Hop til indhold

Besøg på en klinik - kundeoplysninger

Featured Replies

Skrevet

Først og fremmest, mange tak for jeres mange anmeldelser. Det er altid interessant at læse om jeres forskellige oplevelser, både gode og dårlige. Nu blev det så min tur til at lave et opslag hernede. Det er ikke en anmeldelse, men mere en undring jeg havde på en thai klinik idag. Massøren fortalte, at de  havde haft besøg af politiet. De havde også været der tidligere og hvor de blandt andet havde taget billeder af pigernes opkaldslister ?  Om det er sandt eller falsk det kan jeg af gode grunde ikke vide. Men hvis pigerne har ophold og arbejdstilladelse, hvilket jeg ved, at de har, kan jeg ikke se formålet med at få disse oplysninger om kundernes opkald.  Er der nogle herinde der er blevet kontaktet af en myndighed efter, at de har været på en klinik ? Og nej jeg har ikke noget at skjule,  jeg undrer mig bare over fremgangsmåden, hvis det ellers har sin rigtighed. 

Alfa 

Skrevet

Hmm, den tror jeg ikke helt på da der intet er ulovligt i at få thaimassage med mere, eller at gå til glædespige.

Skrevet

Hvis det skulle være sandt vil jeg tro det er for at beskytte pigerne. Der syge mennesker der tror at når man betaler for massage og sex, så kan man te sig som en idiot. Har talt med piger der ikke modtager visse typer, og de har også deres eget forum hvor de rater kunder good and bad. 

Skrevet

Jeg kan selvfølgeligt kun tale for mig selv, men jeg er aldrig blevet kontaktet af myndighederne efter et massagebesøg.

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan selvfølgeligt kun tale for mig selv, men jeg er aldrig blevet kontaktet af myndighederne efter et massagebesøg.

Heller ikke mig på noget tidspunkt. Har vel efterhånden rundet de 100 besøg, så det sker nok ikke særlig ofte.

Alfa72 skrev, for 3 timer siden:

jeg undrer mig bare over fremgangsmåden, hvis det ellers har sin rigtighed.

Efterforsker politiet noget konkret af grovere karakter, kan det godt give mening at indhente oplysninger. Men det sker næppe uden god grund.

Skrevet
Alfa72 skrev, for 7 timer siden:

Først og fremmest, mange tak for jeres mange anmeldelser. Det er altid interessant at læse om jeres forskellige oplevelser, både gode og dårlige. Nu blev det så min tur til at lave et opslag hernede. Det er ikke en anmeldelse, men mere en undring jeg havde på en thai klinik idag. Massøren fortalte, at de  havde haft besøg af politiet. De havde også været der tidligere og hvor de blandt andet havde taget billeder af pigernes opkaldslister ?  Om det er sandt eller falsk det kan jeg af gode grunde ikke vide. Men hvis pigerne har ophold og arbejdstilladelse, hvilket jeg ved, at de har, kan jeg ikke se formålet med at få disse oplysninger om kundernes opkald.  Er der nogle herinde der er blevet kontaktet af en myndighed efter, at de har været på en klinik ? Og nej jeg har ikke noget at skjule,  jeg undrer mig bare over fremgangsmåden, hvis det ellers har sin rigtighed. 

Alfa 

Det er med al sandsynlighed i forbindelse med mulig efterforskning. 

Men hvis de alle har opholdstilladelse, så giver det ikke mening nej. 

Men nej, har aldrig fået et opkald, men bruger så os taletidskort, og det er deaktiveret når jeg ikke bruger det. :) 

frisk fyr skrev, for 7 timer siden:

Hmm, den tror jeg ikke helt på da der intet er ulovligt i at få thaimassage med mere, eller at gå til glædespige.

Det er korrekt, men det er ulovligt at arbejde uden opholdstilladelse, når man har det, så får man et opholdskort, som viser om man må arbejde eller ej. Dette er gældende for lande uden for EU. 

Så hvis Politiet gør det, så er det højst tænkeligt i efterforsknings øjemål. 

Skrevet
Alfa72 skrev, for 14 timer siden:

. De havde også været der tidligere og hvor de blandt andet havde taget billeder af pigernes opkaldslister ?  Om det er sandt eller falsk det kan jeg af gode grunde ikke vide. Men hvis pigerne har ophold og arbejdstilladelse, hvilket jeg ved, at de har, kan jeg ikke se formålet med at få disse oplysninger om kundernes opkald

Jeg tænker ikke det er os kunder de kikker på, men kunne jo være at der var nogle numre der gik igen hos flere piger på flere klinikker som var en bagmand, også selv om pigernes papire er i orden.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 11 timer siden:

Det er korrekt, men det er ulovligt at arbejde uden opholdstilladelse, når man har det, så får man et opholdskort, som viser om man må arbejde eller ej. Dette er gældende for lande uden for EU. 

