Hop til indhold
Missetand

Dani.... Ella - Ella - Ella :P

Recommended Posts

:D

Endelig ENDELIG gik den lille nymfe privat !!!

Har jo snakket meget med frøkenen her på EG chatten. Og med længsel i blikket kigget efter hendes billeder. Truet mange gange med at komme og besøge hende  :twisted: . Og pjattet meget. Men NU skulle det fandme være altså. 2 timer booket onsdag formiddag ;)

Stedet ligger i natur skønne omgivelser (læs Lars Blæver Bæ's mark) nær Randers :D Så det er nærmest så diskret som det kan blive. Et rigtigt lækkert lille hus. Rent og pænt. Faktisk pænt over standard efter min ydmyge mening.

Nå men nu skulle der endelig sættes ansigt på frøken Daniella. Jeg ankom 5 min før tid. Den flinke telefondame kom pustende ud af døren... "Altså du skal liiige vente lidt, hun er ikke helt klar" Jo jo det skal jeg nok. Jeg har ikke travlt. Så jeg nød synet af markerne imens (sikkert ejet af førnævnte Lars). 5 min senere åbnede døren sig, og ud trådte den nydeligste lille Daniella. Altså hvis begrebet "naboens datter" nogen sinde har passet godt på nogen, så er det sgu hende :D Iført høje hæle og en (YUM) lækker super tæt siddende sort sag. Man kunne lige ane de små røde trusser gennem hullerne. Fulgte bag efter hende som en lille hundehvalp der skulle fodres. Op på første etage til hobby rummet. Behøver jeg nævne jeg nød synet af en YDERST dejlig mås hele vejen op?...Nej vel ;)

Havde bobler og jordbær med. Ja der skulle jo ha været chokolade på jordbærene. Men takket være Super Brugsens misserable udvalg af chokolade måtte opgives... Hrmf !  :evil: ...OH WELL. Det skulle ikke ødeligge min dag ;)

I et øjebliks galskab havde jeg på chatten lovet Daniella (Dani i folkemunde da 4 stavelserer er for kompliceret for os liderlige stoddere) en gang krops massage. Men først lidt bobler og en go sludder på senge kanten. Nå frøken. Tid til massage. Af røg den lille sorte sag mens hun stod med ryggen til mig. Altså den mås kan få voksne mænd til at græde :D . Hun smed sig på maven, og jeg fik knappet op for hendes "seler". Herefter fulgte en vidunderlig udforskning med hænder og øjne, af hver eneste milimeter af hendes nydelige ungpige krop. Og vil i tro mig..... Da jeg er næsten færdig siger Dani "Hmm. Det er egentlig første gang nogen har givet mig en full body massage" Seriøst unge drenge kærester. Nu må i fandme ta jer sammen  :mrgreen: 

Som vanligt giver jeg ikke de ville detaljer om sex i min anmeldelse. Men som vanligt skal i heller ikke snydes helt ;)
Dani giver et skønt blødt og varmt BJ. Ikke noget DT eller gag. Men det gjorde absolut ikke noget. Det var daaarjli. Hun er stram som en i Hel****. Og det skal man jo ikke klage over. Synet af hendes krop set bagfra let fra oven er en fryd for øjet.... Og ikke mindst sjælen. De dejligste små ungpige duppe ditter :D bløde og skønne :P

Og YES!!! Jeg holder irriterende længe. Rent faktisk har jeg ikke skudt kanonen af hos de foregående 3 piger. Men satme om ikke vi ved fælles hjælp fik bettemand til at spytte ca 5 min inden tiden var gået. Fucking finaly. Og det med et brag så min krop sitrede i flere minutter bagefter. TAK skønne Dani  :wub: 

Daniella er en ung nuttet pige. Sød og forbandet sexet. Det skinner igennem at hun kun er 21. Men ved i hvad. Det gør ikke en pind. Jeg nød samtlige 120 minutter til fulde i hendes selskab. Hun er et besøg værd. Og jeg kan garantere for at det ikke er sidste gang jeg skal se trunten :D

Skål og go arbejdslyst.

PS: Dani har nu patent på mig. Underskrift og stempel på begge mine baller med en billig kuglepen....... DONT ASK !!  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skæppe skøn beretning Missetand, og helt så man føler man kan genkende stemningen, selvom jeg selv er en af dem der kun kender ungpige godten fra mange hyggelige stunder i chatten, hvor hun er en skattet og meget aktiv gæst :)

 

Det betragtes åbenbart som et plus i provinsen at lyst huset er beliggende ude hvor kragerne vender, men nej tak - det er jeg for byvant til.

 

Den med at unge piger er strammere kan jeg nikke genkendende til, hvilket alt andet lige kan gøre underværker og udgøre hele forskellen på om vi når den endelige forløsning.

 

Ok inden jeg får det store foredrag om hvor meget knibeøvelser kan reetablere stramheden efter fødsler hos modnere kvinder, vil jeg uagtet at jeg ikke dette vil bestride, så dog alligevel lægge mine lod i skålen hos unge piger der endnu ikke er blevet mødre for 1,2 eller 3 gang.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

arhhhr Missetand det er fiktion ! :P 

 

Hvem skulle tro på denne dejlige fortælling om vores lille Rødhætte, en ung lækker pige, som næsten var alene i et lille hus ude på prærien.

En dag kom den store stygge Ulv (lille Egern) og blæste døren ind, han spiste Dani-pigen med sine store øjne, så store som underkopper. Savle Savle...

Derefter kopulerede de i timevis... til den store finale. 

Udmattet blev Ulven from som et lam, lammet fik firmastemplet og blev øremærket til det næste eventyr.

 

Se det var et dejligt eventyr...

 

PS. Ironi (onani) kan forekomme (jeg er bekendt med Missetand)

PPS. Jeg troede vi ikke skulle se flere stygge ulve her på EG :P

PPPS. Husk at drikke vand og holde pauser... :D

 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Misse din selvfede skabsbøsse, champagne hører premieren til - tænk dog på pigebarnet, hun bliver jo alkoholiker hvis alle hendes gæster kommer med champagne :eek: syntes du i fremtiden skulle holde dig til dit blomster cirkus :mrgreen:

 

Men dejligt at din oplevelse ligger så tæt op ad det jeg havde stillet dig i udsigt :D måske du i fremtiden skulle lade MIG teste pigerne for dig, i stedet for at rode rundt med dine nitter :lol:

 

PS: hvor stram en pige er, bør være intern info blandt "liderkarle" og IKKE lægges til offentlig skue :evil: HRMMMFFFFF

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stramhed sådan som vi oplever dette udgør i mine øjne et så væsentlig parameter for oplevelsen af købesex, at det er både sagligt og anstændigt at medtage i en anmeldelse af en oplevelse, helt som skulle vi overveje at bruge vores penge på en hvilken som helst anden ydelse eller produkt, besøg på en restaurant etc.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stramhed sådan som vi oplever dette udgør i mine øjne et så væsentlig parameter for oplevelsen af købesex, at det er både sagligt og anstændigt at medtage i en anmeldelse af en oplevelse, helt som skulle vi overveje at bruge vores penge på en hvilken som helst anden ydelse eller produkt, besøg på en restaurant etc.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Rejse det her ligger offentligt tilgængeligt for alle, uanset om de køber sex eller ej. Og så syntes jeg så personligt at det er for personligt at skrive om her! Det er jo heller ikke i orden at give nøje beskrivelser af personlige kendetegn, som tatoveringer og lign, samt adresser og tlf der ikke er reklameret offentligt med! Hvad der bliver snakket om i privat beskeder er en anden sag! Bare min mening...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaaah prinsemand. Nu "strammer" du den lidt ;)
Spøg til side. Min beskrivelse af frøkenens vidunderlige missekat afslører næppe personlige kendetegn. Vel ikke anderledes end at komplimentere resten af en dejlig piges krop. Synes egentlig jeg er ret sober i mine anmeldelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse, Missetand. Tillykke med en dejlig oplevelse. Danni er i sandhed en fornøjelse at sexe med. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Prinz i at man ikke afslører personlige kendetegn, men afgjort ikke i at en beskrivelse af at hun føltes stram eller slap hidhører pm dialog.

Men når det er sagt, vil det måske være på sin plads samtidig at skrive om man har en lille, mellem eller stor pik selv når man gør det - så kan læseren udlede sit.

Det er nøjagtigt som hvis suppen er lunken eller godt varm, hvis det var en restaurant oplevelse vi anmeldte - bare med den forskel at købesex typisk koster 30 kr +/- i minuttet, derfor er det rimeligt at beskrive hvordan det føltes at være inde, om vi dårligt kunne mærke det eller det føltes himmelsk.

Pigerne går jo også op i størrelsen på vores når der ikke er penge involveret, hvor politisk ukorrekt det måtte være at sige det lige ud, så har man da læst et og andet om når den har været så lille at de dårligt kunne mærke om han var inde.

Det er ikke os alle der lægger vægt på GFE når vi køber sex, men måske først og fremmest om hun er stram, som der er piger der godt kan indrømme at det betød noget om ham engangsknaldets udstyr var stor eller lille.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det for noget snak om stram eller ikke?

 

Hos mig strammer de da alle.

 

Og skulle jeg komme i en situation, hvor det ikke er tilfældet, så lægger jeg den da bare dobbelt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er altså meget mere end størrelser, mål og stramhed,

sex er ikke kun vaginal penetrering, jeg synes der bliver set alt for nøgtern på sex nogle gange.

 

For mig er det hele oplevelsen som bør ses på, ikke alene om hun er stramt her eller der eller hun har et par kg. for meget på hist og pist.

Selvfølgelig har vi alle et kvinde ideal inde i vores hoved som vi prøver at lede efter. Men man bør ikke lade sig slå ud hvis pigen ikke er 100% som man har forstillet sig, jeg har tit mødt piger som jeg tænkte arrrh hun er ikke lige min type udseendesmessigt , men hold på hvor vi klikker mentalt og sexmessigt...efter vi har lært hinanden at kende.

 

Så skindet kan bedrage eller overraske positivt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

nøj hvor det varmer at læse den anmeldelse igen :P ..

tak for de søde ord jeg er rigtig glad for at du har haft en god oplevelse,

jeg hyggede mig bestemt også i de timer vi havde sammen ;) .. 

 

-- Daniella. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...