Den Usædvanlige 25 Skrevet 12. Januar Hej alle Det er et meget privat og personligt emne, som jeg godt kunne bruge lidt feedback fra jer alle (især GP´ere) på - jeg håber I vil bidrage... Efter lang overvejelse som ny i det her, fandt jeg en sød GP som jeg har set nogle gange nu. Jeg lader hende være anonym her for dette er ikke noget jeg har talt med hende om. Vi har været sammen sammen nogle gange, også med overnatning, dinnerdates mv. Mit udgangspunkt har hele tiden været at gøre det så "date" agtigt (GFE?) og hun har været fantastisk til at imødekomme mine ønsker. Vi har grint, kysset, spist god mad, drukket god vin, haft mange gode og dybe snakke og haft virkelig lækker sex. Og nu er jeg blevet forelsket i hende - ja, det er sgu nok lidt ynkeligt - og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre herfra. Skal jeg droppe at se hende fremover? Måske finde en anden GP (hvilket jeg egentlig ikke har lyst til) Skal jeg fortælle hende om mine følelser? Jeg har ingen forventninger om, at hun og jeg skal blive kærester - så naiv er jeg trods alt ikke. Men jeg tænker, at de fleste af jer GP´ere har oplevet dette eller måske har indsigt i min situation? Så... gode råd modtages gerne :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 308 Skrevet 12. Januar Som en der har brugt rigtig mange timer med samtaler hos gp, kan jeg fortælle dig, at de fleste gp griner af mænd der bliver forelsket i dem. Jeg kender ikke til din konkrete situation, men jeg ville holde mig langt væk. de piger er top prof, og ved hvordan de skal lukke af for alt hvad der har med følelser at gøre. De er skuespiller, ikke andet. 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 346 Skrevet 12. Januar Ingen i hele verden kender lige præcis jeres situation og det eneste du får ud af at spørge, er nogle generelle råd baseret på andres forestillinger eller erfaringer. Jeg vil foreslå dig at gøre op med dig selv hvad du ønsker at opnå. Hvis du beslutter dig for at du vil have hende, så lægger du alle forbehold væk. Og så går du all-in, uden forbehold, uden din mentale ringbrynje. “skal jeg fortælle hende om mine følelser?” - efterfulgt af: “Jeg har ingen forventninger om, at hun og jeg skal blive kærester”. Hvad skulle formålet være med at fortælle hende om dine følelser, hvis ikke at du ønskede at hun skulle blive din kæreste? Da eroguide er et ret offentligt sted at skrive personlige ting, skal du være velkommen til at skrive privat hvis du skal nogle råd fra “ en der selv har prøvet det”. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 553 Skrevet 12. Januar (edited) Jeg ville nyde det - i hvert fald forsøge! GFE er jo, at hun er din kæreste, når I er sammen - så det kan da ikke være bedre. Min erfaring med (danske) GP´er er, at de kan være vildt søde og dejlige, og så bliver jeg da også lidt forelsket i dem. Og hvis I har middage og overnatninger sammen, synes hun nok også, at du er en sød fyr, som hun hygger sig med. I den tid, du betaler for, altså. At hun får penge for det, gør det jo ikke dårligere - for hende. Der er nogle ting, du skal kunne leve med: Det er dig, der betaler - hvis du ikke betaler, er hun der ikke. Du er ikke den eneste - hun er kun din, når I er sammen. En dag er hun der bare ikke, og så er der ingen kontakt. Og så pas på, du ikke bliver afhængig og bruger alle dine penge. Hvis du kan, så nyd det - så længe, det varer Tilføjelse efter at have set kommentar: I er IKKE kærester - men du må godt være (ikke for meget) forelsket Redigeret 12. Januar af køb dansk 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 12. Januar (edited) køb dansk skrev, for 14 minutter siden: Jeg ville nyde det - i hvert fald forsøge! GFE er jo, at hun er din kæreste, når I er sammen - så det kan da ikke være bedre. Min erfaring med (danske) GP´er er, at de kan være vildt søde og dejlige, og så bliver jeg da også lidt forelsket i dem. Og hvis I har middage og overnatninger sammen, synes hun nok også, at du er en sød fyr, som hun hygger sig med. I den tid, du betaler for, altså. At hun får penge for det, gør det jo ikke dårligere - for hende. Der er nogle ting, du skal kunne leve med: Det er dig, der betaler - hvis du ikke betaler, er hun der ikke. Du er ikke den eneste - hun er kun din, når I er sammen. En dag er hun der bare ikke, og så er der ingen kontakt. Og så pas på, du ikke bliver afhængig og bruger alle dine penge. Hvis du kan, så nyd det - så længe, det varer Meget fint alt det du skriver. nyd det så længe det vare. dårligt råd. Hvis han er forelsket kan det give utrolig meget smerte. du skal betale alt, nej så er det ikke kærlighed, begge veje men stadigvæk et køber sælger forhold. har selv været kæreste med en Gp i 5 år. jeg betalte ikke mere end hende. for er det penge imellem så er hun kun sammen med dig for pengene, og du kan aldrig vide dig sikker på om det er pengene eller dig hun er der for. Mit råd være sammen med hende som GP ikke kærester. Alt for meget drama og kaos u deres liv , især hvis hun er udenlandsk, kke det første år men når den brusende forelskelse har lagt sig. Redigeret 12. Januar af Larschristian 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 553 Skrevet 12. Januar Larschristian skrev, for 13 minutter siden: er det penge imellem så er hun kun sammen med dig for pengene, og du kan aldrig vide dig sikker på om det er pengene eller dig hun er der for. Jo, du kan være sikker på, at det er pengene (ikke nødvendigvis "kun" ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 600 Skrevet 12. Januar Den Usædvanlige skrev, for 7 timer siden: Og nu er jeg blevet forelsket i hende - ja, det er sgu nok lidt ynkeligt - og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre herfra. Synes ikke det er ynkeligt, men klart jo mere tid i tilbringer sammen og i svinger godt sammen (se fra dit synespunkt). Så er det fuld forståeligt. Men du er nød til at spørge dig selv: Hvad vil du ha ud af, at fortælle hende om dine følelser... Jeg har været kæreste med flere GP'ere gennem tiden. Og har hver gang fortalt om mine følelser. I første omgang har jeg inviteretet dem ud, kaffe, gåtur eller middag mv. Alt sammen uden for 'content', så der ikke har været penge involveret. Siger de ja, er vejen banet for at snakke følelser... Dressmann 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 517 Skrevet 12. Januar (edited) Hvad ville du opnå med det? Du skriver at du ingen forventning har om at I skulle blive kærester, men alligevel giver dit skriveri en antydning af forhåbning af, at du håber det er gengældt. Jeg har ikke selv været i situationen. Men kom videre. Evt find en anden hvis du ikke kan skelne business fra pleasure. Hvis hun ikke har været meget flydende ift tiden og derved indikerede at hun har nydt dit selskab udover pengene, middagen og gaverne, så spar dig selv for den akavet sitation og falske forhåbning om at hun ikke blot er der for pengene. Redigeret 12. Januar af McLovin Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John41 Skrevet 12. Januar Den Usædvanlige skrev, for 8 timer siden: Så... gode råd modtages gerne Jeg vil helst ikke være lyseslukker, for kærlighedens veje er uransagelige. Og hvem ved, måske hun også er forelsket? Jeg synes at inden du fortsætter, så skal du tage en snak med hende.. Du skal også have i tankerne, at en mand der er forelsket i en GP og ikke omvendte, er en sikker fast indtægtskilde for hende, og måske vil hun gå langt for at beholde den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5335 Skrevet 12. Januar John41 skrev, for 11 minutter siden: Du skal også have i tankerne, at en mand der er forelsket i en GP og ikke omvendte, er en sikker fast indtægtskilde for hende, og måske vil hun gå langt for at beholde den? Ja, og særligt, hvis pigen også nyder selskabet. Det kan hun jo godt, selvom hun får penge for det. Den Usædvanlige skrev, for 8 timer siden: jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre herfra. Udover de udmærkede kommentarer, der allerede er i tråden, så skal du nok også give det en tanke, hvordan du ville have det med, at din kæreste solgte sex til andre mænd. Kan du inderst inde leve med det? Eller drømmer du samtidigt om, at pigen også skal droppe sit virke som GP? Svarer du ja til det sidste, er du så indstillet på, at alle jeres fælles gøremål (og dagligdag?) skal betales af dig, som minimum i en periode? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 462 Skrevet 12. Januar Hvis i bliver ved med at ses, og du føler det som du gør, så skal du da fortælle hende det, på det helt rigtige tidspunkt, når i har det aller mest hyggeligt og rart sammen Tænk hvis hun har det på samme måde! Men tænk også hvis hun ikke har... Den er svær 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 12. Januar Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden: Ja, og særligt, hvis pigen også nyder selskabet. Det kan hun jo godt, selvom hun får penge for det. Ingen kvinder der er rigtig forelsket eller elsker samvær med en mand ville forlange penge for at være sammen med ham. tværtimod ville hun være sammen med ham så tit og ofte det var muligt. som altid lever du lidt i en fantasi verden var alle piger elsker at være sammen med tykke tynde grime smukke mænd i alle afskygninger. du er naiv det er kold forretning. Hvis der er penge imellem for at være sammen. Om det er en time eller en købe kone på daglig basis så kan du være 99% sikker på hun er væk så snart der ikke er flere penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1298 Skrevet 12. Januar Hvis hun er udenlandsk synes jeg ikke du skal sige det til hende. Du risikerer at hun udnytter den viden på en kynisk måde. Det kan være svært at se når du er forelsket i hende. Du risikerer hun siger det er gengældt og presser dig til at komme på besøg hele tiden eller at hun beder om at ”låne” penge m.m. Det er et rødt flag hvis hun vil have dig til at hjælpe hende. Hjælp hende for alt i verden med råd, samtaler, køre hende et sted hen, etc, men ikke med mange penge. Lyt til hendes handlinger, lyt ikke til det hvis hun siger hun elsker dig. Den Usædvanlige skrev, for 9 timer siden: Skal jeg droppe at se hende fremover? Ja, drop det. Det er en distraktion at være forelsket i en hvor der ikke er nogen muligheder for det du drømmer om, fordi hun måske ikke er interesseret eller måske slet ikke er den du tror. Det kan blive dyrt hvis du kommer til at bruge væsentlig mere end du egentlig ville, med flere overnatninger etc. Nogen gange er det utilfredsstillende at være forelsket i en hvor det ikke er gengældt. Overvej om du overhovedet ønsker et forhold til en udenlandsk GP. Hvis du ikke gør så drop det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5335 Skrevet 12. Januar Larschristian skrev, for 3 timer siden: som altid lever du lidt i en fantasi verden var alle piger elsker at være sammen med tykke tynde grime smukke mænd i alle afskygninger. du er naiv det er kold forretning. Fantasiverden, ligefrem? Du er som altid præget af din egen version af, hvordan du mener, verden ser ud, ud fra det som du selv har oplevet. Og det er måske ganske rammende for netop det segment af piger (latinaer), men ikke altid for andre segmenter, fx danske GPer, som i nogen tilfælde kun er GP en gang imellem (altså ikke som primær indtægtskilde). Du kan ikke læse ud fra trådstarten, hvilken nationalitet GP denne tråd omhandler, så det ville klæde dig at være åben for, at der også findes andre versioner af sandheden, end den som du fremlægger. Jeg står fast ved, at selvfølgelig kan en GP også nyde tiden sammen med hendes betalende elsker. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 12. Januar Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden: Fantasiverden, ligefrem? Du er som altid præget af din egen version af, hvordan du mener, verden ser ud, ud fra det som du selv har oplevet. Og det er måske ganske rammende for netop det segment af piger (latinaer), men ikke altid for andre segmenter, fx danske GPer, som i nogen tilfælde kun er GP en gang imellem (altså ikke som primær indtægtskilde). Du kan ikke læse ud fra trådstarten, hvilken nationalitet GP denne tråd omhandler, så det ville klæde dig at være åben for, at der også findes andre versioner af sandheden, end den som du fremlægger. Jeg står fast ved, at selvfølgelig kan en GP også nyde tiden sammen med hendes betalende elsker. Har ikke antaget om det er det ene eller andet. når du går på gaden har du så lyst til sex med alle kvinder du møder. Nej vel. når du ringer og aftaler tid med en prostitueret så har hun normalt aldrig før set dig. tror du virkelig selv på at det er af lyst de tager 5-10 mænd ind hver dag og nyder det. nej de betragter det som et arbejde. og som @Kortogkontant skrev så er de prof og kan lukke fuldstændig ned for en hver følelse. grunden til jeg nævnte det er nok at jeg nok mere viden, om de kvinders bevæge grunde er nok fordi jeg har opholdt mig sammen med dem mere end mange andre. hørt deres historier hvordan de bliver nød til at sælge sex for at forsørge deres familier. Kæmpe gæld til div bagmænd mm. deres hårde liv for overlevelse har gjort dem kyniske som @latinas4ever også skriver. I deres verden er det spis eller blive spist. og de er sindssyge gode til at lade sig tro at de elsker deres arbejde. De er verdensmester i at forføre de kunder der kommer og besøger dem. Det gode gamle ordsprog. nød lære nøgen kvinde at spinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5335 Skrevet 12. Januar Larschristian skrev, for 54 minutter siden: grunden til jeg nævnte det er nok at jeg nok mere viden, om de kvinders bevæge grunde er nok fordi jeg har opholdt mig sammen med dem mere end mange andre. hørt deres historier hvordan de bliver nød til at sælge sex for at forsørge deres familier. Kæmpe gæld til div bagmænd mm. Og jeg tror, du har ganske ret. For det segment af GPer. Måske endda for de fleste. Måske. Men ikke for alle GPer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din danske Girl Next Door 358 Skrevet 12. Januar Kære TS Jeg kan kun tale ud fra egne erfaringer, så tag det for det sparsomme input det er. Jeg har stået på den anden side, hvor klienter er blevet forelsket i mig. Det tror jeg i øvrigt mange af os oplever før eller siden. Det er der ikke noget særligt ved. Men når jeg opdager det - og det gør vi, før eller siden - så beder jeg høfligt og respektfuldt, vedkommende om ikke at booke mig igen. Uanset hvor skøn vedkommende er at bruge tid sammen med, er det i sidste ende en forretning. Men i respekt for vedkommende og mig selv, synes jeg, det mest ordentlige er at tage ansvar for at relationen ophører. Naturligvis er jeg først og fremmest sammen med vedkommende, fordi man betaler mig. Men også fordi jeg synes det er søde mennesker, ellers tillader jeg ikke re-bookinger. Og slet ikke længere dates. Så det er både og. Men for mit vedkommende, kan det ene aldrig fungere uden det andet - altså ingen re-booking uden både betaling og god kemi. I sidste ende er det vigtigste din egen integritet. At du er tro mod dine egne værdier og de valgt du træffer i dag - også om 3-5-10 år. Kh. Danske Nicole Bülow 14 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1442 Skrevet 12. Januar (edited) Tak for indlægget @Din danske Girl Next Door. Det lidt skræmmende at læse de mange indlæg, der kun beskriver GP’er som kyniske mennesker, der vil udnytte enhver situation til egen fordel uden hensyn andres følelser. I dette tilfælde endda, en kunde som de muligvis finder sympatisk. Kyniske mennesker findes overalt og også blandt GP’er, men jeg tror nu også der er