SnglFar1980 33 Skrevet 10. Januar Person: "Maria" "19", https://nympho.dk/n22283/7559/adorable-blonde-ready-to-drive-you-crazy TLDR: Young robot I have to write this review, because perhaps I can spare someone else from a fruitless experience. So to Maria, if you are reading this: I am sorry if this hurts your business, but that is the market at play. I just got home from a 1H date with "Maria", and I want to describe the date in details. First off, she had no real reviews when I set up the date, and I know this is potentially a red flag, but she just looked SO amazing I needed to take one for the team. The communication with her was great. So good it might not even be her I was texting to, as there were two things making me think this, after the fact: 1. I could not call her, only text 2. I had described the sexual things I would like to do with her in text messages, but when we met, it seemed like she did not know, or had forgot. The meeting was for 11 o'clock, but the hotel door was opened 11:05 I had already texted her that I came fresh from the shower, and smelling good I did not expect to be told to shower when I arrived, but I was. This was a little red flag for me, but I just did as I was told. (I am normally not asked to shower btw.) I came with some soft drinks, to break the ice, but she did not seem to care, which is fine, but it also tells you something about that person's engagement. And lack of engagement would be a recurring theme. Coming out of the shower, and after some small talk, I wanted to kiss her luscious lips. I had texted her in advance, that kissing would be something I would want to start with, and in her ad had said she kisses with tongue. But it was clear from her body language this was not the case today. To set the record straight, although I am short guy, I would consider myself pretty average, even good looking, normally call girls that like to kiss on the mouth, enjoy kissing with me, and I with them. So naturally that was a turn off, as I would not want to impose on her, forcing her to kiss, when it was obvious this was not her thing. So I asked her to kiss something else And she immediately pulls out a condom. Her ad said OWO so I asked her why, and she said "for health", which I generally agree is the right decision, as OWO is a good way to contract HPV. But I told her that I prefer OWO, and that I had paid for OWO as stated in the ad, so she actually took the condom off, and I had really looked forward to OWO, but now that I had to barter for it, I felt bad, as again, I dont want to impose. So she puts on the condom. She blows me and I feel she is not particularly enjoying this. I ask for 69, and she does not seem to enjoy this either. Just "Robot". I really enjoy 69 and it is normally a hit. This though., was beginning to feel like a battle uphill. I eventually come, as I had been so horny looking at photos of her for the last 3 days. She is good looking no doubt, I complimented her on having the best photos on Nympho in her ad. Her breasts are big and fake, lips as well. We had some of the usual small talk where we chat about our fake jobs, fake age, and fake education, :D, and talk about this and that. I wonder what to do to get her in the mood, as she did not seem interested or engaged. She had at this point in time (15 minutes in) been on her phone twice, which is just unproffessional. I asked if she would enjoy a massage, and she seemed like that was a funny/weird request, so I guess she was not used to that, but she indulged. I massaged her legs and back, and she said she enjoyed it, YES! Finally some engagement. Her ad says she gives massage btw, but she didn't offer to massage me, nor did she have any massage oil. :o) With 30 minutes back on the clock, I rested next to her, and was ready for round 2, but round 2 never climaxed, as it was just so obvious she did not really want to do this, so I cut the date short, just shortly after she reminded me that only 8 minutes was left, and I reminded her that she didnt open the door until after 5 minutes after agreed time, to which she rolled her eyes, haha, and continued her robotic work until I stopped her. I told her honestly that I really felt she did not seem to like doing this, and she seemed upset, asking me if I think any callgirls enjoy this sort of work, to which I said "Yes, at least I've been with multiple callgirls that did seem to, or was very good at pretending :-)" She kept saying this was all in my head, my problem, but her lack of engagement, tending to her phone, little tricks to cut time, not giving the service she puts in her ad, all contribute to a bad date, and that is not just in my head, in fact, I would have to be the robot if I could continue to climax in that environment. 9 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1098 Skrevet 10. Januar Tak for god anmeldelse , ja hun ser godt ud , måske en "bimbo" der ikke rigtigt vidste hvad hun gik ind til.....jeg er før skredet før tid når de begynder at glo på deres telefoner, totalt respektløst over for kunden , men pengene vil de gerne have.... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arminb 114 Skrevet 10. Januar Øv. Hun ser ellers mega fræk ud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 96 Skrevet 10. Januar Vanvittigt, at hun projicerer sine følelser omkring sit arbejde over på alle andre kvinder i branchen. Det er tydeligt at mærke, når du møder en kvinde, der godt kan lide sit arbejde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 361 Skrevet 10. Januar But she did drive you crazy??? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 688 Skrevet 10. Januar SnglFar1980 skrev, for 3 timer siden: I told her honestly that I really felt she did not seem to like doing this, and she seemed upset, asking me if I think any callgirls enjoy this sort of work, to which I said "Yes, at least I've been with multiple callgirls that did seem to, or was very good at pretending :-)" She kept saying this was all in my head, my problem, but her lack of engagement, tending to her phone, little tricks to cut time, not giving the service she puts in her ad, all contribute to a bad date, and that is not just in my head, in fact, I would have to be the robot if I could continue to climax in that environment. @SnglFar1980 It seems you have had a rather terrible experience, thank you for your honest review. I chose to strike her off my list as she looked too bimbo'ish for my taste, which rarely leads to a good experience, though she does have a great body. To some extent it seems that she did try to live up to her promise on Nympho.dk -she tried to drive you crazy, albeit not in a good way... Let us hope that she drops working in this industry, both for her and her clients. I hope you will have a better experience next time. Sincerely, DrMabuse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JW67 28 Skrevet 10. Januar I had an exceptional experience with Maria last night. Let’s start with her appearance. Maria is stunning – the kind of beauty you’d expect to see in music videos or Hollywood films. Her figure is flawless: a perfect combination of slim and voluptuous, accentuated by expertly done enhancements that achieve a youthful yet sensual effect. Her face was equally captivating, with delicate, feminine features, full lips, and radiant golden hair – truly mesmerizing. As for her personality, Maria was incredibly sweet, charming, and delightful. She made the entire experience warm and memorable, creating an atmosphere of fun and connection that left me feeling uplifted. It’s worth noting that Maria is not just a striking beauty but also a genuinely respectful and kind person. Mutual respect is especially important with someone as extraordinary as her, and it made the time we shared even more special. The location is discreet, comfortable and close to the Metro. I wholeheartedly recommend her company to anyone lucky enough to have the opportunity. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnglFar1980 33 Skrevet 10. Januar Fedtøre skrev, for 5 timer siden: But she did drive you crazy??? Not even, I have unfortunately read about these experiences several times here on this great forum, so when I encountered it myself, I knew what was going on, and that helped me. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnglFar1980 33 Skrevet 10. Januar drmabuse skrev, for 4 timer siden: @SnglFar1980 It seems you have had a rather terrible experience, thank you for your honest review. I chose to strike her off my list as she looked too bimbo'ish for my taste, which rarely leads to a good experience, though she does have a great body. To some extent it seems that she did try to live up to her promise on Nympho.dk -she tried to drive you crazy, albeit not in a good way... Let us hope that she drops working in this industry, both for her and her clients. I hope you will have a better experience next time. Sincerely, DrMabuse I totally agree with you, but I will say I was looking forward to playing with those "natural D-cups" which would suit her, and was advertised on nympho, but my friend, these were not natural, they were hard rockets. I don't know why you would do false advertising like that, who wins? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rebel_Millionare 19 Skrevet 10. Januar Had a 30 minute session with her a few days ago... I'd say not absolutely terrible , but not particularly good either. It is the girl from photos, although the photos to me seemed better than in person. Fake breasts, obvious scars, poor breast job - probably cheapest option. No kiss, average BJ, agreed on mega/cim but then at the last moment ducked and avoided. On the positive side, not too much small talk, straight to the sex, and she did take a pretty solid 20 minutes of medium hard action. At his point she said she was experiencing a bit of pain, so that's when we agreed on the mega finish that never actually happened. I specifically asked if she was independent , but the PayPal number we used was routed to another (male) person completely. She doesn't speak much English, is definitely not the person you text with, and is obviously very new to the scene. My experience is some girls enjoy the work for a little while, some are indifferent and can handle it for awhile, a rare nympho gem actually gets way into it... and some just plain don't want to be doing it and are resentful. I left with the feeling this was the case for her. Personally I prefer the thought of a self empowered woman , in control of her own destiny, who has weighed the pros and cons and decided to make a bunch of money fast. If they love sex that's even better. The vibe here was way off, wouldn't repeat. The location is well known by many, but a bit awkward to stroll past the reception. There are other well known Islands Brygge/Amager/ Orestad locations that are more discreet without having to pay for parking or get the stare from reception. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 688 Skrevet 12. Januar So we have two rather similar, negative or mixed reviews, both nuanced and detailed, with no raging or demeaning language. We also have @JW67 praising her to the skies and encouraging others to visit the girl -gee who to believe? Thank you to @SnglFar1980 and @Rebel_Millionare for sharing your less-than-stellar experiences. Sincerely, DrMabuse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 105 Skrevet 12. Januar Tak for anmeldelse, dog kan jeg ikke tilslutte mig noget af det du skriver. Jeg har besøgt Maria to gange, begge gange 1 time. Sidste gang var lige før nytår. Alt foregik med kondom, det er vigtigt for mig at passe på mig selv og den pige jeg besøger, det kan i min optik slet ikke diskuteres. Hun var utrolig glad for at kysse mig, så undskyld at jeg skriver det her, men måske du ikke har så god hygiejne som du selv går og tror? Jeg vil dog give dig ret i én ting: nogle gange er indlevelsen der ikke helt, eller man kan mærke at det er “skuespil” hvis det giver mening.. men de gange jeg har været sammen med hende var det kun lige nogle korte stunder hvor hun lige kort zonede ud, eller noget var ikke rart for hende, i don’t know.. … Well, nogle gange er kemien der bare ikke, og det kan være et mismatch, det har jeg prøvet mange gange, hvor det føltes som en kæmpe fiasko, selvom jeg har følt at jeg havde gjort ALT rigtigt.. men det er jo ikke nødvendigvis pigens skyld, nogle gange kan man bare ikke finde takten sammen og sådan er det. Håber du møder en dejlig kvinde som du har bedre kemi med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 15. Januar (edited) SnglFar1980 skrev, den 10.1.2025 at 13:13: So to Maria, I det mindste kan du skrive godt engelsk, men skriv nu på dansk. Det her er et kundeforum, ikke en helpdesk, hvor du kan klage til sælger. Den ene adressat kan nok godt finde ud af Google translate. På den her måde prøver andre også at svare dig på danglish, helt uden grund. SnglFar1980 skrev, den 10.1.2025 at 13:13: 1. I could not call her, only text 2. I had described the sexual things I would like to do with her in text messages, but when we met, it seemed like she did not know, or had forgot. Begge dele helt normalt ved de her alfons-annoncer. Så det burde ikke være et særskilt rødt flag. Hvis du ikke bryder dig om det, så skal du nok styre udenom alle, der annonceres som så unge. De er aldrig selvstændige. Den del virker mest som en efterrationalisering. Bortset fra det: Tak for en i øvrigt god anmeldelse, hvor du også medtager oplysninger om dig selv, dine forventninger og din tilgang. Det gør en anmeldelse meget mere anvendelig for andre. drmabuse skrev, den 12.1.2025 at 17:30: We also have @JW67 praising her to the skies and encouraging others to visit the girl -gee who to believe? Den slags er bare dumt at skrive. En dårlig tilsløring af anklage om falsk anmeldelse. Du kan læse hans tidligere kommentarer (delvist på dansk - det er så latterligt at alle prøver at skrive engelsk her) og se, at han i hvert fald ikke er forbundet til alfonserne bag hende her. Og folk har forskellige præferencer, piger har forskelligt humør afhængigt af mange faktorer, så intet udelukker, at nogle får gode oplevelser, mens andre får dårlige. Der er mere end en sandhed, når det kommer til subjektive vurderinger, så din kommentar er helt unødigt polariserende. Redigeret 15. Januar af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnglFar1980 33 Skrevet 2. Marts hamder-anders skrev, den 12.1.2025 at 18:10: Hun var utrolig glad for at kysse mig, så undskyld at jeg skriver det her, men måske du ikke har så god hygiejne som du selv går og tror? Sikke noget underligt noget at skrive.. Måske er du bare mindre følsom, og så passer I jo fint sammen. Hun var helt væk, det var du jo også selv inde på. Men det generer tydeligvis ikke dig i samme grad. En 22 årig "fuldt uddannet advokat", som selv siger at hun ikke kan lide det hun laver, så er den jo ikke meget længere, intet hænger sammen. Som en anden også desværre skrev, så modtog hun ikke engang pengene selv. Men jeg har lært min lektie, jeg skal ikke være i forreste geled, og jeg skal ikke købe sex hos en der tydeligvis er udnyttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 688 Skrevet 3. Marts Bebop skrev, den 15.1.2025 at 10:42: drmabuse skrev, den 12.1.2025 at 17:30: We also have @JW67 praising her to the skies and encouraging others to visit the girl -gee who to believe? Den slags er bare dumt at skrive. En dårlig tilsløring af anklage om falsk anmeldelse. Du kan læse hans tidligere kommentarer (delvist på dansk - det er så latterligt at alle prøver at skrive engelsk her) og se, at han i hvert fald ikke er forbundet til alfonserne bag hende her. Og folk har forskellige præferencer, piger har forskelligt humør afhængigt af mange faktorer, så intet udelukker, at nogle får gode oplevelser, mens andre får dårlige. Der er mere end en sandhed, når det kommer til subjektive vurderinger, så din kommentar er helt unødigt polariserende. Jeg har været væk fra EG i et stykke tid grundet travlhed og kan konstatere, at jeg i mit fravær er blevet busted af ordenspolitiet... @Bebop det sjove er at du i indlægget slutter af med at konstatere at "Der er mere end en sandhed, når det kommer til subjektive vurderinger" og det giver jeg dig helt ret i. Derfor er det lidt pudsigt at du entydigt kan slå fast hvad min intention var. Mit indlæg er hverken skrevet eller ment som en anklage, det var såmænd bare en ironisk kommentar til den entydigt rosende anmeldelse der kommer midt i en noget negativ anmeldelse, hvor der i samme tråde er en ret lunken anmeldelse. Jeg kan derfor heller ikke se at indlægget er polariserende, derimod syntes jeg at man skal være påpasselig med at dømme "dumt" om andres indlæg når man, som du gør, fremhæver det subjektive og abonnerer på et pluralistisk sandhedsbegreb, men sådan er vi så forskellige Ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg