Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Måske det slet ikke er en anmeldelse…?

Men fredag aften var jeg, i min evige søgen efter unge dejlige GP’ere, forbi Kris i hendes hotellejlighed på Ørestad…et sted jeg har været så mange gange efterhånden, at jeg frygter snart at blive hevet til side af receptionisten hahaha

Nå men mht Kris gik alt omkring booking som smurt. Undervejs udsatte hun dog vores aftale med 20 minutter, hvilket er helt fint - alle kan blive forsinkede… Da tiden for mødet oprandt fik jeg besked på lige at vente - irriterende efter som hun har vidst tidspunktet længe på dette tidspunkt. Gud hjælpe mig om hun så ikke 5 minutter senere oplyser at hun er løbet tør for kondomer…wtf

Nå men nu var jeg jo kørt en lille times tid for at komme hos hende, så nu ville jeg sgu se hende ;) Så jeg oplyste hende at jeg i så fald bare ville nøjes med bj og samtidig startede jeg bilen og kørte de to minutter til en tank hvor jeg købte en pakke kondomer og tænkte at hun ville blive glædeligt overrasket lol

Jeg nåede dog ikke at vise hende pakken med kondomer. Næsten 40 minutter efter oprindeligt aftalt tidspunkt bankede jeg på hendes dør og det første jeg ser er en pige, ikke så lækker som på billederne imo, men dog formentligt med ægte billeder, som himler med øjnene i en grad som jeg sjældent har set. Læg hertil en generelt sur og ikke imødekommende attitude irl, kombineret med fadæserne i forbindelse med udsættelser og manglende kondomer…

Jeg vendte om og skred igen…

https://nympho.dk/n22231/7550/kris-gfe-anal

Skrevet

De hotellejligheder - ja jeg ved godt det ikke er dem som skal bolles - men hold da op de er ucharmerende. Mit indtryk er at respectionisterne er pænt ligeglade + det er nemt at komme til og fra relativt uset. Hvilket nok er grunden til at kvinderne og kunderne gør brug af stedet.

Det undre mig dog at ejerne og politiet ikke har kigget mere end i stedet, da det virker mere som Amager’ svar på istedgade end en legit sted hvor folk har lyst til at booke sig ind når de er på ferie i Danmark. 

Skrevet

Havde præcis samme intetsigende oplevelse også i fredags - var ikke så dygtigt til at vende om som dig …. Og tog en 1 time …. 
men en spildt time … intet indlevelse eller interesse …. Spar jeres penge 

Skrevet
  • Author
Iceman2024 skrev, for 29 minutter siden:

Havde præcis samme intetsigende oplevelse også i fredags - var ikke så dygtigt til at vende om som dig …. Og tog en 1 time …. 
men en spildt time … intet indlevelse eller interesse …. Spar jeres penge 

Ked af det på dine vegne, men også glad for at jeg tilsyneladende gjorde det rigtige ved at vende om og gå igen…

Redigeret af dhnmdst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.