Hop til indhold

Professionel fuldtid GP

Featured Replies

Skrevet
Refresh skrev, for 6 minutter siden:

Fandt det her: https://lex.dk/rufferi

Du kan næppe deraf konkludere, at bordeldrift er rufferi. Det må komme an på, hvem der ejer virksomheden, og hvem der er ansat af hvem. 

Hvis du konkluderer, som du gør, så vil en rengøringsassistent også være ruffer, hvis hun er ansat og betalt af en GP, og det tvivler jeg meget på, er tilfældet. 

Redigeret af Jørgensen

Skrevet
Jørgensen skrev, for 11 minutter siden:

Du kan næppe deraf konkludere, at bordeldrift er rufferi. Det må komme an på, hvem der ejer virksomheden, og hvem der er ansat af hvem. 

Hvis du konkluderer, som du gør, så vil en rengøringsassistent også være ruffer, hvis hun er ansat og betalt af en GP, og det tvivler jeg meget på, er tilfældet. 

Ok, har du noget der bakker de påstande op?

Jeg ledte efter det, fordi en anden nævnte at bordeldrift er rufferi, men de sider jeg fandt gav ham ret.

En side nævnte at man ikke engang må udleje et hotelværelse til prostitution.

Jeg håber du har ret, men kunne ikke finde noget der understøtter det.

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

Hun lød ret godt inde i lovgivningen

Jeg har desværre ikke læst bogen, gad vide hvad hun egentlig skrev og mente. Jeg mener det ER lovligt at forsørge børn via købesex og også at arbejde med det fuld tid. Så er det jo fint at trådstarter undersøger om det er en god ide for hende eller ej.

GPer har ret til en familie som alle andre. Det er almindeligt at børn ikke får alt at vide. Jeg synes det ville være formynderisk at gøre det ulovligt at arbejde fuld tid for at sikre at "alle" piger til hver en tid kan skifte karriere uden problemer. Trådstarter skrev jo at hun allerede har en uddannelse, hvorfor skal hun så dømmes for noget der ikke gælder hende. Måske opstår et evt. behov for hurtigt karriereskift ikke på et uheldigt tidspunkt. Måske er pigen slet ikke fattig.

Skrevet
Refresh skrev, for 18 timer siden:

Shit, du har fa'me ret!!!

Det er jo decideret forskæmmende at det er ulovligt at prøve at lave ordentlige forhold for sexarbejdere...

Ja, jeg synes nok at du måtte have misforstået noget ved din tidligere kommentar, men orkede ikke lige at skulle finde kilder på det. Fedt du indrømmer at du tog fejl da du blev bekendt med det.

Helt enig, det er tudetosset - hele idéen med rufferi loven er jo at komme menneskehandel og kummerlige forhold til livs, men den rammer virkelig skævt.

Skrevet
cowgirl.90 skrev, den 25.1.2025 at 08:09:

Jeg er virkelig taknemmelig for en hver  input om hvordan. 

Fuld tid GP... JA tak flere af jer <3

Skrevet
  • Author
latinas4ever skrev, for 20 timer siden:

Trådstarter skrev jo at hun allerede har en uddannelse, hvorfor skal hun så dømmes for noget der ikke gælder hende. Måske opstår et evt. behov for hurtigt karriereskift ikke på et uheldigt tidspunkt. Måske er pigen slet ikke fattig.

Ja jeg har en uddannelse som jeg til et hver tid kan få arbejde igen og kan komme tilbage hvis jeg vil. Jeg tjener i den også mere end de fleste kvinder gør i de ,,kvindlige,, jobs som butiksassistent, frisør, pædagog eller lignende... Så er det sagt så er det skel slet ikke det som er ansvarlig for at jeg overvejer brunchen skift. Men den skift skal forgå lovligt.. 

Det er mere den mangel af tiden som alle allene mødre kæmper med som har børnene faktisk det meste af tiden. Plus tonen og omgang med de mennesker som jeg arbejder med er en fuldstændig anderledes.. så møder jeg for det meste gentleman og taknemlige personer i sted for folk som gør hinanden ned og er groft med hinanden.. 

Det giver en faktisk meget at se at fok blev glade efter besøget ikke kun på grunden sex også på grunden de dybere samtaler som nogen gang opstår med kunder over emner som de aldrig kunne tørre sig at snakke med sin sociale netværk om, hvor man få muligheden at give input. Det er så meget skønner end at være i en omgivelser hvor chefen, kolleger og kunder søger nærmeste efter ens fejl og blev kritiseret for det mindste. 

Ikke til sidst er det mig som bestemmer med hvem jeg vil arbejde sammen, hvormeget jeg vil arbejder, hvornår, hvorhen og hvordan jeg vil arbejde.. 

Jeg ved jo ikke hvordan de ande piger arbejder eller oplever branchen. Men jeg ser så meget positive i det.. lidt øv at samfundet ser ned på det og den ,,mørke,, side med tvangs prostitution og menneskehandel gøre det jo til noget negativ og faktisk farligt at være i den miljø. 

Jeg kunne skrev en bog om de positive sider i sexkøb.... 

Redigeret af cowgirl.90

Skrevet

Hvorfor ikke bare have et job på deltid som du kan dokumentere at du kan leve af.

Du må som jeg har forstået det tjene 50000 kr om året som selvstændig uden at du skal betale moms.

Men hvorfor ikke bare have et konventionelt job på deltid med så få timer som du kan leve af.

Og så arbejde som GP ved siden af med i princippet en pligt til at betale B skat.

Uden fradrag som selvstændig og uden moms regnskab i plus eller minus.

Lige til uden cvrnr og uden at skulle bekymre sig om regler, revisor og regnskab.

Det er muligt at du taber lidt på det økonomisk, men du slipper for en masse besvær og mange bekymringer på den måde.

Jeg synes at du i stedet bør arbejde på at skabe dig et navn med din egen hjemmeside, til eksempel:

Nicole Bülow
https://nicolebulow.com/ 

Muligvis får du brug for at sparre med en indfødt dansker om at at skrive korrekte tekster.
Hvis du ønsker hjælp til det, så hjælper jeg gerne.

Det har jeg gjort før til en annonce for en gp der er fra Thailand.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Liv har generøst over årene delt sin viden i forum om hvordan man som gp kan drive sin virksomhed, så lovformeligt som muligt.
Samt svare den skat man skal som gp.

Det er alt ære værd, men jeg tænker også at der som for alle andre selvstændige erlægges mange ulønnede timer i at drive sin virksomhed på denne måde.

Det må alt andet lige betyde at netto indtægten fra hver times brutto indtægt som gp, vil være mindre end hvis man ikke bruger tid på alt administrativt.

Jeg talte en gang med en selvstændig der drev en enkeltmandsvirksomhed, og i følge ham kunne det først betale sig for ham at have ansatte når han beskæftigede mellem 5 og 7 personer i sammenligning med at arbejde helt solo.
Sådan at forstå at først da var der dækning for udgiften til kontorhold, i stedet for alt hans ulønnede egen tid som selvstændig uden egne ansatte.

Først da kunne han håbe på et større netto overskud fra en virksomhed med 5 - 7 ansatte, i stedet for at han var eneste medarbejder i egen virksomhed.

Derfor vil jeg i høj grad som det første anbefale at man som gp arbejder sig op på egen hånd ved siden af at man er lønmodtager på deltid, for at se hvad man kan drive det til før man overvejer at etablere sig med eget cvrnr.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 19 timer siden:

Du må som jeg har forstået det tjene 50000 kr om året som selvstændig uden at du skal betale moms.

Omsætte, ikke tjene. Tidligere var det pr. løbende 12 måneder, nu er det pr. kalender år. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.