tor johansen 53 Skrevet 13. Januar https://annoncelight.dk/showad/413946 Er der nogen der har været hos hende for jeg vil gerne vide hvordan hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 27 Skrevet 13. Januar Seriøst? Læs hendes tekst. Hun bor på et bosted og har brug for hjælp. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjald 123 Skrevet 13. Januar Har ikke været der - må indrømme at jeg synes jeg har et ret godt billede efter profiltekst + billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 53 Skrevet 13. Januar spaceman99 skrev, 1 time siden: Seriøst? Læs hendes tekst. Hun bor på et bosted og har brug for hjælp. Det kan jo være der har nogen der har prøvet og jeg er bare nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 13. Januar tor johansen skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/413946 Er der nogen der har været hos hende for jeg vil gerne vide hvordan hun er Bare brug søgefunktionen, og skriv Bosted som søgeord. /Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrxxxscor 220 Skrevet 14. Januar Vil blive helt forvirret at skulle bruge en hel nat med hende for de 3.500 kr - og så på et bosted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrxxxscor 220 Skrevet 14. Januar Jeg var sgu alligevel nysgerrig - skrev lige til hende (og hun er sjov at kommunikere med) til de priser hun har, der er det de 200 kr uden gummi, hvor i den pris kan komme oppe i hende - derudover er slug inklusiv sex prisen.. Så er det bare at besøge hende drenge - overvejer sgu egentlig selv... Hmmmm, de beslutninger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 53 Skrevet 14. Januar Mrxxxscor skrev, for 6 timer siden: Jeg var sgu alligevel nysgerrig - skrev lige til hende (og hun er sjov at kommunikere med) til de priser hun har, der er det de 200 kr uden gummi, hvor i den pris kan komme oppe i hende - derudover er slug inklusiv sex prisen.. Så er det bare at besøge hende drenge - overvejer sgu egentlig selv... Hmmmm, de beslutninger Det er nemlig derfor jeg selv har overvejet det flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 53 Skrevet 14. Januar Mrxxxscor skrev, for 7 timer siden: Vil blive helt forvirret at skulle bruge en hel nat med hende for de 3.500 kr - og så på et bosted Det kan vi da lige meget hvis hun er god og lige glad hvis andre kan høre hvad I laver at man bare kan gå til hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg