Hop til indhold
ohnono

rufferi

Recommended Posts

Hvad synes i personligt om hvis hver gang i besøgte et bordel gav det bagmanden omkring 500 kr

Det er et med danske piger. Er det ok for at holde kvalitet? eller hvad er jeres mening, jeg har mindre lyst til at besøge stedet nu personligt...

Redigeret af ohnono

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo nok en aldeles medvirkende grund til de piger der er gået privat/diskret´s store succes.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Rufferi er ulovligt i henhold til straffeloven :cool:

§ 228. Den, der 1) forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre, 2) for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller 3) holder bordel, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år. §

så har du kendskab til et sådant forhold som du beskriver burde du anmelde det.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad synes i personligt om hvis hver gang i besøgte et bordel gav det bagmanden omkring 500 kr

Det er et med danske piger. Er det ok for at holde kvalitet? eller hvad er jeres mening, jeg har mindre lyst til at besøge stedet nu personligt...

Bordeldriften(bagmanden/mutter) bør altid være uafhængig af antallet af den enkelte piges gæster, idet ejeren ellers vil have en interesse i at den enkelte pige "når" så mange gæster som muligt.

En pige må på ingen måde presses til at tage flere gæster end hun selv synes om!

At en pige betaler et fast beløb pr. vagt på et bordel, ser jeg intet problem i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bordeldriften(bagmanden/mutter) bør altid være uafhængig af antallet af den enkelte piges gæster, idet ejeren ellers vil have en interesse i at den enkelte pige "når" så mange gæster som muligt.

En pige må på ingen måde presses til at tage flere gæster end hun selv synes om!

At en pige betaler et fast beløb pr. vagt på et bordel, ser jeg intet problem i.

En bagmand/mutter kan i princippet ikke tjene en krone på andres salg af sex, uden at komme i konflikt med rufferibestemmelsen i straffelovens paragraf 233.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men nu kør de jo en seriøs virksomhed, godt udvalg af piger, gode forhold, service i toppen, er det så ok? eller....... synes bare det er meget at give en måske fettet gammel mand.. det jo pigen jeg gerne vil give pengene, og de piger der kør solo tager jo alligvel det samme når de kør solo?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men nu kør de jo en seriøs virksomhed, godt udvalg af piger, gode forhold, service i toppen, er det så ok? eller....... synes bare det er meget at give en måske fettet gammel mand.. det jo pigen jeg gerne vil give pengene, og de piger der kør solo tager jo alligvel det samme når de kør solo?

Hvis jeg havde en viden om, at "mutter" skulle have dkr. 500 pr. gæst som besøgte pigerne, så ville jeg ikke besøge stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg havde en viden om, at "mutter" skulle have dkr. 500 pr. gæst som besøgte pigerne, så ville jeg ikke besøge stedet.

Måske en af grundene til at pigerne sjældent vil oplyse hvormeget de betaler i husleje, til telelady, rengøring, reklame, mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har pigerne ikke selv lavet aftalen om hvor meget de skal betale for lokalet, så hvis pigen er utilfreds med prisen kan hun jo bare finde et andet sted, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Knallert - tror det kan være svært for pigerne at finde et sted, hvor de kan arbejde uden bekymringer for overgreb samt diskretion. Personlig synes jeg det er ok, at pigerne betale et BESKEDENT beløb til deres udlejer, men alt med måde. Og hvis vi skal være ærlige, så er det jo sjældent de helt luksuriøse lokaler, vi bliver underholdt i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

har pigerne ikke selv lavet aftalen om hvor meget de skal betale for lokalet, så hvis pigen er utilfreds med prisen kan hun jo bare finde et andet sted, 

Ja, det har du fuldkommen ret i.

Men det ændrer ikke på, at jeg finder det yderst utiltalende, at en bordel-mutter har en interesse i, at pigen servicerer så mange gæster som muligt på en vagt, og derved sikre indtjening til mutter.

I værste fald, kan en pige risikere, at mutter presser hende til at tage gæster hun ikke selv ønsker at servicere (dvs. mutter presser pigen til at overskride hendes egne grænser), simpelhen for at sikre, at pigen når et minimum antal gæster på en vagt (og derved en bestemt indtjening til mutter)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ting og serviceydelser som leje hos en klinik skal koste det de koster plus en rimelig fortjeneste til investor.

Men jeg kan vanskeligt se det rimelige i at en vagt i et 'Låsby-Svendsenhus) ude på landet skal koste 1000,-  plus tvungen annoncering og teledame.

I min verden vil en rimelig betaling til klinikken være svarende til hvad man betaler for et hotelværelse af tilsvarende standard, dog skal der tages hensyn til de merleverancer der kan være hvis der er behov for ekstra rengøring og hvis det er stedet der leverer f. eks. vasketøj og andet. Hvad sexarbejderen har af indtjening bør være stedet helt uvedkommende.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er det ikke... det er på ingen måde ok at tage "pr gæst" for så konflikter det direkte med rufferi-paragraffen og da slet ikke 500 - det er fuldstændig absurd

hvis du kender et sted der har den praksis skal de meldes til politiet pr omgående! 

500-1000 for en vagt/dobbelt er fint da den dækker husleje, håndklæder kondomer ect.. ... no problem.. men ikke pr gæst - det er ubetinget no go 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er det ikke... det er på ingen måde ok at tage "pr gæst" for så konflikter det direkte med rufferi-paragraffen og da slet ikke 500 - det er fuldstændig absurd

hvis du kender et sted der har den praksis skal de meldes til politiet pr omgående! 

500-1000 for en vagt/dobbelt er fint da den dækker husleje, håndklæder kondomer ect.. ... no problem.. men ikke pr gæst - det er ubetinget no go 

hvad så hvis jeg har mistanke om at en pige ikke betaler skat , eller måske modtager kontanthjælp samtidig med hun arbejder på klinik, skal jeg så også melde hende omgående

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad så hvis jeg har mistanke om at en pige ikke betaler skat , eller måske modtager kontanthjælp samtidig med hun arbejder på klinik, skal jeg så også melde hende omgående

Det kan du naturligtvis göra. Om du har några bevis för din misstanke. Annars kan du ju själv bli åtalad för falsk anmälan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som kund (eller gäst :cool: ) har man ju ingen inblick i förrättningsmodellen. Men jag har tyvärr intrycket att sådana summor förekommer på en del ställen räknat på en timmes besök. Det har f eks hänt att en pige blivit fyret för att hon tog emot kunder privat för halva timpriset. Och det vore ju icke lönsamt för henne hvis kliniken icke tar hög "provision" per timme.

Om detta är ovanligt, så gör det mig naturligtvis glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det har du fuldkommen ret i.

Men det ændrer ikke på, at jeg finder det yderst utiltalende, at en bordel-mutter har en interesse i, at pigen servicerer så mange gæster som muligt på en vagt, og derved sikre indtjening til mutter.

I værste fald, kan en pige risikere, at mutter presser hende til at tage gæster hun ikke selv ønsker at servicere (dvs. mutter presser pigen til at overskride hendes egne grænser), simpelhen for at sikre, at pigen når et minimum antal gæster på en vagt (og derved en bestemt indtjening til mutter)

Men det omvendte problem eksister altså også, nemlig at der skal erlægges vel omkring nu 1.000 kr. for en halvdagsvagt til telefondame og husleje. På nulvagter noteres der så en skyld ned i en lille bog som overføres til næste vagt. På den måde kan selv gode piger opleve pludseligt at være flere tusinde kroner bagud og presses her måske til at lever grænseoverskridende ydelser. Det er jo også lidt skidt ikke? Betales der omvendt et beløb pr kunde undgår man i hvert tilfælde at komme hjem efter en vagt og have kneppet men en stodder og samtidigt skulle aflevere alle disse penge for de første to kunder til huset. Jeg kender i hvert tilfælde rigtigt mange piger som er dødtrætte af dette!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det omvendte problem eksister altså også, nemlig at der skal erlægges vel omkring nu 1.000 kr. for en halvdagsvagt til telefondame og husleje. På nulvagter noteres der så en skyld ned i en lille bog som overføres til næste vagt. På den måde kan selv gode piger opleve pludseligt at være flere tusinde kroner bagud og presses her måske til at lever grænseoverskridende ydelser. Det er jo også lidt skidt ikke? Betales der omvendt et beløb pr kunde undgår man i hvert tilfælde at komme hjem efter en vagt og have kneppet men en stodder og samtidigt skulle aflevere alle disse penge for de første to kunder til huset. Jeg kender i hvert tilfælde rigtigt mange piger som er dødtrætte af dette!

jeg undre mig over at hvis pigerne er utilfredse med vilkårene hvorfor holder de så ikke op med at arbejde på stedet. hvis jeg ikke er tilfreds med mit arbejde så finder jeg da bare et andet sted der er bedrer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Fordi at sådan er det på Alle klinikker.

Alle steder jeg nogensinde har arbejdet kommer man til at skylde...også hvis man er syg og der ikke kan findes en afløser.

Dog undtaget hos Pigekollektivet.

Det er meget få steder med danske piger som tager procenter.

Men de findes.

Og hos de udenlandske piger køre det stort set kun efter procent princippet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det mener jeg så også er det bedste med den fare for misbrug, der naturligvis ligger i dette. Jeg tvivler dog på at de danske piger er så svage, at de ikke bare siger "slap af" eller noget værre! *SS*, hvis en hysterisk mutter eller lignende forsøger at presse dem til at tage flere kunder end de ønsker, som filosoffen vist nok skrev noget om tidligere her i strengen. Og naturligvis skal det ikke være 50/50 eller lignende måske 25/75 eller 20/80. Vigtigst er det, at der udarbejdes en model alle kan leve med og arbejde ud fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rufferi er ulovligt i henhold til straffeloven :cool:

§ 228. Den, der 1) forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre, 2) for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller 3) holder bordel, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år. §

Det lyder som noget rigtigt sludder! Prøv at destillere ovenstående pkt. 2 og 3

Hvordan dælen skal den forstås:

Den, der for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, straffes for rufferi???!

Eller denne:

Den, der holder bordel, straffes for rufferi!

Så er det vist lige, vi skal have defineret hvad et "bordel" er for en størrelse...

Den paragraf lyder som om den kan anvendes efter forgodtbefindende.

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det lyder som noget rigtigt sludder! Prøv at destillere ovenstående pkt. 2 og 3

Hvordan dælen skal den forstås:

Den, der for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, straffes for rufferi???!

Eller denne:

Den, der holder bordel, straffes for rufferi!

Så er det vist lige, vi skal have defineret hvad et "bordel" er for en størrelse...

Den paragraf lyder som om den kan anvendes efter forgodtbefindende.

Den gælder ikke længere. Blev pr. 1. juli 2013 erstattet af 233:

"§ 233. Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.

Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det mener jeg så også er det bedste med den fare for misbrug, der naturligvis ligger i dette. Jeg tvivler dog på at de danske piger er så svage, at de ikke bare siger "slap af" eller noget værre! *SS*, hvis en hysterisk mutter eller lignende forsøger at presse dem til at tage flere kunder end de ønsker, som filosoffen vist nok skrev noget om tidligere her i strengen. Og naturligvis skal det ikke være 50/50 eller lignende måske 25/75 eller 20/80. Vigtigst er det, at der udarbejdes en model alle kan leve med og arbejde ud fra!

Som jeg ser det, så er det helt store problem ved procent-princippet, netop at mutter SKAL have indsigt i hvad pigen specifikt aftaler med kunden.

Dvs. mutter OGSÅ har en interesse i at sætte video/lyd-optage-udstyr op i bollerum mv., for at sikre at pigen ikke holder omsætning skjult (et dansk bordel har netop har været omtalt for dette i en anden tråd).

Mht. at pigerne kan oparbejde gæld, og derved kan føle sig forpligtet til at tage ekstra vagter/arbejde, er i princippet sagen uvedkomne. Formentligt er der en del piger, som netop starter i branchen fordi de har oparbejdet gæld andetsteds. Min pointe er, at gældens oprindelse ikke dikiterer i hvilken brance man skal indtjene penge til afdragene.

Jeg mener fortsat at fastpris-princippet er at foretrække.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som jeg ser det, så er det helt store problem ved procent-princippet, netop at mutter SKAL have indsigt i hvad pigen specifikt aftaler med kunden.

Dvs. mutter OGSÅ har en interesse i at sætte video/lyd-optage-udstyr op i bollerum mv., for at sikre at pigen ikke holder omsætning skjult (et dansk bordel har netop har været omtalt for dette i en anden tråd).

Mht. at pigerne kan oparbejde gæld, og derved kan føle sig forpligtet til at tage ekstra vagter/arbejde, er i princippet sagen uvedkomne. Formentligt er der en del piger, som netop starter i branchen fordi de har oparbejdet gæld andetsteds. Min pointe er, at gældens oprindelse ikke dikiterer i hvilken brance man skal indtjene penge til afdragene.

Jeg mener fortsat at fastpris-princippet er at foretrække.

Men har Bukowsky ikke også en pointe? Efter et par nulvagter står pigen i gæld til mutter, og kan vel føle et pres for at tage hvad som helst, og i et antal, der gør hende gældfri over for mutter?

At så fastpris konceptet under visse omfattende betingelser kan være lovligt, hvilket aldrig kan være tilfældet med procentafregning er en helt anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men har Bukowsky ikke også en pointe?

Jo, det har han. Men en piges gæld kan også opstå andre steder. F.eks. hvis en pige gerne vil prøve branchen af (og tjene penge) og hun har en enkelt vagt der kun lige løber rundt - dvs. netto 0 kr. til pigen. Hun beslutter derfor at stoppe og har - heldigvis - derefter ingen forpligtelser overfor mutter mv.

Men da hun jo skal bruge penge (det var derfor hun startede på at sælge sex), så låner hun derfor lige 50.000 af en rocker-type. Og da hun faktisk skal bruge endnu flere penge, så satser hun dem på rødt på rouletten... og taber...

Og så er det pludselig gælden til rocker-typen der får hende til at tage vagter mv.

Gælden kan opstå mange forskellige steder. At en pige vælger at sælge sex pga. gæld, må/skal være op til pigen selv (pigens ansvar).

At der så er nogle penge-udlånere som kan tvinge(direkte eller indirekte) en pige til at tage vagter mv. for at afdrage en gæld er en helt anden boldgade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...