Hop til indhold

kvinders fantasier

Featured Replies

Skrevet

vi ser meget hvad vi mænd kan ønske sig så kunne være skønt hvis kvinderne vil skrive om deres fantasier 

Skrevet

Sangen “Dirty Cash” opsummere (muligvis) meget godt hvad kvinderne i dette forum fantasere om. 

IMG_8900.jpeg

Skrevet
jan j skrev, for 2 timer siden:

vi ser meget hvad vi mænd kan ønske sig så kunne være skønt hvis kvinderne vil skrive om deres fantasier 

Der er for mig  forskel på  hvad jeg  ønsker  mig og fantasier. Ikke alle fantasier skal/kan udleves.

Jeg har  udlevet fantasier og  afprøvet  grænser, og tilmed fået  betaling for det. 

Mine  lyster  og  nysgerrighed er  blevet  udvidet. 

Jeg  elsker at der kan  leges og  nydes,  det  kræver aftalte trygge rammer  hvor diskretionen overholdes, så er alt stor set mulig i min optik. 

Skrevet

Man kan godt få mange fantasier, når det handler om SEX ;)

Redigeret af Mook

Skrevet

Det har altid overrasket mig, at fantasi om voldtægt er så udbredt hos kvinder. Her er udpluk fra to studier:

52% of the women had fantasies about forced sex by a man;
32% had fantasies about being raped by a man;
28% had fantasies about forced oral sex by a man;
16% about forced anal sex;

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/slightly-blighty/201508/womens-sexual-fantasies-the-latest-scientific-research

Results indicated that 62% of women have had a rape fantasy. For these women, the median rape fantasy frequency was about four times per year, with 14% of participants reporting that they had rape fantasies at least once a week.

https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc9118/

Skrevet

I samme øjeblik jeg læste ordet 'fantasi' forsvandt mit mindset ind i en dagdrøm om at vågne op i en kingsize seng, med blot et lagen som dyne.

Strækker mig og kravler dovent ud af sengen, går hen til den dobbeltdøret balkon dør, åbner den på vid gab og tager en dyb og lykkelig indånding imens jeg ser ud over havet.

Nede på gaden står en kvinde og besigtiger grønthandlerens vare på hans varevogns lad, et par ældre mænd sidder og spiller skak ved en fortovs cafe længere fremme, børn der griner, biler der dytter og et skønt leben.

Jeg bliver kaldt ud af scenariet idet min mand entrere soveværelset med en kop kaffe til mig, kysser mig godmorgen og fortæller mig at han har taget fri fra kontoret i dag så vi kan tage på opdagelse hele dagen hvis jeg har lyst.

Klokken er 08.00 om morgenen og temperaturen er allerede 22 grader i dag....også i dag....ligesom i går og i morgen og i næste uge og i næste måned.

Jeg sipper af min kaffe og glæder mig over at være så heldig at bo i dette land (som altså ikke er DK men et varmt sted!) med denne vidunderlige mand ved min side, vores børn og kæledyr og en dagligdag der er helt nede i gear.

Det skulle vel ikke nødvendigvis være en seksuel fantasi skulle det?B)

Ellers så smid en gang morgensex på balkonen i puljen....ikke så meget fikundik over det :lol:

Skrevet

Jeg elsker den frie fortolkning af spørgsmålet :D

Skrevet

Fifty Shades of Grey indrammer vist 90% af kvinders fantasier. 

At en stærk mand, som de gerne skal redde fra sig selv, tager styringen og fører hende et nyt sted hen. 

Skrevet
plasticlove skrev, for 22 timer siden:

Det har altid overrasket mig, at fantasi om voldtægt er så udbredt hos kvinder. Her er udpluk fra to studier:

52% of the women had fantasies about forced sex by a man;
32% had fantasies about being raped by a man;
28% had fantasies about forced oral sex by a man;
16% about forced anal sex;

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/slightly-blighty/201508/womens-sexual-fantasies-the-latest-scientific-research

Results indicated that 62% of women have had a rape fantasy. For these women, the median rape fantasy frequency was about four times per year, with 14% of participants reporting that they had rape fantasies at least once a week.

https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc9118/

Tror ikke de tænder på voldtægt. Men tanken om at kunne slippe kontrollen og lade sig føre med, af en stærk mand der ved hvad han vil. Det er noget mange tænder på. 

Skrevet
søren55 skrev, for 4 timer siden:

Tror ikke de tænder på voldtægt. Men tanken om at kunne slippe kontrollen og lade sig føre med, af en stærk mand der ved hvad han vil. Det er noget mange tænder på. 

Lige som en del andre  kvinder  har jeg  fantaseret om  voldtægtsleg og også  aftalt med en  mand at  udleve fantasien  så  realistisk  som  muligt. 

Det handler rigtig meget om at  slippe kontrollen/ikke  at  have  kontrol. 

Og nej  jeg  ville  ikke  tænde på at  blive  udsat for en  rigtig  voldtægt.  

Spot  on  med  at  mange  kvinder tænder på en  stærk  (både  fysisk/psykisk) mand der ved hvad han vil have og  er  i  stand til at  "tage det"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.