Thorell77 19 Skrevet 12. Januar Hur är det för er? Kan ni komma hem efter ett besök hos en superfin GP och kneppe/knulle igenom frun/konen där hemma, redan samma dag som GP:n? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
herrhansen 17 Skrevet 12. Januar Chancerne for at min kone ligefrem selv skulle lægge op til sex samme dag er onkring 0,3% - skulle det scenarie rent faktsk indtræffe, må svaret på dit spørgsmål aå være ja 4 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 321 Skrevet 12. Januar Der er som sagt en lille statistisk chance. Jeg sprængte rammerne helt lidt før jeg fyldte 60 år: Ynglings GP'en var pludselig i byen, så jeg var hos hende før arbejde. Den løse aftale jeg havde lavet med "min" daværende sugarbabe kunne ikke laves om, så hende var jeg omkring efter arbejde..... Og da vi skulle sove derhjemme blev det til en af de alt for sjældne ture med konen. Og hvad var bedst? Uden tvivl med konen, jeg elsker og begærer hende. Måske "ynglings GP'en" har ret i at konen ubevidst kan registrere "at der har været en anden kælling", og så enten tænder på det eller kæmper for retten til manden. 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 222 Skrevet 12. Januar Thorell77 skrev, for 8 timer siden: Hur är det för er? Kan ni komma hem efter ett besök hos en superfin GP och kneppe/knulle igenom frun/konen där hemma, redan samma dag som GP:n? Jeg ville aldrig gå til glædespige, hvis jeg havde en hustru som jeg også var sexuelt aktiv med. Ville aldrig kunne behandle et menneske sådan. 7 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4833 Skrevet 12. Januar Thorell77 skrev, for 8 timer siden: Kan ni komma hem efter ett besök hos en superfin GP och kneppe/knulle igenom frun/konen där hemma, redan samma dag som GP:n? I princippet ja, men det ville så være fordi, at hende derhjemme lagde op til det. Og sandsynligheden for det er nok cirka på linje med, hvad @herrhansen anfører. Har man været hos en GP, er der en risiko for, at hår eller dufte kan afsløre, hvad man har lavet tidligere på dagen, så jeg lægger aldrig selv op til sjov derhjemme, hvis jeg har været et andet sted i løbet af dagen. Specielt fordi kvinder er meget bedre til at fange den slags signaler, end vi mænd kan forestille os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 321 Skrevet 12. Januar (edited) frisk fyr skrev, 1 time siden: Jeg ville aldrig gå til glædespige, hvis jeg havde en hustru som jeg også var sexuelt aktiv med. Ville aldrig kunne behandle et menneske sådan. Den her er jo meget til mig! Og ja, den er modtaget. For 10 år siden gik jeg fra min daværende kone af mange årsager, og "blev samlet op" af min søde kvindelige kollega, som jeg deler mit liv med nu. Hun er videre jobmæssigt og arbejder alt for meget, har alt for meget job i hovedet når hun endelig har fri. Hun er kommet gennem overgangsalderen. Der er stadig vildt mange kvindelige kolleger på arbejdspladsen, og julefrokosterne er virkelig en udfordring. Er kommet til at kysse lidt uden at der er gået Frank Jensen i det. Jeg er alvorligt bange for at jeg ville komme til at gøre noget dumt på jobbet, der måske både kunne koste jobbet og kæresten, hvis ikke jeg fik "taget trykket" ind imellem. Jeg kan mærke at jeg som midt i 60'erne har en aftagende sextrang, og jeg håber at jeg snart har levet den så meget ud at jeg kommer ned på omgangshøjde med kæresten, så vi kan hygge og blive gamle sammen Redigeret 12. Januar af Nyde Sprogspasseri 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 222 Skrevet 12. Januar Nyde skrev, for 9 minutter siden: Den her er jo meget til mig! Og ja, den er modtaget. For 10 år siden gik jeg fra min daværende kone af mange årsager, og "blev samlet op" af min søde kvindelige kollega, som jeg deler mit liv med nu. Hun er videre jobmæssigt og arbejder alt for meget, har alt for meget job i hovedet når hun endelig har fri. Hun er kommet gennem overgangsalderen. Der er stadig vildt mange kvindelige kolleger på arbejdspladsen, og julefrokosterne er virkelig en udfordring. Er kommet til at kysse lidt uden at der er gået Frank Jensen i det. Jeg er alvorligt bange for at jeg ville komme til at gøre noget dumt på jobbet, der måske både kunne koste jobbet og kæresten, hvis ikke jeg fik "taget trykket" ind imellem. Jeg kan mærke at jeg som midt i 60'erne har en aftagende sextrang, og jeg håber at jeg snart har levet den så meget ud at jeg kommer ned på omgangshøjde med kæresten, så vi kan hygge og blive gamle sammen Den var ikke meget til dig, men ligesom alle andre har deres meninger, så har jeg min, og det håber jeg bliver respekteret. det var ikke min mening at pege fingre ad andre, men blot at give mit eget synspunkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 12. Januar Thorell77 skrev, for 9 timer siden: Kan ni komma hem efter ett besök hos en superfin GP och kneppe/knulle igenom frun/konen där hemma, redan samma dag som GP:n? Det er sket, men engang var jeg lidt nervøs, da jeg netop havde været hos en mørk pige, der havde brugt lidt rigeligt "luderperfume". Jeg ved ikke om min ekskone kunne dufte det - hun har ellers en næse som "der berümhte Spurhund aus Düsseldorf" - eller om hun bare ubevist blev seksuelt opstemt af duften - jeg kunne bare fornemme at hun pludselig var noget ousen da jeg kom hjem - og jeg ikke kunne undslå mig, selvom jeg gerne ville have været i bad først - men heldigvis er der ikke noget bedre til at vække min begejstring end en kvinde, der er ægte liderlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rotten 65 Skrevet 16. Marts Da jeg var gift, så ja, forsøgte altid at også komme til at knalde hende, helst både før og efter at jeg havde planlagt at "spise ude" Chancerne var dog utroligt små, men det lykkedes en gang i mellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 175 Skrevet 16. Marts Har gjort det en gang. Det var først og sidste gang. Endte med skilsmisse og betaler stadig bidrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 104 Skrevet 16. Marts Da hun ikke har villet være med til sex de sidste 7 år, er chancen for det = 0,0% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1282 Skrevet 16. Marts Det er en af fordelene ved at det hele er ude i det åbne. Når jeg kommer hjem fra en aftale med en GP, så spørger min kone om det var godt og vi taler om hvordan det var. At dyrke vildt, fræk, intens sex med en vidunderlig smuk kvinde i bevidsthed om at man skal hjem og dele oplevelsen med sin soulmate er SÅ fantastisk. Jeg ser en GP, som jeg kan noget helt specielt sammen med og i et af vores første møder blev det så intenst og intimt at jeg følte mig mere knyttet til hende end jeg nogensinde har følt med en anden kvinde. Om aftenen elskede jeg med min kone og det vagte de samme følelser imellem hende og jeg. En GP blev med andre ord katalysator for at min kone og jeg oplevede et nyt niveau af seksuel connection. Vi køber også sex sammen og der er jeg naturligvis sammen med dem begge, så ja, det sker ofte 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1282 Skrevet 16. Marts Havde en ret fed aften for et års tid siden. Først på aftenen var jeg sammen med en af mine faste GP'er og tog direkte derfra i swingklub for at møde mine kone og hendes kæreste. På vejen tikkede der besked ind fra min anden faste om at hun havde taget en aftenvagt, så hvis jeg havde lyst til at se hende inden hun tog på ferie, så var det en mulighed. Så i klub, til en grundig tur med fruen og så ind til min anden GP og derfra tilbage i klubben til en ekstrarunde... Lørdag morgen afsluttede vi en hed aften med lækker morgensex Om tirsdagen var vi på sexologisk klinik for at blive testet hvor de spurgte: Hvornår har du sidst haft sex? Mig: fredag Var det med en fast partner? Mig: nej, ja, nej, ja og ja Den skulle hun lige have uddybet, hvorefter hun konkluderede at vi nok skulle teste grundigt for set hele 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1679 Skrevet 17. Marts Thorell77 skrev, den 12.1.2025 at 01:12: Hur är det för er? Kan ni komma hem efter ett besök hos en superfin GP och kneppe/knulle igenom frun/konen där hemma, redan samma dag som GP:n? Jag har varken fru eller flickvän. Däremot har det hänt att jag, efter att ha varit tillsammans med en av mina sugarbabes eller en GP tidigare under dagen, har träffat en tjej på krogen och tagit med henne hem. Ibland har jag även besökt flera GP under samma dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 39 Skrevet 18. Marts Min kæreste er GP, så ja - både kæresten og gp får tur samme dag - endda på samme tid 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1679 Skrevet 18. Marts Taboo skrev, for 3 timer siden: Min kæreste er GP, så ja - både kæresten og gp får tur samme dag - endda på samme tid Legend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 425 Skrevet 10. Maj Thorell77 skrev, den 12.1.2025 at 01:12: Hur är det för er? Kan ni komma hem efter ett besök hos en superfin GP och kneppe/knulle igenom frun/konen där hemma, redan samma dag som GP:n? Hur gör du själv? Av andra inlägg på forumet framgår att du har frekvent sex med din fru (kone) och med GP:er. Själv har jag inte knullat min fru/kæreste samma dag som jag knullat med en GP. Däremot har jag vid ett flertal tillfällen knullat flera GP:er samma dag och ibland också på olika bordeller. Någon gång har jag knullat min dåvarande fru vid hemkomsten från en arbetsresa dagen efter att jag knullat en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 193 Skrevet 11. Maj Jo, der sker, alt afhængig af hvem jeg har besøgt, og hvis de har formået at tømme mig mere end en gang, så sker det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 57 Skrevet 16. Maj Jeg har oplevet at min daværende kæreste havde en umådelig og pludselig stor appetit en aften efter et skænderi, hvor jeg om formiddagen havde været en hurtig tur forbi - dengang det eksisterede ‘cassiopeia stars’ det skal siges at vi ikke havde haft sex i næsten 4 måneder og så pludselig.. det havde jeg det godt nok mærkeligt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thorell77 19 Skrevet 18. Maj Bror Myra skrev, den 10.5.2025 at 20:50: Hur gör du själv? Av andra inlägg på forumet framgår att du har frekvent sex med din fru (kone) och med GP:er. Själv har jag inte knullat min fru/kæreste samma dag som jag knullat med en GP. Däremot har jag vid ett flertal tillfällen knullat flera GP:er samma dag och ibland också på olika bordeller. Någon gång har jag knullat min dåvarande fru vid hemkomsten från en arbetsresa dagen efter att jag knullat en Bror Myra skrev, den 10.5.2025 at 20:50: Hur gör du själv? Av andra inlägg på forumet framgår att du har frekvent sex med din fru (kone) och med GP:er. Själv har jag inte knullat min fru/kæreste samma dag som jag knullat med en GP. Däremot har jag vid ett flertal tillfällen knullat flera GP:er samma dag och ibland också på olika bordeller. Någon gång har jag knullat min dåvarande fru vid hemkomsten från en arbetsresa dagen efter att jag knullat en GP. Jo då, jag knepper ofta frun samma dag som jag har varit hos en GP!!.. Jag vet inte om hon märker något egentligen..då hon ju så ofta är så otroligt kåt.., men jag kan ibland tänka tanken att hon ”vet”, men att hon då väljer att försöka vinna över GP:n och knulla mig masse!!..men detta är ju bara en tanke eller känsla alltså..det har jag inget facit på alls från verkligheten.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg