Hop til indhold

Klara / Dkbootycall

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

Jeg havde besøg af hende sidste år. Dengang havde hun kun billedet med champagne og det lyserøde tøj. Fik derfor et indtryk af at hun var slank, så jeg blev lidt skuffet da jeg så hende. Hun er lidt for stor i det til min smag.

Hun var til gengæld ret sjov. Vi delte en flaske champagne, og hun var meget åben og fræk at tale med. Inden vi havde sex spurgte hun mig om jeg ikke nok ville komme i ansigtet på hende. Hun fortalte, at hun skulle videre til et privat arrangement og hun tændte på at lave en "cum walk", hvor hun ville møde op med sperm i hele ansigtet.

Hun fortalte i det hele taget nogle vilde ting, så jeg kunne næsten ikke vente på at kneppe hende. Desværre var det noget kedeligt sex. Hun havde ellers snakket om hvor hårdt hun ville kneppes, men da vi først gik i gang, så var hun tilbageholdende og jeg fik heller ikke lov til at komme hende i ansigtet.

Det bliver ikke til gentagelser herfra, men jeg vil ikke afvise, at man godt kan have gode oplevelser med hende, hvis man møder hende på det rette tidspunkt.

Skrevet

Fuldstændig enig med plastic love. 

Frisk pige. Kedelig sex. Vilde historier. Lidt for stor til min smag..  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.