Hop til indhold

Hvis i vil snydes så er dette et perfekt sted i Valby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/406762

Havde virkelig ser frem til en pirrende oplevelse med en dansk kvinde 

Kommunikationen foregik uden problemer og personen du skriver med skriver på dansk og svare totalt hurtigt så alt var som det skulle.. troede jeg.. 

For adressen der ligger i den sydlige del Valby, diskret i et lejlighedskompleks.

Nem parkering og alt var som det skulle være, og bliver hurtigt buzzet ind i lejligheden. Troede jeg blev mødt af hende man kan se i lejligheden, hvilket jeg havde fået at vide det var, men der stod en moden dame der bestemt ikke var hende overhovedet.

Det aftalte beløb (1500 kr), bliver afleveret og bliver tilbudt et bad, hvilket er fint

Bliver lagt ned på sengen og hun begynder med noget som jeg ikke helt hvad er, men hun kaldte det "soft massage" - det var så de 2 engelske år hun kunne, ellers så er det spansk eller Google translate på telefonen - heldigvis kan jeg spank til hus behov så der var kommunikation.

Bliver bedt mig om at vende mig om og hun begynder at sutte uden og for også lidt spansk men kan godt mærke at hun ikke er helt vild med det og du må overhovedet ikke rører, slikke eller noget andet syd fra navlen 

Bliver så hård efter lidt hjælp fra mig selv, komdom på  2 positioner og kommer på hendes store og ægte bryster

De resterende 30 mim gik med lidt nussen på benene og ellers ferie minder omkring Spanien 

Blev tilbudt et bad igen og 55 min efter stod jeg på gaden, så i det mindste snyder de ikke med tiden.

Alt i alt føler jeg mig totalt snydt, og fortryder virkelig at jeg ikke gik eller i det mindste havde brugt pengene på en anden 

Pigen er i sig selv sød nok især hvis du kan snakke spansk men at betale 1500 kr for at snakke ferie minder på spansk et fuldstændigt ligegyldigt 

Hvis i vil snydes er det et perfekt sted eller så hold jer langt langt væk 

Hvis jeg måtte ville jeg sætte nummeret ind så i aldrig skal ringe eller skrive til det..

Heldigvis findes det andre piger der ikke snyder som jeg vil holde mig til for eftertiden 

Skrevet

Alt er da også galt. I din overskrift står der valby. I annoncen står der Søborg. Der ville jeg nok blive mistænkelig   

Skrevet
Thecabel skrev, for 2 minutter siden:

I annoncen står der Søborg.

Der står Søborg i overskriften på annoncen, men teksten slutter:

"Befinder mig absolut privat

Valby

Hos mig selv ❤️"

Skrevet
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Der står Søborg i overskriften på annoncen, men teksten slutter:

"Befinder mig absolut privat

Valby

Hos mig selv ❤️"

Ja rigtigt men overskriften siger Søborg 

Skrevet
Ledelsen skrev, for 3 timer siden:

Havde virkelig ser frem til en pirrende oplevelse med en dansk kvinde 

Kommunikationen foregik uden problemer og personen du skriver med skriver på dansk og svare totalt hurtigt så alt var som det skulle.. troede jeg.. 

For adressen der ligger i den sydlige del Valby, diskret i et lejlighedskompleks.

Nem parkering og alt var som det skulle være, og bliver hurtigt buzzet ind i lejligheden. Troede jeg blev mødt af hende man kan se i lejligheden, hvilket jeg havde fået at vide det var, men der stod en moden dame der bestemt ikke var hende overhovedet.

Det aftalte beløb (1500 kr), bliver afleveret og bliver tilbudt et bad, hvilket er fint

Hej @Ledelsen det lyder som en noget ærgerlig oplevelse, hvorfor valgte du at blive da du så at kvinden på ingen måde var i nærheden af hende du så i annoncen? Jeg spørger ikke for at pege fingre, men jeg undres gang på gang når jeg læser om oplevelser (altid dårlige) hvor den kvinde man møder er milevidt fra den pige der fremgik af annoncen, men hvor kunden vælger at blive.  Min opfordring er den samme som altid, hav oplevelsen som et mentalt billede og fremkald det næste gang du står over for en pige/kvinde, der er langt fra det der stod i annoncen -i negativ retning og vend om på hælen og gå, så dør den slags scam ligeså stille ud. Hav en god dag.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 13 minutter siden:

Jeg spørger ikke for at pege fingre, men jeg undres gang på gang når jeg læser om oplevelser (altid dårlige) hvor den kvinde man møder er milevidt fra den pige der fremgik af annoncen,

Fatter ikke du gider spørge, svaret er det samme hver gang med små variationer - det vil føre til "Generel Debat" at gå ind i det, sådan som hele din kommentar lægger op til. Så du spørger altså for at hæve en belærende pegefinger, alt andet er vås at påstå.

