Hop til indhold

Julia hos Cassiopeiastars

Featured Replies

Skrevet
Velkommen til denne lille petite, sprøde og indbydende ungpigegodte, du med ét bliver fortryllet af og får lyst til at tage med hjem. Hun går lige i både hjertet og banditten på enhver kvalitetsbevidst, ungpigeelskende gentleman.

Så er kimen lagt til en god oplevelse :) og da jeg ser Julia træde ind af døren til værelset kan jeg kun være enig :smile:

Jeg havde besluttet mig for at arbejde hjemme i dag, med bagtanken at frokosten skulle krydres med et visit til Cassiopeia.

Julia havde jeg kigget på dagen før, og lad mig sige det med det samme - hendes billeder yder hende ikke retfærdighed :)

Jeg bliver mødt af en glad og smilende ungpige der straks fortryller mig. Smil skifter ansigt, penge skifter hænder og tøjet finder sin vej til sofaen.

Der blev krammet, kysset, nusset, slikket og hygget til den store guldmedalje, og havde jeg ikke vist at hun havde en aftale et kvarter efter mig ville der være blevet forlænget fra en halv til en hel time på stedet :wink:

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=638

Det eneste jeg ærgrer mig over efter besøget er hendes faste vagter fredag fra 7-16 - det er ikke hver uge jeg kan holde kalenderen fri en halv dag, men så må jeg stå op når hanen galer og komme på visit før arbejdet  :cool:

Redigeret af VikingThor

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.