Hop til indhold

Kontakt i utide fra GP’ere

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde

Måske har andre oplevet at blive kontaktet i utide fra GP’ere ? Og, nej det er ikke kun thai’er som jo er eksperter i sådanne forespørgsler ! Kontakten sker via en “uskyldig sms eller whatsapp, og siger måske “see you in marts” efterfulgt af diverse smileys. Nu har det , for mit vedkommende også bredt sig til nogle dejlige damer B) fra Sydamerika, som ganske uden varsel skriver og medsender nye frække opdaterede billeder , om alt det de kunne tænke sig at “gøre” når vi forhåbentlig snart ses igen :blink:

Altså, man kan jo altid blokere osv , men bliver I påvirket positivt/negativt ved sådanne henvendelser?

Har især lige pt en enkelt fra Brasilien som er pænt fremme med markedsføringen og har sendt billeder af sin familie og omkring dagligdagen derhjemme. Det skal nævnes at der ikke er nogen penge eller ekstra støtte indblandet på nogen måde og har også kun betalt “prisen” ved besøgene i DK.

Dog kan man vel jo godt føle sig lidt “speciel” når der henvises specifikt til dele af vores samvær , og at man i hvert fald ikke har opført sig som helt idiotisk som gæst , eller det i jeres øjne kun et spørgsmål om fremtidig indtjening fra GP’ere ?

Hvad er jeres erfaringer? 

Skrevet

Mine erfaringer er kun med danske gp'er på etablerede steder, og de kontakter mig aldrig i utide.

Skrevet

Jeg er tidligere blevet kontaktet af GP'ere som jeg tidligere havde besøgt og en enkelt gang af en jeg ikke havde besøgt men som gerne ville have besøg af mig.

Nogle gange har jeg følt mig lidt speciel og andre gange har jeg set det som værende ren reklame som jeg mistænker er sendt ud til en lang liste af mænd - det afhænger delvist af indholdet i beskeden og delvist af hvilken kemi der har været mellem pigen og jeg.

Dog er jeg i den situation at jeg ikke har noget at skjule - jeg tror kun det er min nærmeste familie der ikke ved at jeg nogle gange besøger søde piger mod betaling, så for mig er der ikke rigtig nogen "utide".

Skrevet

Jeg har kendt en dejlig pige, som sendte meget diskret formulerede sms'er hver gang hun var aktiv. Selvfølgelig med det resultat at jeg kom hos hende. Jeg blev lidt smigret over det, og jeg er sikker på at vi har haft noget sammen som var ud over det sædvanlige. Jeg har også besøgt hende privat, hvor vi drak champagne i sengen helt uden tidtagning.

Så var der en Sugarbabe, der viste sig at være fraskilt udlænding, med en uvis fremtid i DK. Jeg måtte engang skrive en besked om hendes fravær i sprogskolen (pga. mig) på hendes telefon på gebrokkent dansk.

Hun sendte også SMS'er og det begyndte at blive alt for tæt og farligt. Jeg tror og håber at hun har fundet en ny mand, for nu er det heldigvis forbi. Også lidt tæls, for det var virkelig god sex:)

Skrevet

Det er aldrig sket for mig. Men jeg er blevet tilbudt at få en diskret sms fra en GP når hun er i landet. Det har jeg ikke takket ja til.

Skrevet

Bortset fra dem jeg har relationer til og kommunikerer løbende med, så er det kun sket et par gange.

Den ene sendte mig et par frække lokkende billeder og den anden var en jeg ikke kendte, som åbenbart havde en sløj vagt og begyndte at sende beskeder til de numre der havde ringet til klinikken! Det var noget grænseoverskridende.  Jeg har ikke noget at skjule, men tænk hvad hun kunne have skabt af problemer hos andre.

Skrevet

Jeg har oplevet det flere gange. Hvis man bare ignorerer den første besked, så kommer der ikke flere - i hvert fald i mine tilfælde. 

Skrevet

Har også oplevet det, men heller ikke noget der generer mig. Den ene der skrev, blev det da alvorligt med og vores forhold fortsatte i 2 år, uden betaling. Vi mødtes når hun var i mit område og jeg besøgte også hende, både privat og når hun jobbede.

Hun var besat af mig og selv om jeg fortalte jeg var gift, så hun os som par. 

Det blev værre og værre, hun blev ekstrem jaloux. Jeg var nødt til at stoppe forholdet. Hun truede mig, at hvis jeg gjorde det, ville hun afsløre alt til min kone. I starten blev jeg nervøs, men til sidst sagde jeg , at hun måtte gøre hvad hun ville.

Så gjorde hun det :)

Det var noget af en bombe for min kone, men vi kom over det og jeg er stadig gift på 32. år. Respekt for min kone!

Skrevet
Snabel skrev, den 26.1.2025 at 19:28:

Dog kan man vel jo godt føle sig lidt “speciel” når der henvises specifikt til dele af vores samvær , og at man i hvert fald ikke har opført sig som helt idiotisk som gæst , eller det i jeres øjne kun et spørgsmål om fremtidig indtjening fra GP’ere ?

Det handler om fremtidig indtjening, men selvfølgelig vil GPen da helst, at det er de kunder, som kan opføre sig ordentligt, som kommer tilbage.

Du skriver, at thaipigerne er eksperter i at sende beskeder. Det synes jeg er overdrevet. Har selv modtaget et neutralt “Hi” fra et par thaipiger, og den ene gør det stadig med halve års mellemrum, selvom jeg ikke svarer, men langt de fleste kontakter altså ikke uopfordret.

For os i parforhold er det alt for risikofyldt at modtage sms’er fra GPer. Og især, hvis de ikke er neutrale og kan bortforklares med “det må være forkert nummer”. Og ja, det kan man jo også sige, selvom man modtager frække billeder og direkte opfordringer til besøg, men den vil stadig vække alt for stor opsigt på hjemmefronten. Nok også vække mistanke, uanset hvad man så får svaret.

Henvender en pige sig uopfordret til mig på sms, stopper mine besøg øjeblikkeligt. For en sikkerheds skyld. Havde jeg været single, havde det nok været anderledes.

Skrevet

Har prøvet et par gange efterfølgende og uopfordret, at blive kontaktet af danske SB, hvor vi havde ses et par gange. Er sikker på, at det var når kassen var tom og ingen henvendelser. 

Hver gang har jeg tilkendegivet, at den slags er uønsket og kun medfører, at vi aldrig ses igen. Det respekterede den ene, den anden fortsatte indtil jeg blokerede hendes nummer. 

Har aldrig oplevet det med hverken thai’er eller udenlandske gp’ere.

Skrevet

Her betyder uopfordret kontakt - uanset hvordan det er formuleret - at fremtidige besøg ikke kommer til at ske.

Skrevet

Her oplevet en udenlandsk pige ringe mig op og spørge om jeg kunne kører hende til kbh, det synes jeg er lige frisk nok. Lod som om jeg intet forstod og har ikke besøgt hende siden.

Skrevet

Lidt før jul ringede min thai massage mutti til mig og fortalte hun havde en ny massage pige, det var ikke ubelejligt, da hun godt ved jeg er single, så det var mere en service.

Jeg har hendes nummer kodet ind på min normale telefon. 

For cirka et år siden, der gik jeg 2 opkaldt på den telefon jeg har med taletidskort  det var 2 opkald med skjult nummer og jeg bruger den kun til frække steder, så lidt øv jeg ikke nåede at tage telefonen. 

Skrevet
Snabel skrev, den 26.1.2025 at 19:28:

Hej herinde

Måske har andre oplevet at blive kontaktet i utide fra GP’ere ? Og, nej det er ikke kun thai’er som jo er eksperter i sådanne forespørgsler ! Kontakten sker via en “uskyldig sms eller whatsapp, og siger måske “see you in marts” efterfulgt af diverse smileys. Nu har det , for mit vedkommende også bredt sig til nogle dejlige damer B) fra Sydamerika, som ganske uden varsel skriver og medsender nye frække opdaterede billeder , om alt det de kunne tænke sig at “gøre” når vi forhåbentlig snart ses igen :blink:

Altså, man kan jo altid blokere osv , men bliver I påvirket positivt/negativt ved sådanne henvendelser?

Har især lige pt en enkelt fra Brasilien som er pænt fremme med markedsføringen og har sendt billeder af sin familie og omkring dagligdagen derhjemme. Det skal nævnes at der ikke er nogen penge eller ekstra støtte indblandet på nogen måde og har også kun betalt “prisen” ved besøgene i DK.

Hvad er jeres erfaringer? 

Slå alt push og preview ved låst tlf fra på din tlf asap! ;)

Skrevet
Prøver-igen skrev, den 27.1.2025 at 12:12:

Har også oplevet det, men heller ikke noget der generer mig. Den ene der skrev, blev det da alvorligt med og vores forhold fortsatte i 2 år, uden betaling. Vi mødtes når hun var i mit område og jeg besøgte også hende, både privat og når hun jobbede.

Hun var besat af mig og selv om jeg fortalte jeg var gift, så hun os som par. 

Det blev værre og værre, hun blev ekstrem jaloux. Jeg var nødt til at stoppe forholdet. Hun truede mig, at hvis jeg gjorde det, ville hun afsløre alt til min kone. I starten blev jeg nervøs, men til sidst sagde jeg , at hun måtte gøre hvad hun ville.

Så gjorde hun det :)

Det var noget af en bombe for min kone, men vi kom over det og jeg er stadig gift på 32. år. Respekt for min kone!

Damm får en til at tænke lidt over hvilke risici man løber fremover :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.