Hop til indhold
Madame Helene

condomeriet mysterier og netbutik

Recommended Posts

Jeg skulle som alle andre købe kondomer og valget faldt på en butik som jeg har brugt før condomeriet i København 

Glad sender jeg en SMS til en venlig sjæl og bede ham om at købe et navgiven kondom til en på nettet opgiven pris. 

så langt så godt.  Den gode ven kommer tilbage til mig og kondomet er nu steget i pris fra 3 kr til 5 kr. 

forklaring ???  jo at condomeriet.dk er en NGO virkosomhed som sender/sælger kondomer ud….. 

nu er det at jeg bliver forvirriet, bare en lille smule 

jeg finder en pris på nettet på en side som hedder condomeriet handler i en butik som står opgivet på deres hjemmeside som være en del af virksomheden når jeg kikker på oplysninger om kondomet for jeg på INTET tidspunk at vide at prisen er dyre i deres IRL butik. 

der ud over var der ikke CVR. nummer på deres bon, adresse eller momsdel af vares pris 

Jeg glæder mig til en forklaring :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I often order condoms from Kim daniell da Silva. The guy previously used to have a web-site, which is not working at the moment.

The sell price of the normal sized condoms is 3kr pr stk. and when I make a call he sends the package right to my adress. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet ?

er kondomerne dyrere i den fysiske butik kontra webshoppen ? for det er meget normalt... sådan er det mange steder... coop maxizoo ect... tror kun det er grossister og butikker med en særlig kundeservice der ikke har den politik :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle som alle andre købe kondomer og valget faldt på en butik som jeg har brugt før condomeriet i København 

Glad sender jeg en SMS til en venlig sjæl og bede ham om at købe et navgiven kondom til en på nettet opgiven pris. 

så langt så godt.  Den gode ven kommer tilbage til mig og kondomet er nu steget i pris fra 3 kr til 5 kr. 

forklaring ???  jo at condomeriet.dk er en NGO virkosomhed som sender/sælger kondomer ud….. 

nu er det at jeg bliver forvirriet, bare en lille smule 

jeg finder en pris på nettet på en side som hedder condomeriet handler i en butik som står opgivet på deres hjemmeside som være en del af virksomheden når jeg kikker på oplysninger om kondomet for jeg på INTET tidspunk at vide at prisen er dyre i deres IRL butik. 

der ud over var der ikke CVR. nummer på deres bon, adresse eller momsdel af vares pris 

Jeg glæder mig til en forklaring :smile:

Når der ikke er CVR nr. /bon nr./ adresse eller momsdel på kvitteringen så tyder det på nogle fuskere, og ikke et seriøst firma.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik selv en kuverteret rykker vedlagt et girokort fra Europæiske rejseforsikring for betaling af en fornyelse, som jeg i øvrigt ikke havde bedt om da jeg købte en forsikring af varighed 1 år.

Nu stod jeg så og skulle til Berlin, så jeg ville købe 1 år på ny, men jeg betalte i deres webshop hvor forsikringen var billigere end den pris jeg fik med posten.

Formentlig fordi det er muligt at sammenligne priser på nettet:

Rejseforsikringer.net
http://www.rejseforsikringer.net/rejseforsikring/test-pristjek-rejseforsikringer-sammenligning.html

Det er så muligt at der er rabatter på løbende fornyelser, hvilket jeg ikke benytter fordi jeg rejser så sjældent at jeg aldrig ved hvornår næste gang bliver.

Tror at det er nettets gennemsigtighed der gør samme vare i samme butik billigere på nettet end i den fysiske butik, plus velsagtens også at des flere foreksempel kondomer der kan sælges over nettet, des billigere drift qua alt den selvbetjening.

Se bare som Amazon er ved at udradere fysiske butikker på global salg over nettet fra central lager til kunde.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger/massage klinikker, når i køber kondomer kigger i så på prisen eller kvaliteten? Jeg har i hele mit 2 gange oplevet at et kondom sprang - begge gange med en glædespige. Og jeg har altså brugt en del flere kondomer med de almindelige piger! Men måske er sex med glædespiger bare bedre og vildere end med de almindelige piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger/massage klinikker, når i køber kondomer kigger i så på prisen eller kvaliteten? Jeg har i hele mit 2 gange oplevet at et kondom sprang - begge gange med en glædespige. Og jeg har altså brugt en del flere kondomer med de almindelige piger! Men måske er sex med glædespiger bare bedre og vildere end med de almindelige piger?

Nu har jeg jo været i branchen siden de første guldhorn, blev lavet, gummi er gummi...gummi kan ikke li olie i længre tid.

Det er yderst sjældent det går, ok, klart det betinger også det er samleje/græsk man fortager sig, jeg laver for det meste noget andet, men tørhed i skeden (hvem har ikke læst anmeldlelser negativt beskrevet om pigen ragte ud efter glidecremen?)(alle ved jo at pigerne sidder på håndklæde når de ikke har gæster, for at ikke dryppe på sofaen, af liderlighed host)(liderlighed fås på flaske)eller forkert/stram påmontering, og et kondom kommes ikke på tisseren i slatten tilstand!(der skal være plads til hele tisseren fra start af, og før prespermen!)og når man har købt 3-400 gross...så er man ved at være udlært i emnet gummi :D :D :D Gummi kan bruges til andet også end samleje og græsk... ;)

Skoletimen i gummi slut! :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg jo været i branchen siden de første guldhorn, blev lavet, gummi er gummi...gummi kan ikke li olie i længre tid.

Det er yderst sjældent det går, ok, klart det betinger også det er samleje/græsk man fortager sig, jeg laver for det meste noget andet, men tørhed i skeden (hvem har ikke læst anmeldlelser negativt beskrevet om pigen ragte ud efter glidecremen?)(alle ved jo at pigerne sidder på håndklæde når de ikke har gæster, for at ikke dryppe på sofaen, af liderlighed host)(liderlighed fås på flaske)eller forkert/stram påmontering, og et kondom kommes ikke på tisseren i slatten tilstand!(der skal være plads til hele tisseren fra start af, og før prespermen!)og når man har købt 3-400 gross...så er man ved at være udlært i emnet gummi :D :D :D Gummi kan bruges til andet også end samleje og græsk... ;)

Skoletimen i gummi slut! :D

Gummierne er ikke sprunget i forbindelse med græsk - om pigerne har haft dem for tæt på olie, ved jeg ikke. Hvordan ville i piger have det, hvis gæsten selv medbragte kondomer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gummierne er ikke sprunget i forbindelse med græsk - om pigerne har haft dem for tæt på olie, ved jeg ikke. Hvordan ville i piger have det, hvis gæsten selv medbragte kondomer?

Gummi og Olie...tyggummi...tror mere på for stram eller for tør.

Medbringe eget gummi, jamen det kom nok an på hvad mærke du kom med, de gængse vil jo aldrig skabe et problem, men jeg lurede første gang en af mine japanske drenge medbragte sit eget "gummi" der var lavet af lammetarm...

Især da han ikke kunne dansk eller jeg Japansk, og det skulle forklares hvad det her var....jooow der blev grinet lidt :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er tråden da ved at løbe af sporet - og det har man jo desværre set før!

Som Jasmin skrev, så er det meget almindeligt, at en vare er dyrere i en fysisk butik

end på nettet, men en prisforhøjelse på 67%, det er da uacceptabelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er tråden da ved at løbe af sporet - og det har man jo desværre set før!

Som Jasmin skrev, så er det meget almindeligt, at en vare er dyrere i en fysisk butik

end på nettet, men en prisforhøjelse på 67%, det er da uacceptabelt.

Jeg har da lige været ude for 100% på den lokale tømmerhandel, som er med i en kæde, hvor de også sælger på nettet. Mærkeligt nok havde jeg ugen før fået samme vare, som er alm. lagervare i alle velassorterede tømmerhandler, til netprisen uden problemer, men næste uge ville den samme ekspedient kun modstræbende sælge til netprisen - "skulle det gå efter ræglerne" osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...