Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Denne profil er totalt fake. 
falske billeder, men der er en thai/latina der dukker op 

https://annoncelight.dk/showad/406764

Skrevet

Det er kedeligt at de har behov for at lave fake profile. Håber at du bare forlod stedet:)

Skrevet

Der er mindst tre forskellige fake Haslev annoncer i dag ..

Skrevet

Det er piger fra Italien hvad har lejet stedet i Haslev. Jeg har besøgt liv ( massage anderledes) på adressen og hun var meget sød. Hun sagde de svarer på dansk SMSer for at undgå besøget af udenlandske mænd 

Skrevet
Jackpott skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har besøgt liv ( massage anderledes) på adressen og hun var meget sød.

Er det kvinden bag denne annonce du har besøgt?

https://annoncelight.dk/showad/406762

I så fald ville det da være fantastisk hvis du lige gad at skrive lidt om selve oplevelsen med hendeB)

Skrevet

Ja det var hende. Jeg fik en dejlig Body to body massage med varmt olie med efterfølgende virkelig dejligt Øko blow. Sex var med beskyttelse selvfølgelig. Jeg synes det var alle penge værd:-)

Skrevet
Jackpott skrev, for 1 minut siden:

Ja det var hende. Jeg fik en dejlig Body to body massage med varmt olie med efterfølgende virkelig dejligt Øko blow. Sex var med beskyttelse selvfølgelig. Jeg synes det var alle penge værd:-)

Kan du ikke beskrive lidt om hvordan hun så ud?, kom du i munden på hende?, fik du rigtig massage også ud over B2B?

Skrevet

Hun har langt hår med fantastiske kurver de rigtige steder. Flotte bryster hvor jeg gætter på på dobbelt d . Hun er ikke tyk eller tynd , faktisk perfekt og med en dejlig røv. 

Nej jeg er ikke kommet i hendes mund, jeg afsluttede i gummi efter jeg tog hende bagfra.

Skrevet

Men jeg vil sige at det ville være måske okay med hende hvis jeg ville have afsluttet i munden... men jeg trængte til knalde den dejlige kvinde igennem.

Skrevet
Jackpott skrev, for 5 minutter siden:

Men jeg vil sige at det ville være måske okay med hende hvis jeg ville have afsluttet i munden

Hun tilbyder det i hvert fald, dette er klippet fra hendes annonce;

"Lov mig, at du kigger mig i øjnene, når du sprøjter mig i munden ❤️"

Var prisen ok, omkring standarden på ca 1.500,-

Skrevet

@ Milner... jeg kan kun skrive om det jeg har oplevet med hende 

Skrevet

30 minutter var for 1000 kr. Så det er standard prisen

Skrevet
Jackpott skrev, for 15 timer siden:

@ Milner... jeg kan kun skrive om det jeg har oplevet med hende 

I det link som @Milnerhenviser til, der kan man læse fra en der også har besøgt hende at man ikke måtte, rører, slikke eller noget som helst andet!

Hvordan var din oplevelse omkring dette?

Du skriver også at det er "piger fra Italien", altså mere end én pige.....hvor mange er der på stedet?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.