Hop til indhold

Endelig en domina som også tilbyder sex

Featured Replies

Skrevet

Nu er hendes annoncer vidst nede, så kan ikke lige linke.
Men jeg har oplevet at Yssa, som er ret velbeskrevet i dette forum, tilbyder / belønner med sex under en domina session. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej SpankingSub

Ja, hun ser tæske flot ud - puha !!

Lola kommer til København i Helenes Studio d. 24+25 januar, jeg har en session d. 24/1 og glæder mig, for det er ikke ret ofte man kan få sex med en domina. Første gang brugte hun lidt kræfter på mig - det var fedt - og var MEGET bestemt... (efter ønske fra mig)...
Og hun giver sex og er i god form og slank... 

Lola: https://annoncelight.dk/showad/327815

Kh W

• 4 weeks later...
Skrevet

Det er jo også værd at nævne @Danske Natasja. Du skal blot være obs på, som hun også skriver, at hun ikke er verbal (ydmygelse) / skælder ud, hvis det er din kink.

Men du bliver ikke efterladt uden at ha fået tømt nosserne. Har oplevet det modsatte hos andre dominaner, uden jeg var indforstået med det og for mit eget vedkommende synes jeg at et x antal kroner er meget at brænde af uden at få en forløsning. 

Skrevet

Så fik jeg mig endlig taget mig sammen til, at oprette en bruger her på forummet. Så jeg også kan svare på hvad nogle, af brødrene herinde skriver. Voldsom spædende profil hende Yssa har!

Skrevet
SpankingSub skrev, den 10.2.2025 at 15:53:

Hej vilgernedomineresnu 

Har du et link til Yssa?

Jeg har vist skrevet lidt for hurtigt her det skyldtes, at jeg læste dette fra Mclovin.

Nu er hendes annoncer vidst nede, så kan ikke lige linke.
Men jeg har oplevet at Yssa, som er ret velbeskrevet i dette forum, tilbyder / belønner med sex under en domina session. 

Man skulle kunne søge hende ud herinde.
Husker en Yssa for nogle år tilbage en rigtig fræk blondine, som jeg havde sex med og inden det en gang dominans. Jeg gik bare ud fra, at det var den samme da navnet og ydelsen hvor sex indgår åbenbart ikke er så normalt. Så intet link men håber ud fra hvad der skrives herinde, at du måske kan finde et brugbart link

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.