Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

De 3 gange jeg har været der, har de forsøgt med mersalg alle gangene. Det har været 3 forskellige kvinder ved hvert besøg. Gennemsnitligt forholder de sig til handjobs. Har dog prøvet en enkelt som både tilbød at være nøgen og blowjob med kondom for ekstra betaling.   

Hvem hende på billede er, må jeg være svar skyldig. Synes jeg bliver præsenteret for nye navne hver gang jeg henvender mig. 

Skrevet
  • Author
Amar Lover skrev, for 9 timer siden:

Hej

har lavet denne anmeldelse 

Stort tack! Så den här Poy som är på bilden gissar jag arbetar stadig där? Ser att du skrev i Juli. Har läst din recension och hade önskat att få ett HJ topless där man får röra brösten men enligt din text verkade det vara ett big no no?

Skrevet
Fredrikvem skrev, for 9 timer siden:

Stort tack! Så den här Poy som är på bilden gissar jag arbetar stadig där? Ser att du skrev i Juli. Har läst din recension och hade önskat att få ett HJ topless där man får röra brösten men enligt din text verkade det vara ett big no no?

Nu ved jeg ikke om tingene har forandret sig i deres udførelse af massagen- jeg bestilte jo body to body og der er de jo nødt til at være uden tøj. Mener at huske jeg godt måtte røre hende på kroppen men ingen fingre i hendes åbninger 

Hun sørgede for at ligge sig så man ikke havde den store fri adgang til godterne men dermed ikke sagt det var no go Nusse hendes krop (baller og bryster) er så vidt jeg husker ok.

Husk lige at pigerne sådan et sted kan være eller kan opføre sig forskelligt fra kunde til kunde - hvis der er god kemi eller man er hyppig kunde kan det være der slippes på tøjlerne.

// AL

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.