy som arrangør og nu sammen med Nicole Bulow ved jeg, at det er et seriøst arrangement.

Som altid bliver du taget godt imod af værtinden, der giver praktisk information. Så samledes alle mændene i et værelse i spændt forventning. Nogle "veteraner" kan lide mig og nogle for første gang. Så kommer Candy, Nicole og debutanten Minna klædt ud som nissepiger i sexede outfits.

De går rundt og hilser på alle og så begynder trioen med at varme hinanden op. Snart kan flere af os ikke vente længere, og pigerne tager og kærtegner og sutter gerne og tager gerne imod de første i deres fisse.

Det er fyldt og dejligt for os, der ligger på sengen, men nogle af mændene venter og ser på. Nogle er lidt generte, men pigerne er som sædvanligt venlige og tager initiativ. De fleste mænd er gode til at lade flere komme, så alle får mulighed for at få tæt kontakt med disse tre dejlige piger.

Efter et stykke tid går det i stykker, da en af pigerne går til det andet legerum. Efter tæt på en times intens og fræk GB, bliver der en lille pause med drinks og slik, der skal fyldes op med ny energi. Det er det, der gør, at jeg kan lide sexfester, man kommer til at kneppe flere søde piger flere gange, ved at kunne holde et par pauser ind imellem bliver man ikke stresset.

En ulempe ved GB/fest kontra når man er alene med en pige, er at der normalt ikke er mulighed for mere gensidig sex. Denne gang var det en mulighed for at slikke Nicoles fisse, hvilket hun så ud til at sætte pris på både med reaktioner og tak.

Jeg rejser langt til disse fester, så jeg bruger både tid og rejsepenge, men for mig er det det værd. Der har altid været en hyggelig modtagelse af værtinden og engagement hos de deltagende piger og en god stemning mellem mændene. Nogle har mødtes flere gange til disse arrangementer, det er altid lige så hyggeligt selvom vi ikke har kontakt ved andre lejligheder.

Håber, at Pussy Galores nu er tilbage i sexfest-himlen med flere arrangementer!

https://danskemassagepiger.dk/directory/pussy-party-jule-edition-paa-pg-candy-nicole-bulow-minna/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...