Hop til indhold
MissMaise

GB med Maise & Maria 4 april kl 10.30 - 13.30 mere info

Recommended Posts

Hej I dejlige mænd derude   :) 

 

Her er mere info om vores GB fredag d. 4/4 privat/diskret på Frb:

 

Arrangementet bliver afholdt fra kl 10.30 til kl 13.30. Der er mulighed for bad før og efter og der vil være vådt (rigtig meget vådt  :)) og tørt til ganen. 

 

Vi er to danske søde piger, begge 100% naturlige, nærværende og absolut berøringsvenlige! 

 

Maria er en 24 årig smuk brunette med en meget slank ungpigekrop, en ægte B-skål, 50 kg, 1,70 høj og pikantbarberet. Hun kysser ikke, men giver til gengæld et fantastisk blow  :)

 

Undertegnede (Maise) er en 30 årig blondine med en lækker fast rund numse,(der værdsætter et par stærke mandehænder og evt. et smæk eller to  :)) en ægte blød D-skål, 60 kg, 1,70 høj og ligeledes pikantbarberet. Jeg tilbyder masser af våde kys og deep throat - og forhåbentlig også masser af sprøjteorgasmer   :wink:

 

Pris en time: 1000 kr

Pris to timer: 2000 kr

Pris tre timer: 2500 kr

 

Vi lukker max 6-7 mænd ind af gangen.

 

OBS.- Ingen analsex - Alt med gummi - KUN SIKKER SEX !!

 

Tilmelding hos Maise på SMS 60907394

 

Vi ser frem til tre kanon frække timer!

 

 

Kærligst

 

Maria & Maise

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Maise
- og Maria :)

Tak for det gode initiaitiv til et gangbang privat diskret med jer to fotogene kvinder :-P

Miss Maise
- klik på galleriet
http://www.mon-cherie.dk/

Maria
- klik på galleriet
http://www.pussygalores.dk/

Jeg har nu fået afklaret at jeg har fri og kan deltage i arrangementet.

Det lidt dybere dyk i tegnebogen vil jeg reservere som en mulighed til overvejelse, hvis du med kolleger hos Mon Cherie skulle vælge at tilbyde et identisk sexparty til samme pris som sidst - der gik jeg klip af noget kan jeg forstå.

Vil gerne deltage i jeres gangbang fredag den 4/4, men holder mig til en udskrivning på 1000 kr fo 1 time.

Jeg kommer hjemmefra frisk fra badet omklædt til sjov, og skal også nok selv holde øje med når min tid til sex er gået, men jeg håber at jeg må komme i lidt god tid til en kop kaffe før det går løs for eget vedkommende, og at jeg også godt må blive til en farvel kop efter bad og omklædning - uden at jeg af den grund bliver hængende :cool:

Det er så hyggeligt til den slags lejligheder at hilse på drengene også, dem man kender fra chatten, forum og dem man har rejst med - det er næsten den halve oplevelse når endelig man kan blive fri for klinik cirkusset med legen skjul, skæg og blå briller.

Selvom jeg da sætter pris på at vi ikke er for mange mænd på af gangen, vil jeg alligevel opfordre alle der har tid og lyst til at deltage, så bundlinjen både på sex og økonomi siden går op i en højere enhed på dagen.

 

PS

Maise kan du lokke hende Maria til at oprette sig her på EG, så I begge er på herinde :wink:

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Maise

Party er fra kl 10 30 - kl 13 30 - så langt så godt!

Men når man køber 1 time, 2 eller 3 timer, hvordan definerer I hvornår ens tid begynder at forløbe?

Hvornår ens tid slutter er vel simpelt nok - den slutter vel når ens tid er gået.

Jeg ser nødigt at den 1 time jeg køber starter fra jeg træder ind af døren, men helst at tiden først starter når jeg er afklædt og klar.

Det er vel svært at få sine 3 timer til sex hvis man først kan komme sharp kl 10 30 og skal forlade lejligheden igen sharp kl 13 30, eller hvis man først kommer kl 12 30 og har købt 1 time.

Det her er et gangbang og ikke et sexparty på 4 - 5 timer, så for min skyld behøver I ikke at diske op med noget at spise, men gerne bare kaffe/te og vand.

Som jeg ser det bruger man ikke af den tid man har betalt 1000 kr +/- for i timen, til undervejs lige at bruge tid på at spise en sandwich eller andet.

Den pris I tager jer betalt for i den tid vi betaler for er stillet klart nok op, men jeg synes ikke at denne formulering er tilstrækkelig tydelig?

"Der er mulighed for bad før og efter"

Som  jeg ser det består der ikke en logisk sammenhæng mellem pris for tid, arrangementets start og slut tidspunkt, og så de mandlige gæsters mulighed for både at klæde om/sig på, og at kunne bade før og efter egen deltagelse i sexparty.

For mig at se er der simpelthen ikke luft nok i tidsforløbet, til at gæsterne kan få den tid de har betalt for alene til sex, uden også at være nødt til at bruge af den tid vi har betalt for til sex, også til andet end sex under vores deltagelse i gangbang.

For at alle kan få fuld valuta for pengene, bør I som jeg ser det åbne døren 1 time før party start, og først lukke den 1 time efter at gangbang er slut.

Der er formentlig kun 1 bruser til deling, og vi skulle ikke gerne bruge af den tid vi har betalt for sex, til at stå i kø til et bad før vi forlader lejligheden.

Jeg vil foreslå at I gør sådan:

1. I åbner døren kl 09 30

2. Time 1 starter kl 10 30

3. Time 2 starter kl 11 45

4. Time 3 starter kl 13 00

5. Gangbang slutter kl 14 00

6. I lukker døren og gæsterne skal forlade lejligheden kl senest 15 00

Det giver en åbningstid på samlet 5,5 timer og 15 minutter mellem slut og start på hver hele times sex gæsterne har betalt for - det synes jeg er fair.

Jeres oplæg er simpelthen ikke klart nok på alle disse faktorer.

Jeg har tidligere fået afslag på at komme i lidt god tid til party på en klinik, med den begrundelse at pigerne kommer som regel i sidste øjeblik til party, og mulighed for at gå lidt over tiden efter party er slut var heller ikke muligt, da klinikken skulle gøres klar til de vagter der kom piger til resten af dagen.

Alle disse begrænsninger har I ikke i en Privat diskret lejlighed, medmindre at der også her venter piger på at starte egen vagt når jeres gangbang slutter.

Kunne vi få en beskrivelse af rumfordelingen i den lejlighed I holder gangbang, sofa arrangement, stole og bade faciltet etc - måske billeder af samme?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Maise

Party er fra kl 10 30 - kl 13 30 - så langt så godt!

Men når man køber 1 time, 2 eller 3 timer, hvordan definerer I hvornår ens tid begynder at forløbe?

Hvornår ens tid slutter er vel simpelt nok - den slutter vel når ens tid er gået.

Jeg ser nødigt at den 1 time jeg køber starter fra jeg træder ind af døren, men helst at tiden først starter når jeg er afklædt og klar.

Det er vel svært at få sine 3 timer til sex hvis man først kan komme sharp kl 10 30 og skal forlade lejligheden igen sharp kl 13 30, eller hvis man først kommer kl 12 30 og har købt 1 time.

Det her er et gangbang og ikke et sexparty på 4 - 5 timer, så for min skyld behøver I ikke at diske op med noget at spise, men gerne bare kaffe/te og vand.

Som jeg ser det bruger man ikke af den tid man har betalt 1000 kr +/- for i timen, til undervejs lige at bruge tid på at spise en sandwich eller andet.

Den pris I tager jer betalt for i den tid vi betaler for er stillet klart nok op, men jeg synes ikke at denne formulering er tilstrækkelig tydelig?

"Der er mulighed for bad før og efter"

Som jeg ser det består der ikke en logisk sammenhæng mellem pris for tid, arrangementets start og slut tidspunkt, og så de mandlige gæsters mulighed for både at klæde om/sig på, og at kunne bade før og efter egen deltagelse i sexparty.

For mig at se er der simpelthen ikke luft nok i tidsforløbet, til at gæsterne kan få den tid de har betalt for alene til sex, uden også at være nødt til at bruge af den tid vi har betalt for til sex, også til andet end sex under vores deltagelse i gangbang.

For at alle kan få fuld valuta for pengene, bør I som jeg ser det åbne døren 1 time før party start, og først lukke den 1 time efter at gangbang er slut.

Der er formentlig kun 1 bruser til deling, og vi skulle ikke gerne bruge af den tid vi har betalt for sex, til at stå i kø til et bad før vi forlader lejligheden.

Jeg vil foreslå at I gør sådan:

1. I åbner døren kl 09 30

2. Time 1 starter kl 10 30

3. Time 2 starter kl 11 45

4. Time 3 starter kl 12 00

5. Gangbang slutter kl 13 00

6. I lukker døren og gæsterne skal forlade lejligheden kl senest 14 00

Det giver en åbningstid på samlet 4,5 timer og 15 minutter mellem slut og start på hver hele times sex gæsterne har betalt for - det synes jeg er fair.

Jeres oplæg er simpelthen ikke klart nok på alle disse faktorer.

Jeg har tidligere fået afslag på at komme i lidt god tid til party på en klinik, med den begrundelse at pigerne kommer som regel i sidste øjeblik til party, og mulighed for at gå lidt over tiden efter party er slut var heller ikke muligt, da klinikken skulle gøres klar til de vagter der kom piger til resten af dagen.

Alle disse begrænsninger har I ikke i en Privat diskret lejlighed, medmindre at der også her venter piger på at starte egen vagt når jeres gangbang slutter.

Kunne vi få en beskrivelse af rumfordelingen i den lejlighed I holder gangbang, sofa arrangement, stole og bade faciltet etc - måske billeder af samme?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er sikker på de har en plantegning du kan få, med møblementen indtegnet, så du kan planlægge invasionen til mindste detalje :-)

Invasionen starter kl 11:27, med artilleri bombardement...

11:38 indledes første angreb, objektivet forventes indtaget 12:08 senest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse.

 

Som jeg ser det er det da yderst relevante spørgsmål du beder om uddybende svar på , så det kan da ikke være så svært at de forholder sig til.

 

Spydigheder fra andre handles er vi jo så vant til, så det er ikke noget du skal tage dig nær.

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Bigdick

Faktisk synes jeg ikke at Plasker er spydig, men han har humoristisk sans - derfor har jeg også givet ham et Like :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse, jeg er dog ret afslappet og tager det som det kommer.

 

Mit forslag:

I din tilmelding, skriver du hvilken tidspunkt du ønsker at deltage i fx. fra kl.10:30-12:30 , du kommer 10min før og klæder af og tager bad hyggesnakker lidt med pigerne og drengene, pigerne varmer op, laver strækøvelser, dildo-lege (hvad ved jeg) og langsomt involverer mændene...

 

Rejse, Maise har prøvet GB før så det hele skal nok gå, jeg er sikkert på at ingen bliver snydt, hverken med tiden eller service.

Måske trækkes tiden lidt ud, fordi festen starter en smule senere pga. kø ved bruseren, rygepauser mv.

(Der er sjældent nogen fodboldkamp som stopper ved 90 min "sharp" vel ? der er altid lidt overtid... :D)

 

Så "cum bar' do", det skal nok gå alt sammen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse, kender s.. ingen som dig der har behov for på andres vegne at inddele verden i 4-kantede regulære kasser og rammer...

 

Mød dog op og nyd det - hvis du slapper lidt af uden at tænke på tiden - bliver det måske en endnu federe oplevelse :-)

 

Blot et råd fra et gammelt r....l

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk Nille svarer rigtig godt for mig Rejse. Og JA, der er andre der skal bruge lejligheden efterfølgende, og hvis vi havde en villa til rådighed kunne vi tilbyde kaffeslabberas mm, men det er altså kun en tre værelses, og jeg ved ikke præcis hvor stor den er, men ikke stor nok til at man kan blive hængende SELVOM jeg sagtens kan se pointen/hyggen ved det.... Beklager, vi kan bare ikke tilbyde det samme som i Tyskland, men vi gør vores bedste udfra de midler vi har til rådighed.....

 

Kh

Maise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Maise

Så tilpasser jeg lige mit ærinde dit svar!

Jeg har været i bad lige inden jeg ankommer, og jeg køber 60 minutter for 1000 kr.

Kan jeg købe min 1 time fra kl 12 - kl 13, og ankomme kl 11 45, for at klæde om til at være klar kl 12?

Kl 13 er der 30 minutter tilbage, er der garanti for jeg og vi alle kan blive til alle der ønsker det har været i bad, og er omklædt til at forlade lejligheden.

Jeg smutter selvfølgelig når jeg er klar til det efter min tid er gået, men forventer ikke at bad og omklædning indgår i den tid hver i sær køber.

I kan ikke på en og samme tid skrive en pris for 1 - 3 timers deltagelse, at der er tid til bad før og efter, og så at døren åbner kl 10 30 og lukker kl 13 30.

Jeg har forstået at I hverken åbner 1 time før, eller lukker en 1 time efter disse tider, men I må angive præcist om der er tid til bad og omklædning udover den tid vi betaler for.

I er dyrere for kortere tid end jeg tidligere har oplevet på SMS Planet, fair nok, det er mit valg at deltage, men jeg er ikke som sådan bare ude efter at I eller andre arrangerer et gangbang, men hvem der skiller sig fordelagtigere ud på deres arrangement end andre gør.

Det er muligt nogle mener at jeg fedtspiller ud fra deres egen erfaring med hvad de kan forvente, og derfor ikke stiller spørgsmål som jeg, men det gør jeg når I stiller så skarpt på pris, uden at stille skarpt på informationen om tid til sex og det mest nødvendige som at ankomme, klæde om, samme når tiden er gået til sex og vi skal hjem igen.

Nu ved jeg af erfaring at jeg næppe kan sexe i 60 minutter, men jeg vil have tiden til det som om jeg kunne - også så jeg kan ankomme og gå før jeg begynder, og gå efter jeg er færdig.

Ja det er en skam I eller andre ikke kan disponere et lokale meget mere end den tid et arrangement varer, men sådan er det så bare i Danmark

Havde bare troet at når det var Privat diskret så har alle andre muligheder end klinik.

Jeg kan ikke sende eller modtage en SMS, så jeg vil gerne bede om adressen til gangbang i en pm.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rejse

 

Du får dine 60 min til at sexe i - det lover jeg ;) Vi er ikke regelryttere. Jeg troede ellers det var lykkedes mig at få det hele med i vores ann, men nej, du har selvfølgelig ret i at man skal kunne sexe i den tid man har betalt for, derfor, så ingen er i tvivl;

 

Man sexer i den tid man har betalt for, bad og omklædning ligger udover den tid. Indtagelse af drikke eventuelle snacks må indtages indenfor den købte tid :)

 

Alles klar?

 

Kære Nille

 

Bare rolig - der er en kæmpe seng af prima kvalitet, indkøbt til formålet. Og jeg har selv testet den :) Derudover en sexgynge, også testet og fantastisk til formålet....

 

Kærligst

Maise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Maise

 

Nu er den forvænte petitesserytter af en germanien rejsende Rejsenetværk, ganske tilfreds med præcisionen af de afgivne informationer :)

 

Og til jer der ikke har tilmeldt jer endnu - gør det, for jeg tror at vi har noget godt at glæde os til fredag den 4/4 :-P

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

rejse - jeg er s.. ked af det - men jeg må bare vide om du er klar på hvorvidt tiden det tager at rulle et gummi på SAMT at skifte gummi mellem pigerne er med i den time du køber eller om du får tillægstid - sådan lidt som timeout i håndbold.

 

Hvis du får ekstratid - hvem har så styr på det - måske kunne man lave et system hvor de som har et rent på tager tid og noteret det på en whiteboard - indkøbt i IKEA således at alle kan tage del af det og ingen føler sig snydt.

 

Hvis du ikke får ekstra tid - så må det være sådan at jo flere fyre der deltager så bliver den gennemsnitlige tid man mister mindre !

 

Måske en ide der er værd at bygge videre på ?

 

Kærligst med ironiglimtet i øjet...

/boot

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg må straks gøre Bootdog opmærksom på en mangel i hans indlæg, Køkkenrulle brug!, mange steder bruges der billig køkkenrulle, så der skal bruges mere af det, derfor også mere tid til at få det af rullen . Dette bør der også tages højde for.

 

Rejse Hvis du medbringer dit eget af bedste kvalitet, så er der ikke så meget spildtid. Du kan jo evt i de min du kommer før tiden bede pigerne om at fremvise køkkenrullen så du kan granske om dit egen medbragte er af bedre kvalitet, og dermed ingen spildtid i afruldning af køkkenrulle.

 

Her i dette indlæg er der overhovede ingen ironi :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille.. jeg vil mene at vi holder sporet i debatten - havde jeg derimod argumenteret for at man rullede kondomet på hjemmefra vil jeg godt medgive, at jeg måske lige var lidt på kanten af en afsporing af debatten....

Redigeret af Bootdog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hov hov ikke afspore tråden, tak !

Jeg er blevet gjort opmærksom på tråden af flere. Jeg løfter ikke pegefingeren synderligt ;), men inden det strengen måske begynder for alvor at blive afsporet så hold den til emnet udelukkende og humoristiske bemærkninger som ikke er så relevante er velkomne - under forummet Hyggesnak ;) Ha en god aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære deltagere til GB

 

Tak for tilmeldinger ;)

 

Hvis du vil være sikker på en plads til GB er du velkommen til at aflevere en kuvert med beløbet til Mon Cherie i Rødovre. På kuverten skal stå: GB Maise, dit navn (eller nickname) og tidspunkt for deltagelse. Dette er fordi jeg før har oplevet at mange tilmelder sig og alligevel ikke møder op. Og så har jeg sagt nej til andre der ellers kunne have fået chancen. Det håber jeg at der er forståelse for.....

 

Send en SMS på selve dagen og du får adressen.

 

Bedste hilsener

Maise

60907394

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må med stor beklagelse meddele at arrangementet er AFLYST!!

 

 - så var det at man skulle kikke "like dette", men udelukkende for at det så var muligt at få MissMaise for sig selv :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...