Hop til indhold
VikingThor

Julia hos Cassiopeiastars

Recommended Posts

Velkommen til denne lille petite, sprøde og indbydende ungpigegodte, du med ét bliver fortryllet af og får lyst til at tage med hjem. Hun går lige i både hjertet og banditten på enhver kvalitetsbevidst, ungpigeelskende gentleman.

Så er kimen lagt til en god oplevelse :) og da jeg ser Julia træde ind af døren til værelset kan jeg kun være enig :smile:

Jeg havde besluttet mig for at arbejde hjemme i dag, med bagtanken at frokosten skulle krydres med et visit til Cassiopeia.

Julia havde jeg kigget på dagen før, og lad mig sige det med det samme - hendes billeder yder hende ikke retfærdighed :)

Jeg bliver mødt af en glad og smilende ungpige der straks fortryller mig. Smil skifter ansigt, penge skifter hænder og tøjet finder sin vej til sofaen.

Der blev krammet, kysset, nusset, slikket og hygget til den store guldmedalje, og havde jeg ikke vist at hun havde en aftale et kvarter efter mig ville der være blevet forlænget fra en halv til en hel time på stedet :wink:

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=638

Det eneste jeg ærgrer mig over efter besøget er hendes faste vagter fredag fra 7-16 - det er ikke hver uge jeg kan holde kalenderen fri en halv dag, men så må jeg stå op når hanen galer og komme på visit før arbejdet  :cool:

Redigeret af VikingThor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...