Hop til indhold

Gangbang. Møde bekendte.

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg har en enkelt gang deltaget i et GB, hvor vi var 4 fyre om 1 kvinde.

Det der afholder mig fra det er tanken om, at møde nogle man kender.

Er der nogen derude, der har mødt bekendte? Og: Hvordan tacklede i det?

Vh

SF

Skrevet

Jeg tror du overvurderer hvor lille risikoen reelt er. Og hvis du endelig møder en du kender, så betyder det jo bare, at I åbenbart deler samme interesse. Jeg har svært ved at se problemet.

Skrevet

Hvis det er nabokonen, så kan du jo sige, tak for sidst ! Når du møder hende igen

Nej kan godt forstå at venner og familie ikke skal inddrages. Så lad være. Tag til en by langt væk måske. 

Redigeret af godsd

Skrevet
SlikkeFrands skrev, 1 time siden:

Hej 

Jeg har en enkelt gang deltaget i et GB, hvor vi var 4 fyre om 1 kvinde.

Det der afholder mig fra det er tanken om, at møde nogle man kender.

Er der nogen derude, der har mødt bekendte? Og: Hvordan tacklede i det?

Vh

SF

Har deltaget i ret mange GBs.

En enkelt gang har jeg møde en jeg kendte lidt fra Fitness. Vi hilste pænt og kneppede hende på skift. Intet underligt i det. Han er gift og kender også hans kone fra fitness. Når man er til GB, det 100% indforstået at man det der sker, bliver er mellem deltagerne.

Har talt med både mand og kone,flere gange siden, og det er nævnt med et ord

Skrevet

Hmmm forstår ikke problemets karakter, altså du møde en du kender og hvad så…. 
Tænker du nogen af jeg kommer til at reklamere med fælles deltagelsen i GB, ved næste familie kom sammen eller reunion for folkeskolen etc. 

Jeg tænker faktisk godt vi alle ved det ikke er nogen gennemsnits familien Danmark er klar til at være fælles om…  ellers ja der der jo nok være gade fest med GB som afslutnings tema i de danske villa kvartere … 

Har selv afholdt GB med en Sugarbabe og vi havde nok 50-100 forskellige gæster over et år med en 10 -15 events …  en enkelt har jeg senere mødt i arbejde orienteret forhold og det var sjovt nok ikke et emne vi diskuterede

Skrevet
Jysk mand skrev, for 3 minutter siden:

Har deltaget i ret mange GBs.

En enkelt gang har jeg møde en jeg kendte lidt fra Fitness. Vi hilste pænt og kneppede hende på skift. Intet underligt i det. Han er gift og kender også hans kone fra fitness. Når man er til GB, det 100% indforstået at man det der sker, bliver er mellem deltagerne.

Har talt med både mand og kone,flere gange siden, og det er nævnt med et ord

Du mener det blive imellem deltagerene og at det ikke er nævnt med et ord … tænker jeg ? 

Skrevet

Jeg har deltaget i flere gb - og har mødt en jeg kender,  til et af de mange gb jeg har deltaget i - jeg har idag fået en rigtig god snakke kammerat, og en jeg deler gode gp - og andet med, det går begge veje - så det er blevet positivt.

når vi ses mødes med andre, snakker vi overhovedet ikke om dette - ikke fordi vi har aftalt det.

så kom du bare i gang - jeg er selv en meget kendt person, men frygter det ikke, da sandsynligheden ikke er så stor - jeg har deltaget, hvor en har haft en maske på - det kan måske være en ide for dig - til at bryde isen med, men spørg lige om det er ok -

syntes måske ikke du skal vælge et grisehovede som maske - de gb jeg har deltaget på, har vi snakket og grinet sammen - så en der knepper med et grisehovede ser jeg som vil flytte fokus… 

pøj pøj

Skrevet

Hold da op fræk6 - MEGET kendt - Sikker på du ikke er "for kendt til det her sted" ??

Skrevet
PeterG skrev, for 40 minutter siden:

Hold da op fræk6 - MEGET kendt - Sikker på du ikke er "for kendt til det her sted" ??

Næ det tror jeg ikke,  vi vil jo det samme alle sammen - og nu svarede jeg jo bare ts med min oplevelse, med at møde en bekendt.

Skrevet
godsd skrev, for 13 timer siden:

Tag til en by langt væk måske.

Det skal man også passe på med - var i Fantasy Lounge i Hamborg og så en jeg syntes lignede en jeg kendte og mødte næsten ugentligt sidde i et hjørne med 3 piger - nu var det lidt halvmørkt, så jeg var ikke sikker. Han forsvandt så med de 3 piger, men da han kom tilbage, fik vi tid til at hilse på hinanden og snakke lidt om at besøge glædespiger og saunaklubber - og siden har vi altid smilet lidt til hinanden og af og til udvekslet lidt interne informationer.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Det skal man også passe på med - var i Fantasy Lounge i Hamborg og så en jeg syntes lignede en jeg kendte og mødte næsten ugentligt sidde i et hjørne med 3 piger - nu var det lidt halvmørkt, så jeg var ikke sikker. Han forsvandt så med de 3 piger, men da han kom tilbage, fik vi tid til at hilse på hinanden og snakke lidt om at besøge glædespiger og saunaklubber - og siden har vi altid smilet lidt til hinanden og af og til udvekslet lidt interne informationer.

det forstår jeg simpelthen ikke noget af ??
du talte med en i hamburg og har mødt ham igen i Hamburg ?? og hvad så ??

Skrevet
godsd skrev, for 22 minutter siden:

det forstår jeg simpelthen ikke noget af ??
du talte med en i hamburg og har mødt ham igen i Hamburg ?? og hvad så ??

Det var en jeg kender fra DK, som jeg mødte i Hamburg - og så når vi siden mødtes i DK, havde vi lidt sjov med det - entiendes?

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Det var en jeg kender fra DK, som jeg mødte i Hamburg - og så når vi siden mødtes i DK, havde vi lidt sjov med det - entiendes?

åhh ok , det kunne jeg ikke læse af dit første indlæg, 

Skrevet
  • Author

Tak for alle de fine input.

Konklusionen må være, at chancen for at møde en bekendt er lille. Og hvis det sker er vi i samme båd, og ingen har interesse i at fortælle det videre.

Godt nytår.:P

Skrevet

Det er vel relativt nemt at undgå. 
Jeg har været medlem af “Kneppeklubben” (if you know you know) 

De gange jeg har deltaget i de afholdte gangbangs, er det nemt at spotte de mænd på gaden som afventer 5-10 min før det starter. 
Og bare for at sætte det i kontekst: så forstiller jeg mig ved andre gangbangs at man samles i en flok optil. Her kan du jo så spotte om du kender nogen og evt udeblive hvis det er en kæmpe dealbreaker for dig. 
Du bliver nok ikke populær på det, men hvis du er bange for at møde din revisor eller far, så forstår vi dig godt. 

Skrevet

Har selv deltaget et par gange hvor der var en jeg kendte igennem dartsporten, vi hilser kun når vi mødes uden at nævne det med et ord.

Skrevet

Har mødt en, men heldigvis var hans pik mindre end min, så det betød ikke noget, da jeg mødte ham senere 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.