Så hvis Politiet gør det, så er det højst tænkeligt i efterforsknings øjemål. 

Men hvad har det med pigernes opkaldslister at gøre. Kunderne ved da ikke om pigerne har opholdstilladelse.

Skrevet
frisk fyr skrev, for 18 minutter siden:

Men hvad har det med pigernes opkaldslister at gøre. Kunderne ved da ikke om pigerne har opholdstilladelse.

De indsamler sandsynligvis data til deres efterforskning. Det betyder ikke at de kommer efter kunderne, men at de leder efter en potentiel bagmand og/eller menneskehandler.

Tilføjelse: Alternativt leder de efter dokumentation for pigernes indtægt, så de kan blive beskattet heraf.

Redigeret af Eventyrmanden
Tilføjelse

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 56 minutter siden:

De indsamler sandsynligvis data til deres efterforskning. Det betyder ikke at de kommer efter kunderne, men at de leder efter en potentiel bagmand og/eller menneskehandler.

Tilføjelse: Alternativt leder de efter dokumentation for pigernes indtægt, så de kan blive beskattet heraf.

Det er ikke politiets opgave, derimod skat der undersøger indtægt. 

jeg forholder mine svar til hvad trådstarter har skrevet, og ikke gisninger.

Skrevet
frisk fyr skrev, for 4 timer siden:

Det er jo ikke nødvendigvis pigernes egne telefonlister Politiet tager billeder af. Prøv at tænke udenfor boksen. 
Efter 10+ år herinde, burde du vide at det er meget få der styrer deres egen telefon, og specielt i thai verdenen. 

Hvordan kan Politiet bedst muligt bekræfte om pigerne arbejder? Ved at indkalde vidner, og hvilke vidner er de bedste? Kunderne.

Om kunderne ved om de har opholdstilladelse er sagen underordnet. 

frisk fyr skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke politiets opgave, derimod skat der undersøger indtægt. 

jeg forholder mine svar til hvad trådstarter har skrevet, og ikke gisninger.

Tror du helt seriøst at Politiet og skat ikke arbejder sammen? Eller Politiet videregiver noget til Skat, så kan de foretage deres egen efterforskning udfra Politiets indsamlede bevismateriale? 
Tror du kun SKAT reagerer på anonyme henvendelser?

Det er lidt sjovt, for hvis du ikke forholder dig til gisninger, så skulle du måske tage og læse TS post igennem. 
Citere lige for at være på den sikre side... 

Citat

Om det er sandt eller falsk det kan jeg af gode grunde ikke vide

Ergo gisning.

Skrevet

Jeg har gået til GPer og herunder også thaipiger i omkring de 25 år (jeg kan ikke længere huske, hvornår jeg begyndte), og jeg er aldrig blevet kontaktet af politiet.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 52 minutter siden:

Det er jo ikke nødvendigvis pigernes egne telefonlister Politiet tager billeder af. Prøv at tænke udenfor boksen. 
Efter 10+ år herinde, burde du vide at det er meget få der styrer deres egen telefon, og specielt i thai verdenen. 

Hvordan kan Politiet bedst muligt bekræfte om pigerne arbejder? Ved at indkalde vidner, og hvilke vidner er de bedste? Kunderne.

Om kunderne ved om de har opholdstilladelse er sagen underordnet. 

Tror du helt seriøst at Politiet og skat ikke arbejder sammen? Eller Politiet videregiver noget til Skat, så kan de foretage deres egen efterforskning udfra Politiets indsamlede bevismateriale? 
Tror du kun SKAT reagerer på anonyme henvendelser?

Det er lidt sjovt, for hvis du ikke forholder dig til gisninger, så skulle du måske tage og læse TS post igennem. 
Citere lige for at være på den sikre side... 

Ergo gisning.

Der står jo i opslaget pigernes telefonlister, hvis du ikke har læst opslaget. Det er skat skal være tilstede, men kan assisteres af politiet hvis det pågældende sted ikke vil samarbejde. 
du begynder at ligge ord i munden på mig og bruger brudstykker af det jeg har svaret og digter videre på det. Læs opslaget først og fremmest og læs derefter hvad der svares og jeg mener hele svaret.

og ja politiet kommer hvis der er mistanke om der er sket noget ulovligt, men det står der heller ikke noget om i opslaget at der er.

og ja jeg har efter 10 år noget kendskab til branchen, bl.a. et 3 års forhold til en der ejede en massage klinik. Og ved egentlig ikke hvad mit 10 års medlemskab kommer dig eller sagen ved.

Redigeret af frisk fyr
Mere at tilføje

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.