Hop til indhold
Guest Gaffer

Når noget er for godt til at være sandt...

Recommended Posts

Guest Gaffer

Når noget er for godt til at være sandt - er det sjældent tilfældet.

Faldt lige over denne annonce: https://annoncelight.dk/annonce/111290/gangbang-aarhus-29-3-kbh-5-4-2-piger

Der har før været svindlere inde i branchen, der er løbet med hele depositumet og der er forskellige indikationer som fortæller mig, at det måske er det annoncøren her er ude på.

Udenlandske piger med ansigt på.

Begge villaer med diverse luksus som pool/Sauna/jacussi

Indbetaling af depositum på 1000.

Oplyse navn og telefon nummer.

Begge pigerne disker op med ret så usædvanlige ydelser - ikke lige den type piger man forbinder med den slags sex.

Sjov nok står der ikke noget om hvad der sker med ens depositum hvis de aflyser GB'et.

Nogen der ved noget ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så snart der skal betales et depositum så er det helt klart svindlere der er på spil, men der skal jo nok være et fjols der ryger i fælden.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt set Gaffer!

Her er man simpelthen selv ude om det hvis man bliver taget i røven - ikke at det af den grund er i orden hvis det sker:

Men som jeg ser det udgør risikoen simpelthen forskellen på at betale depositum til sådan et arrangement, og så gøre det eller at betale det fulde beløb forud til et arrangement hos en af de ældste og mest velrenommerede danske klinikker med danske piger, her har jeg før betalt det fulde beløb forud til Seduction Girls, og jeg vil til enhver tid uden betænkning gøre det hos en udvalgt skare af nævnte klinikker, men aldrig til nogle bag en annonce som den du linker til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Bunkepulsdrengen...nej det tror jeg ikke, men endnu en pind i rækken af ting som gør at man burde blive mistænkelig. Man bruger en e-mail adresse som kunne ligne.

Har aldrig været til nogle arrangementer af bunkepulsdrengens og det jeg ved af, er de vel gode og reelle nok

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...