piger med empati, varme og et reelt ønske om at levere en service for de penge de får. til TS vil jeg sige, at du skal tale med pigen om hvordan du føler og afhængig af hvordan det bliver modtaget, skal du beslutte hvordan du skal handle. Sansynligvis er det bedst at afslutte forholdet, men kærlighedens veje er uransagelige og man må lade det få en chance. Du virker både bevidst og ikke særlig naiv, så brug din dømmekraft og træf en beslutning. Redigeret 12. Januar af Slowman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 12. Januar (edited) Der er mange forskellige råd og erfaringer i tråden og jeg tror det bedste er at lytte til dette. køb dansk skrev, for 10 timer siden: Der er nogle ting, du skal kunne leve med: Det er dig, der betaler - hvis du ikke betaler, er hun der ikke. Du er ikke den eneste - hun er kun din, når I er sammen. En dag er hun der bare ikke, og så er der ingen kontakt. Og så pas på, du ikke bliver afhængig og bruger alle dine penge GP'er er professionelle ja, men de er også mennesker og kan blive ramt af andre mennesker og god sex. Jeg har gentagne gange fået dybt personlige forhold til piger i branchen og den ene endte med at bede mig om ikke at komme mere, fordi hun ikke kunne håndtere hendes følelser for mig, så billedet af de pengegriske top professionelle skuespillerinder der kan lukke af for følelser kan jeg slet ikke genkende. Min erfaring er at hvis man har styr på sine følelser og er bevidst om at man måske aldrig får gengældelse eller sikkerhed for hvilken position man har for hende, så kan både forelskelse og kærlighed have kæmpe værdi selv om den ikke er gengældt. Jeg har været dybt forelsket i 4 kvinder fra branchen og elsker tre af dem meget højt, fordi jeg sammen med dem har lært en hel masse om mig selv, min nydelse, mine følelser og min seksualitet Og ja, det gør pisse ondt når det er slut og man skal ikke regne med at få en forklaring, men jeg opfatter hjetesorg som en af kærlighedens udtryksformer, som har sin plads og vidner om at man har fået lov til at opleve noget stort Redigeret 12. Januar af Refresh 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 190 Skrevet 12. Januar Jeg er ofte lidt småforelsket efter gode stunder med skønne kvinder. Og hvor er jeg glad for at de får mig til at føle sådan - håber det af og til også er en smule gengældt, det ville da være dejligt. Jeg nyder mine små forelskelser, men jeg trækker mig også altid inden det bliver for følsomt - så flyver jeg videre… på den måde får ingen noget i klemme og jeg sidder ikke i sidste ende med en tom bankbog og en lang næse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 12. Januar Din danske Girl Next Door skrev, for 4 timer siden: Men når jeg opdager det - og det gør vi, før eller siden - så beder jeg høfligt og respektfuldt, vedkommende om ikke at booke mig igen. Uanset hvor skøn vedkommende er at bruge tid sammen med, er det i sidste ende en forretning. Men i respekt for vedkommende og mig selv, synes jeg, det mest ordentlige er at tage ansvar for at relationen ophører. Tror de fleste GPer har det som @Din danske Girl Next Door det er en forretning først og fremmest og hvis du ikke selv afslutter relationen så vil de fleste bede dig om ikke at genbooke dem. køb dansk skrev, for 12 timer siden: Der er nogle ting, du skal kunne leve med: Det er dig, der betaler - hvis du ikke betaler, er hun der ikke. Du er ikke den eneste - hun er kun din, når I er sammen. En dag er hun der bare ikke, og så er der ingen kontakt. Og så pas på, du ikke bliver afhængig og bruger alle dine penge. Og ellers er det her vigtigt at forholde dig til. Det her emne har som mange andre været vendt flere gange. Ja der er nogen eksempler på GPer og kunder der begge har haft følelser for hinanden og hvor det har udviklet sig men det er sjældnere end at vinde millionen i Lotto. Hvis GPen reelt havde følelser så ville hun 1. Sige det lige lige ud til dig så du ikke var i tvivl 2. Ikke mødes med dig hvor hun fører forretning fra længere og ikke afkræve dig penge længere for at ses ( Hvis hun har den mindste grad af ordentlighed i sig og respekt for sin forretning sådan at den slags er helt adskilt). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 302 Skrevet 12. Januar Husk at GP'er kan være lige så forskellige som alle andre mennesker, der er ikke nogen der kan hjælpe dig med dit problem, andet end at du selv erklærer dig overfor pigen. Jeg synes det er dejligt at være forelsket i en GP (kun prøvet med danske nogle gange), husk at al kærlighed kan gøre rigtigt ondt også, det er den del af livet. Pas på ikke at blive udnyttet. Hvis I ikke mødes privat uden betaling - så synes hun nok bare du er sød - og det er også dejligt, men det kan jo blive brugt til at malke dig for penge (retfærdigvis har jeg ingen erfaringer i den retning, tværimod har jeg måttet høre på 'husk nu vi ikke er rigtige kærester' Husk at mange GP'er bliver stalket af fjolser, der ikke kan forstå at det bare er et job). Når et forhold udvikler sig, så vil GP'en i nogle tilfælde fortsætte med sit arbejde, og du skal være tro. Personligt synes jeg den er lidt svær. Held og lykke med det, pas på dig selv! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 825 Skrevet 12. Januar Den Usædvanlige skrev, for 20 timer siden: Og nu er jeg blevet forelsket i hende - ja, det er sgu nok lidt ynkeligt - og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre herfra. Skal jeg droppe at se hende fremover? Måske finde en anden GP (hvilket jeg egentlig ikke har lyst til) Skal jeg fortælle hende om mine følelser? Jeg har ingen forventninger om, at hun og jeg skal blive kærester - så naiv er jeg trods alt ikke. Men jeg tænker, at de fleste af jer GP´ere har oplevet dette eller måske har indsigt i min situation? Tag chancen/risikoen. Spil med åbne kort. Tænk ikke for længe. Husk at hun er et menneske, som ikke nødvendigvis er så kynisk som nogle advarer om. Gør noget, som får dig videre. Bliver dine følelser ikke gengældt, så glæd dig over alt det gode du trods alt har oplevet sammen med hende indtil videre. Husk også, at der er nærmest uendelig mange stjerner på himlen. Find eller bliv fundet. God fornøjelse. Jeg håber det bedste for dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 12. Januar Dillermand Junior skrev, for 59 minutter siden: Hvis GPen reelt havde følelser så ville hun 1. Sige det lige lige ud til dig så du ikke var i tvivl 2. Ikke mødes med dig hvor hun fører forretning fra længere og ikke afkræve dig penge længere for at ses ( Hvis hun har den mindste grad af ordentlighed i sig og respekt for sin forretning sådan at den slags er helt adskilt). Ikke alle mennesker er frie til at følge deres følelser på den måde. Og især mange kvinder har haft meget voldsomme oplevelser med mænd som de har elsket og stolet på, hvilket kan skabe dybe sår der kan står i vejen for at hun tør stole på sig selv. Der er også mange flere mennesker end man regner med der har ret lavt selvværd og selv om mænd står i kø for at købe sex kan man sagtens føle sig uværdig til at blive elsket. At holde afstand kan i høje grad være en måde at beskytte sig selv på. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Usædvanlige 25 Skrevet 12. Januar Hej alle sammen Mange tak for jeres gode råd og at I giver jer tid til at svare mig. Jeres gode råd - især fra dig @Din danske Girl Next Door gør at jeg tænker, at mit "forhold" til pågældende (meget danske) GP skal ophøre. Jeg har egentlig meget godt styr på min integritet, men jeg har ikke rigtigt tænkt på, at det måske nok er lidt unfair over for hende, at jeg involverer følelser i det her. Den rigtige løsning her må være at afslutte det - både for hende og for mig. Igen; tak for alle jeres svar ! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg