Hop til indhold

High class pige uden kondom

Featured Replies

Skrevet
latina4ever skrev, for 56 minutter siden:

De åbenlyse gæt er jo at for at man kan føle sig specielt og komme igen. 

Det her er en pige som jeg allerede har besøgt masser ad gange og som jeg ville fortsætte med at besøge selvom vi ikke gjorde det uden kondom. Jeg betaler heller ikke noget ekstra for det eller giver lidt ekstra. Jeg betaler den helt almindelige takst som alle andre.

What ever. 
hvis du selv er glad kan jeg slet ikke forstå dit indlæg. 
men at lave en aftale med en prostitueret pige om at i begge 2 kun har sex uden kondom med hinanden og ingen andre :lol:

det er så tragisk komisk og vanvid at du ikke selv kan se hvor hult det klinger. 

Godt nytår. 

ps. Og selv om du siger du er fast kunde, og besøger hende meget. 
så husk der er mindst 10-15 andre der er lige så faste kunder og besøger hende mindste lige så meget som dig selv. 

Du er ikke unik min ven. 

Redigeret af Larschristian

• Svar 53
  • Visninger 11.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Først og fremmest. Hvilken pige taler vi om? Derudover. Så vil jeg med 100 % garanti sige du absolut ikke kan udelukke hun ikke gør det med andre gæster også. Det kan godt være hun siger det

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om, om det mest latterlige er trådstarten fra en nyoprettet bruger eller de forholdsvis erfarne medlemmer, som efterlyser et link. 

• Hvis I havde et ægte "tillidsbånd", ville hun også kunne have tillid til dig - f.eks. til at du ikke ville fortælle andre, at hun gjorde det med dig! Også selv om du ikke nævner hende ved navn.

Skrevet
  • Author
Larschristian skrev, for 7 timer siden:

What ever. 
hvis du selv er glad kan jeg slet ikke forstå dit indlæg. 
men at lave en aftale med en prostitueret pige om at i begge 2 kun har sex uden kondom med hinanden og ingen andre :lol:

det er så tragisk komisk og vanvid at du ikke selv kan se hvor hult det klinger. 

Godt nytår. 

ps. Og selv om du siger du er fast kunde, og besøger hende meget. 
så husk der er mindst 10-15 andre der er lige så faste kunder og besøger hende mindste lige så meget som dig selv. 

Du er ikke unik min ven. 

Tror sgu heller ikke jeg er unik og selvfølgelig har hun mange andre faste kunder. Jeg følger bare ikke argumentet om at hun gør det for jeg skal følge mig unik, så ofte besøger jeg hende slet ik og betaler intet ekstra har kun 30 min sessioner med hende til den almindelige pris. 

Så at hun skulle gøre det med mig for at jeg kommer igen giver ingen mening da hun 100% har kunder som hun kan tjene meget mere på. 

Hvis hun har sex uden med andre kan hun lige så godt sige det. Så tager vi da bare kondom på.

Skrevet
Larschristian skrev, den 1.1.2025 at 12:00:

Der findes kvinder i denne branche, der er ordentlige mennesker og som ikke snyder og lyver…. Hvem siger, at TS ikke har en aftale med en af dem?

Skrevet
Liv skrev, for 4 timer siden:

Der findes kvinder i denne branche, der er ordentlige mennesker og som ikke snyder og lyver…. Hvem siger, at TS ikke har en aftale med en af dem?

Måske “sandsynligheden” :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.