Hop til indhold

Dates eller timebasis

Featured Replies

Skrevet

Hej skønne mænd :)

Rigtig godt nytår <3

Efter jeg har kigget lidt rundt på siden, kan jeg se i også anmelder sugarbabes :-)

Hvad foretrækker I? Dates eller GP på timebasis? 
Bare ren nysgerrighed <3

Knus Annika :wub:

Skrevet
AnnikaLouise skrev, Lige nu:

Hvad foretrækker I? Dates eller GP på timebasis? 

Uha, nu får du mange svar, som stikker i alle retninger!

Personligt foretrækker jeg GP-setuppet. En sugardating er for mig at se en ordning, hvor man ser hinanden med en fast frekvens, og så nærmer vi os noget, som ligner en elskerinde. Dermed også større risiko for leg med følelser for begge, og det duer ikke for mig, sådan som livet ellers er.

Så hellere GP, hvor begge parter er afklaret med, at det er intimt samvær i en fastsat periode, typisk af kortere varighed, end når der laves sugardatingaftaler.

Skrevet

Foretrækker gp. Forekommer mig også at være mindre økonomisk belastende.

Skrevet

Gp da jeg synes der er for mange fusere/ fuskere på sugardate og nogle af pigerne har nogle vilde fantasier om hvad man vil betale for et møde

Skrevet

Til tider dukker der frække SBér op som ikke vil sælge billeder og som vil ses for et ikke ublu beløb - ellers foretrækker jeg en fræk GP hvor det er aftalt på forhånd.

Skrevet

For mit vedkommende ville jeg nyde at have mere tid sammen med søde damer. Altså mødes, gå en tur eller spise lidt med eller drikke en kop kaffe og så have lidt dejlig sex, men jeg vil altså bare ikke betale for at spise frokost med en sød dame, men godt for sex.

Jeg har en dejlig omgangskreds og her også flere både mænd og kvinder som jeg jævnligt hygger mig sammen med over en frokost og en kop kaffe. Faktisk også taler om ganske personlige ting med. Det koster kun tiden og frokosten, hvis jeg giver. Vi skiftes til at mødes forskellige steder og ifbm forskellige aktiviteter. Og skiftes til at give - også pigerne.

Der er ingen af kvinderne i denne bekendtskabsgruppe der er sexpartnere også og da jeg gerne vil have sex med søde damer bliver det så GP’ere.

Jeg synes de priser der nogen gange nævnes for SB selskab skriger til himlen. Ikke fordi det ville være umuligt, men fordi det i min optik er helt ude i hampen at betale høje priser for at sludre med en sød pige over en frokost eller en ledsager til et show eller hvad det nu er.

Jeg har et par gange tilbudt et par danske piger at medbringe en let frokost, hvis vores møde hos dem var på den tid af dagen, men altså uden at jeg også skulle betale for tiden. Det har flere takket ja til ved andet besøg. En enkelt var det et mere indledende “kemi møde”. Det har været hyggeligt.

Skrevet

Er mest til GPer orker ikke junglen med SB hvem er reel hvem er ikke men GPer der har keg godt styr på hvem der er værd at besøge og hvem der ikke er. 

Skrevet

Jeg kan godt lide SB aftaler, fordi der oftest ikke er en stram tidsplan og en ny der venter på at komme til. Det ender ofte med at koste lidt mere end hos en GP, men det er jo fair nok hvis man er den eneste i det hele taget, eller i hvert fald på dagen.

Jeg har også kendt en dejlig GP, der for det meste sørgede for god tid og hvor jeg følte at hun var glad når jeg kom. Hun skrev altid når hun kom til byen.

Jeg har kendt et par sugarbabes, som jeg har mødtes med ret regelmæssigt over flere måneder. 

Vi har forsøgt os med forskellige aftaler, for at nedtone det økonomiske lidt, og i et (mit) forsøg på at få lidt mere ud af det. Jeg er ikke den perfekte sugardaddy hvor penge er ligegyldigt.

Mine erfaringer fra det er at det fungerer bedst hvis man betaler for det man får, eller har fået på dagen. Næsten alle de andre aftaler jeg har lavet, er endt med misforståelser, surhed og efter min mening mindre sex for flere penge, end hvad der ellers var udgangspunktet.

Skrevet

Foretrækker GP - syntes der her er mere klare linjer i forhold til økonomi og forventninger.

Skrevet

Jeg er mere til SB, men jeg besøger også GPer ganske flittigt.

Skrevet

Hvis jeg bare kunne få lov at mødes med dig, så må du kalde det lige hvad du vil. 

Skrevet
  • Author
Grenå skrev, for 11 minutter siden:

Hvis jeg bare kunne få lov at mødes med dig, så må du kalde det lige hvad du vil. 

Årh det var sødt skrevet <3

Skrevet

konceptet er underordnet hvis man kan mærke det er gensidig nydelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.