Hop til indhold
½angel

Fed første gang til PUSSY PARTY PÅ PUSSY GALORES

Recommended Posts

Ja, så skulle jeg prøve noget nyt, og hvorfor ikke presse mine grænser lidt(meget).
Jeg læste @A-mananmeldelse:

om hans første oplevelse ved en af PUSSY GALORES pussy partys, og blev ret interesseret, jeg havde aldrig før tænkt på at være med til en sexparty, det tætteste jeg har prøvet er nogle trekanter med to smukke kvinder(hvilket stadigvæk er min favorit beskæftigelse).

Men tilbage til PG pussy party, for da jeg en dag ser Nicole Bülow’s @Din danske Girl Next Door indlæg om at der afholdes et PUSSY PARTY BARBIE-EDITION PÅ PUSSY GALORES d. 23.3.2023 

var tanken der hurtig, ”skulle jeg ikke”. Jeg skriv til  Nicole Bülow, med mine spørgsmål og modtog pænt svar tilbage. To timers sexfest med tre smukke GP’er til 2500 kr. To af GP’erne kendte jeg ikke, men de var på ”listen”, så det var jo meget praktisk ;-)  
Den eneste jeg tidligere havde været sammen med var Alice og skrev også en meget positiv anmeldelse af hende herinde.

Jeg vendte tanken i hovedet i et par dage og da annoncen også dukkede op Danskemassagepiger.dk (https://danskemassagepiger.dk/directory/pussy-party-paa-pussy-galores-d-23-3-kl-18-30-20-30/), tænkte jeg det var skæbne og kunne jeg ikke finde en grund til hvorfor jeg ikke skulle deltage, for det ville jo være noget, jeg ville huske længe efter.

Jeg tilmeldte mig hos Nicole og afleverede dagen efter 500 kr. i depositum til hende på Pussy galores, hvor jeg for første gang mødte hende, og tænkte, godt så er der i hvert fald to af pigerne jeg er tiltrukket af.

Dagene gik og det blev torsdag, hvor der var forventningsglæde/energi i kroppen, jeg gjorde mig klar og kom til PG til tiden, blev lukket ind og der var allerede andre herrer i bygningen, jeg fik besked af mutter om at jeg kunne klæde om inde i et rum, med de andre herrer og tøjet skulle i en pose, og så ville det blive passet på. Der var sat lidt chips og sodavand klar til os, og mutter sørgede for os, forklarede reglerne, om at skifte kondom mellem alle pigerne, også ved oral og eller forklarede hun hvad der ville ske, men hun har vist også stået for en del Pussy partys, så hun har styr på det.

Humøret og stemningen var god fra start af, krydret med lidt spændingsenergi i rummene. Jeg faldt hurtigt i snak med de andre og hoppede i et hurtigt bad, da det blev min tur.
Vi skulle alle mødes i det store soveværelse og så ville pigerne komme ind, vi var nok 12-15 mænd i soveværelset og ventede bare på pigerne, og så kom de tre smukke piger ind i lokalet, med store smil. Alice og Nicole Bülow så jo bare dejlige ud og med en fantastisk energi, også selvom det var Alices første gang til Pussy party.
Men det var også første gang jeg så Minna, og hold kæft en krop og et ansigt too match, hun er jo forrygende hot, som i wow.

Alice: https://70210026.dk/alice 
Minna: https://70210026.dk/minna
Nicole Bülow: https://70210026.dk/nicole

Men de tre piger gav hånd og hilste pænt på os alle, før Nicole lige forklarede at hun ville tage ind i det andet soveværelse, med dem der ville følge med og så ville Alice og Minna blive inde i det store soveværelse. Jeg valgt at gå ind med Nicole, hvor vi alle køre hænder ned og op af hendes krop, imens lingeriet røg af og en dejlig krop kom mere og mere frem.

Jeg var lidt nervøs om hvordan det hele skulle foregå, så begyndte bare at kigge på i nogle minutter, hvor hun varmede op med nogle andre fyre. Så gik jeg ind og kiggede lidt på Minna og Alice der allerede var i gang med at få pik af de første, imens de suttede en anden og måske spillede pik på en tredje, alt efter hvad der var plads til. Jeg nød bare showet, indtil jeg smed et kondom på og hoppede ind i kampen med Minna. Minna suttede fantastisk imens hun blev kneppet og energien i rummet var bare fantastik på en sådan dyrisk måde. Jeg fik også muligheden for at kneppe Minna imens hun suttede en, for herrerne var gode til at lade hinanden komme til (hvis man kan sige det sådan). Hvis man manglede glidecreme eller et kondom, så skulle man bare sige til. Men jeg forlod rummet på et tidspunkt og gik ind til Nicole, hvor vi skiftes til at tage hende doggie, imens hun skiftes til at sutte en klar. Igen energien var bare fed og der var ikke problemer med at være med, når man var klar. Derefter ind til Alice, men her nåede jeg ikke at afslutte med hende, da der blev kaldt til pause. Pigerne fik lige noget at drikke og et pusterum, imens lokalet lige blev frisket op, for der lå bare kondom indpakninger over det hele.

Efter pausen, hvor herrerne bare havde snakket og fået noget at drikke, skulle vi igen mødes inde i det store soveværelse, hvor pigerne begyndte på et lesbisk show, som fik herrernes motor helt op at køre igen. Derefter delte pigerne sig op igen, hvor Nicole igen var alene inde i det ene rum, med nogle godt tændte mænd, og Alice og Minna sammen inde i det første soveværelse. Igen var der sex på kryds og tværs, hvor jeg endte med at være sammen med Minna igen, og derefter ind til Nicole, igen man skiftede bare lokale og pige efter lyst. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg kom, men det var en del, for jeg endte med at have stiv pik, der ikke ville runde af, så man bare kan kneppe og kneppe alt efter hvor meget energi man har, desværre var den del ved at slippe op, efter snart to timer. Men nu var der hellere ikke så mange herrer tilbage, da man bare kan gå, når man vil.

Mutter kom ind og sagde der var 15 min tilbage, så jeg tog mig lige sammen (man er vel grådig) og fik Minna om i en god doggie, før jeg gik ind til Nicole hvor hun suttede mig, så fantastik, indtil mutter kom ind og sagde at tiden var gået.

Vi sagde pænt tak for kamp, og jeg tog lige en skylder, før vi alle endte med at snakke og arrangementet og andre Pussy partys, imens folk klædte om. Og så vendte vi næsen hjem ad.
Alt i alt en fantastik oplevelse, der nok rykkede min grænser, men ikke brød dem, for alle var virkelig høflige og behagelige, og pigerne var helt perfekte den dag.

 

Jeg håber jeg gav lidt indsigt i hvad man kan forvente til sådan et pussy party og hvordan det måske ville være at komme til sådan et arrangementet.
Kommer jeg igen? Det tror jeg nok, for det var sgu sjovt.
Dog siden jeg ar været til arrangementet, har jeg bare haft lyst til at være sammen med endnu en smuk GP og endnu én, så måske de tre nymfer, har vækket en tiger i mig ;-) 

Hvis der er spørgsmål eller kommentarer så smid dem endeligt, så skal jeg forsøge at besvare dem så godt som muligt, når jeg ser dem. Og håber ikke skrivelsen var for ”direkte” for folk, men tænker at folk på Ero kan klare direkte tale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThePleaser skrev, for 5 timer siden:

Tak for en spændende beskrivelse. Hvordan er aldersspændet på de deltagende. Er det alle unge “skåret i granit” typer :)

Ja, vi lignende alle græske guder ;-)
Ej, det er faktisk et godt spørgsmål, spændet i alderen var over det hele, hvor de fleste nok var over 40-50 år.

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...