Det lader i øvrigt til, at annoncen er en ny udgave af nogle der har kørt længe i alle landsdele, hvor en dansk kvinde tilbyder tantra m.m. Her er et par tråde:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/176808-er-s%C3%A5-tr%C3%A6t-af-fake-danske-tantra-massage-annoncer-s/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/187058-tantra-mass%C3%B8r-sanne/?tab=comments#comment-1628670

Skrevet
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Fatter ikke du gider spørge, svaret er det samme hver gang med små variationer - det vil føre til "Generel Debat" at gå ind i det, sådan som hele din kommentar lægger op til. Så du spørger altså for at hæve en belærende pegefinger, alt andet er vås at påstå.

Kære @Bebop mange tak for din indsigt i mine bevæggrunde :) men du har da en pointe i at det var værd at rejse spørgsmålet i generel debat foraet.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
Ledelsen skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/406762

- heldigvis kan jeg spank til hus behov så der var kommunikation.

Det var sq da godt at du kunne spanke hende lidt til husbehov. Det er der sq mange kvinder der kunne trænge til….:D

Det er altså ærgerligt, at man ikke vender i døren når det der møder én ikke står mål med billederne…. Det giver jo ikke rigtig nogen læring til dem…. Desværre! 

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 6 timer siden:

Ærgerligt at du ikke søgte på Telefonnummeret først

https://www.180.dk/nummer/91870866

Profil "Kropsterapi69"

Profil oprettet: 17/07 2024

https://annoncelight.dk/profile/Kropsterapi69

Telefonnummer 91870866

Gør jeg normalt også men efter som kommunikationen foregik så let og på dansk så tænkte jeg at al var som det skulle være

Skrevet
  • Author
Thecabel skrev, for 6 timer siden:

Alt er da også galt. I din overskrift står der valby. I annoncen står der Søborg. Der ville jeg nok blive mistænkelig   

I lørdags stod der Valby selvom der står søborg nu

Skrevet
  • Author
drmabuse skrev, for 3 timer siden:

Hej @Ledelsen det lyder som en noget ærgerlig oplevelse, hvorfor valgte du at blive da du så at kvinden på ingen måde var i nærheden af hende du så i annoncen? Jeg spørger ikke for at pege fingre, men jeg undres gang på gang når jeg læser om oplevelser (altid dårlige) hvor den kvinde man møder er milevidt fra den pige der fremgik af annoncen, men hvor kunden vælger at blive.  Min opfordring er den samme som altid, hav oplevelsen som et mentalt billede og fremkald det næste gang du står over for en pige/kvinde, der er langt fra det der stod i annoncen -i negativ retning og vend om på hælen og gå, så dør den slags scam ligeså stille ud. Hav en god dag.

Ærbødigst, DrMabuse

Hej - det spørger jeg også mig selv om, men pengene var hævet og tankerne var klar på det 

Det skal siges at pigen ikke er decideret grim eller ulækker bare ikke det jeg havde forventet 

Skrevet
  • Author
Kubrick skrev, for 1 time siden:

Det var sq da godt at du kunne spanke hende lidt til husbehov. Det er der sq mange kvinder der kunne trænge til….:D

Det er altså ærgerligt, at man ikke vender i døren når det der møder én ikke står mål med billederne…. Det giver jo ikke rigtig nogen læring til dem…. Desværre! 

Hahaha mener selvfølgelig SPANSK - det må være en mandags fejl 

Skrevet

Hvor ville jeg ønske at du var vendt om i døren og gået igen, det her er jo det her de håber på, at mændene er liderlige nok til at tænke "nå fuck det hun var ikke dansk alligevel, men nu gør jeg det alligevel" :cry:
Så længe kunderne hopper i vil de annoncer fortsætte :roll:

Skrevet
  • Author
Ulle skrev, for 3 timer siden:

Hvor ville jeg ønske at du var vendt om i døren og gået igen, det her er jo det her de håber på, at mændene er liderlige nok til at tænke "nå fuck det hun var ikke dansk alligevel, men nu gør jeg det alligevel" :cry:
Så længe kunderne hopper i vil de annoncer fortsætte :roll:

Ville jeg også - det er lidt grunden at jeg har skrevet denne anmeldelse så andre ikke opleve den samme fiasko som min 

Skrevet
Ledelsen skrev, for 1 time siden:

Ville jeg også - det er lidt grunden at jeg har skrevet denne anmeldelse så andre ikke opleve den samme fiasko som min 

Ohh, så du mener, at vi skal være 10 brødre eller flere, der booker en tid....

og så vender om i døren? ;):D

Så kan de lære det, kan de...

Redigeret af Huntman

Skrevet
  • Author
Huntman skrev, for 4 minutter siden:

Ohh, så du mener, at vi skal være 10 brødre eller flere, der booker en tid....

og så vender om i døren? ;):D

Så kan de lære det, kan de...

Hvis det er det i har lyst til - tænkte nu mere ikke kontakte dem, men din idé er næsten bedre 

• 5 months later...
Skrevet

Mange tak for advarsel. Tænkte det nok for det var lidt for godt i beskrivelsen i profilen til at være sandt. Har aflyst tiden her i eftermiddag. Hun er nu i Herlev.

Redigeret af veludrustenkbh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.