Hop til indhold
Hr Lille Niels

Klara / Dkbootycall

Recommended Posts

Jeg havde besøg af hende sidste år. Dengang havde hun kun billedet med champagne og det lyserøde tøj. Fik derfor et indtryk af at hun var slank, så jeg blev lidt skuffet da jeg så hende. Hun er lidt for stor i det til min smag.

Hun var til gengæld ret sjov. Vi delte en flaske champagne, og hun var meget åben og fræk at tale med. Inden vi havde sex spurgte hun mig om jeg ikke nok ville komme i ansigtet på hende. Hun fortalte, at hun skulle videre til et privat arrangement og hun tændte på at lave en "cum walk", hvor hun ville møde op med sperm i hele ansigtet.

Hun fortalte i det hele taget nogle vilde ting, så jeg kunne næsten ikke vente på at kneppe hende. Desværre var det noget kedeligt sex. Hun havde ellers snakket om hvor hårdt hun ville kneppes, men da vi først gik i gang, så var hun tilbageholdende og jeg fik heller ikke lov til at komme hende i ansigtet.

Det bliver ikke til gentagelser herfra, men jeg vil ikke afvise, at man godt kan have gode oplevelser med hende, hvis man møder hende på det rette tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig enig med plastic love. 

Frisk pige. Kedelig sex. Vilde historier. Lidt for stor til min smag..  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...