Guest Gaffer Skrevet 12. Marts, 2014 Når noget er for godt til at være sandt - er det sjældent tilfældet. Faldt lige over denne annonce: https://annoncelight.dk/annonce/111290/gangbang-aarhus-29-3-kbh-5-4-2-piger Der har før været svindlere inde i branchen, der er løbet med hele depositumet og der er forskellige indikationer som fortæller mig, at det måske er det annoncøren her er ude på. Udenlandske piger med ansigt på. Begge villaer med diverse luksus som pool/Sauna/jacussi Indbetaling af depositum på 1000. Oplyse navn og telefon nummer. Begge pigerne disker op med ret så usædvanlige ydelser - ikke lige den type piger man forbinder med den slags sex. Sjov nok står der ikke noget om hvad der sker med ens depositum hvis de aflyser GB'et. Nogen der ved noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 12. Marts, 2014 Så snart der skal betales et depositum så er det helt klart svindlere der er på spil, men der skal jo nok være et fjols der ryger i fælden. Venligst landsbytossen - uden smartphone 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 12. Marts, 2014 Godt set Gaffer!Her er man simpelthen selv ude om det hvis man bliver taget i røven - ikke at det af den grund er i orden hvis det sker:Men som jeg ser det udgør risikoen simpelthen forskellen på at betale depositum til sådan et arrangement, og så gøre det eller at betale det fulde beløb forud til et arrangement hos en af de ældste og mest velrenommerede danske klinikker med danske piger, her har jeg før betalt det fulde beløb forud til Seduction Girls, og jeg vil til enhver tid uden betænkning gøre det hos en udvalgt skare af nævnte klinikker, men aldrig til nogle bag en annonce som den du linker til.Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHH Skrevet 12. Marts, 2014 Man burde melde det til politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2014 Er det mon Bunkepulsdrengen, der er på spil igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 12. Marts, 2014 (edited) Bunkepulsdrengen...nej det tror jeg ikke, men endnu en pind i rækken af ting som gør at man burde blive mistænkelig. Man bruger en e-mail adresse som kunne ligne. Har aldrig været til nogle arrangementer af bunkepulsdrengens og det jeg ved af, er de vel gode og reelle nok Redigeret 12. Marts, 2014 af Gaffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg