Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/415861 

Fik besøgt denne kvinde i mamdags. Der er skrevet meget rosende om hende i div efterlysninger, så tog chancen.

Damen er flot og velholdt, men hvis hun er 25 så skal der thai moms på.

Fik en fin massage som trak rigtigt langt ud inden vi skulle sexe. Hmm sexen var møghamrende kedelig. Hun er en af de piger der ikke gider det hun laver. 

Så alt i alt kan jeg ikke anbefale hende.

Stedet var for mig nyt. Fint og rent men men men.

God weekend 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er glad for at jeg så din anmeldelse, for skal jeg være helt ærlig så var der noget ved hendes ungdommelige ansigts udtryk som virkede meget tiltrækkende på mig.

Men nu kan hun komme af listen igen, tak for at tage en for holdet 

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre heller ikke anbefale hende.

Flot sted og synes også at hun er en utrolig flot pige.

Massagen var udmærket, men hun var totalt uengageret ved Sexdelen. Tror sq aldrig at jeg har oplevet nogen rykke så hurtigt i kalorios for at få mig gjort færdig, hvilket bare får den modsatte effekt. Og slow forstår hun åbenbart ikke hvad betyder;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan slet ikke genkende jeres kritik af hende, hun er mega lækker og en rigtig god og indlevende behandling både sex og massage var til ug så jeg skal ihvertfald ind til hende igen og der blev skrevet noget om størrelsen kunne være et problem, det var det ikke for mig selv om jeg er en kraftig fyr 

så at rette sig efter de dårlige anmeldelser gør bare at i går glip af nogle gode oplevelser…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme her - besøgte hende i onsdags - og her var oplevelsen god. Hun er sjov og har let til grin, vi jokede lidt med at mandag og tirsdag havde hun næsten ingen kunder, mens onsdag havde været så travlt at hun ikke havde fået spist. Hun fik så "pølse" inden jeg gik igen :D Min oplevelse af pigen er:

Sted - 9

Massage - 7

Sex - 8

Pige - 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Katy. Må sige vi havde en vidunderlig time sammen. Vi nåede aldrig rigtig til massagen...men sexede lystig og vidunderlig det meste af tiden. Hun er smuk, sød og dejlig kvinde i den bedste alder. Havde intet at klage over.

Tror at hendes "chef" er den vidunderlige Vida, som første gang hun var i dk huserede med den søde dejlige Anna et kendt sted i Vejle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må give TS ret.

Under hele akten kiggede hun bare på loftet uden lyd eller bevægelse. Hun kunne være en dukke.

Sjovt nok så snart jeg var kommet, blev hun snaksagligt og smilende.

Slet ikke besøg værd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...