Hop til indhold

Hvor blev tråden af?

Featured Replies

Skrevet

Er det ikke noget fis, at en trådstarter kan starte en debat op, og senere slette tråden igen uden forklaring?

Eller hvor blev tråden af - den, der lige forsvandt?

Skrevet

I would also like to understand. The name of the thread starter was - BenJohnson.

If you agree we can restart. Someone asks the same question and we will answer again…ha ha ha

I have the print of my opinion. 

The best wishes

Rafaela 

Redigeret af Rafaela

Skrevet

Jeg tror det er @TheLion der har været på spil igen.

En gammel kending som er smidt ud af EG utallige gange.

Skrevet
  • Author
W.C. Fields skrev, for 30 minutter siden:

Mon ikke det er moderator, der har slettet tråden?

Sikkert - TS var ikke online, og kan muligvis heller ikke - men det er frustrerende, når man har brugt energi på at deltage :unsure:

Redigeret af køb dansk

Skrevet
køb dansk skrev, for 4 minutter siden:

Sikkert - TS var ikke online, og kan muligvis heller ikke - men det er frustrerende, når man har brugt energi på at deltage :unsure:

Nu har jeg ikke fulgt tråden tæt, men den har åbenbart indeholdt noget, der var for kontroversielt.

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 5 minutter siden:

Nu har jeg ikke fulgt tråden tæt, men den har åbenbart indeholdt noget, der var for kontroversielt.

The topic was about what was disrespectful on the part of the client and on the part of the girl.

I believe it was reported because although everyone was polite when expressing their opinion, some certainly don't like what was written because it is their own reality - that most offer bad work.

Have a good evening 

Rafaela 

Skrevet
køb dansk skrev, for 4 timer siden:

men det er frustrerende, når man har brugt energi på at deltage

Enig, men har i denne sag mere ondt af moderatorerne, som igen og igen skal bruge tid på denne person. 

Skrevet
Needy skrev, for 12 timer siden:

Jeg tror det er @TheLion der har været på spil igen.

En gammel kending som er smidt ud af EG utallige gange.

Enig. Hans skrivestil er rimelig genkendelig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.