Hop til indhold

Kan GP'er være bedre end psykologer og psykiater?

Featured Replies

Skrevet
Needy skrev, for 13 minutter siden:

Lyder spændende! :lol:

Hvilket brugernavn taler du om her? :huh:

Stop nu...

• Svar 52
  • Visninger 5.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis man kunne overbevise lægen om det, og få en henvisning til GP, så ville den sgu være hjemme 

• SweetKisses
    SweetKisses

Heldigvis er det to meget forskellige typer ydelser der tilbydes hos henholdsvis GP’er og psykologer… hos nogen udelukker det ene det andet - af rent (indlysende) økonomiske årsager…  det kan vær

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Nu er dit opslag måske mest lavet for sjov, men jeg tror, du har ret i, at man blandt GPerne kan finde kvinder med livserfaring, selvindsigt og sociale kompetencer, som er langt over gennemsnittet. De

Skrevet
John41 skrev, for 7 minutter siden:

Stop nu...

Nænæ!

Udover at du ikke tror på hvad jeg siger jf. pkt. 2 ovenfor - hvilket jeg selvfølgelig ikke kan gøre noget ved - begynder du også at så tvivl om mit brugernavn.

Er du mopset fordi jeg ikke deler dine holdninger - eller hvad sker der? :huh:

Du må gerne oplyse mig om hvilket brugernavn du mener jeg tidligere har haft - hvis du er for meget kylling til at oplyse det her - så send mig en PB!

Redigeret af Needy

Skrevet

Sådan generelt ... 
Mon ikke det mest er forebyggende, at besøg hos GP kan hjælpe .. 
Og så måske ved lettere depression o. lign.
Selvfølgelig ikke ved svær psykisk sygdom.

Det er altid godt at have gode oplevelser at tænke tilbage på ..
Det er bedre at .. øøh, tænke på en sød pige man har krammet, end at gruble over skuffelser og frustrationer.

Og så synes jeg der sker noget både med selve besøget, som med eftervirkningerne, det er som om man mærker at kroppen har haft et behov, der nu bedre bliver opfyldt.  
Oplevelsen er mere afslappet, både under og efter besøget.
Jeg har, som jeg tidligere har skrevet, haft et par oplevelser - bl. a. efter der første besøg hos Emma Diamond for en del år siden - hvor krop og psyke gik helt i erotisk selvsving i en periode. :D:D<3
Her synes jeg man lærer lidt om hvordan det forløber, og hvordan man håndterer det.
Det går over.
Jeg besøgte Emma et par gange mere efter lidt tid, fine besøg, men slet ikke med samme eftervirkning - heldigvis.
Tror det giver en idé om hvordan det fungerer når tankerne så at sige sidder fast i samme rille, måske er det noget lignende der sker ved en moderat depression.

Ligesom @W.C. Fields havde jeg haft en længere periode med 'de facto' cølibat - efter min skilsmisse, ca. 20 år for mit vedkommende.
Og måske af lignende grunde, noget Asperger-agtigt og følgevirkninger, kronisk let depression mv.
Derfor har jeg ikke haft andre muligheder for intim kontakt ... 
Og trods diverse skrupler, er jeg glad for jeg har besøgt nogle piger hen ad vejen ... 

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.