Hop til indhold
ohnono

rufferi

Recommended Posts

Gæst

Men i Bukowskys eksempel opstår forholdet netop mellem pigen og mutter. Her kan mutter måske sige, at pengene skal falde inden ugens udgang, ellers kommer der et par rygmærker og undulerer dig. Det pres udøver mutter ikke hvis gælden er ekstern.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mon ikke problemet omkring minus vagter er til at overse.  Personligt kunne jeg forestille mig, at de etablerede piger altid over tid tjener penge. Jeg kunne ligeledes forstille mig, at hvis en pige ikke får gæster nok ved at være tilknyttet en eller flere klinikker, så finder hun på noget andet. Jeg kan også forestille mig, at en "mutter" tænker lidt på klinikkens renommé samt hvad der efterspørges, så mon ikke også at en mutter træffer beslutninger som "Der her går bare ikke for dig".  

Har man set luksusfælden o.lign, så er de almene problemstillinger nok mere koncentreret omkring at kunne håndtere et svingende indtægtsgrundlag og styrring af ens cachflow, hvilket i øvrigt gælder forholdsvist generelt for mange mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...