Hop til indhold
AB455

Det vildeste ridt, rollespil og tantra med Kay

Recommended Posts

Grådigt greb jeg fat i tøsens hår mens jeg penetrerede hende, gav hende hvad hun fortjente. "Du kan vist godt lide p.., din liderlige tøs", "ja, jeg er din tøs og jeg vil have din p.. i alle mine huller" svarede hun liderligt og lod grådigt sin tunge trænge ind i min mund.

Jeg har ikke været sammen med nogen siden foråret, men i den seneste måneds tid byggede der sig et behov op jeg ikke længere kunne tilsidesætte. Lidt for meget hudsult, lidt for mange fantasier, lidt for meget hunger efter virkeligt at give los.

Kay er det perfekte valg når jeg vil for meget og jeg... jeg ville det hele. Med Kay får du ikke bare den fulde pakke, for hun finder også alt det frem du ikke er klar over at du behøver, ønsker og har brug for.

Let bookning (vær lidt tålmodig med svarene, for hun har hverken tid eller lyst til at se på sin mobil når hun har en gæst).
Jeg blev taget imod med åbne arme, smil og søde kys af den smukke kvinde frisk fra badet og med makeuppen på plads, i frækt lingeri.

Efter lidt hyggesnak fik jeg hurtigt min nervøsitet og blufærdighed lagt i skuffen og der blev den liggende. Alt er så naturligt og flydende hos Kay.
Det varede ikke længe før vi lå nøgne og kælede for hinanden. Jeg slugte hendes former med øjnene og måtte bare smage hende. Med veltilpasse lyde og udtryk som "ja, lige der", "blidt" og "ja, bliv ved", så er det nemt at tænde hende på den måde der er rigtig for hende. Jeg tænder også på at smage hende og lytte til hendes støn og føle hendes begær. Jeg fik selv hendes orale evner at føle, da hun grådigt tog mig i munden. Jeg tvang hende længere ned "slik tøs". Mit anus blev grådigt slikket og lidt efter mere blow med en finger der kærtegnede min prostata. Når Kay først giver los og giver mig lov til at gøre det samme, så får liderligheden lov at tage fuldstændigt over. Kort efter var det at det udviklede sig som beskrevet i indledningen. Hun var tøsen der fik og jeg var manden der tog. Det var både vildt og råt, begærligt og hårdt. Det var lige hvad jeg trængte til.
Godt udmattede hvilede vi tæt sammenslynget og fik givet hinanden den omsorg der er så vigtig, når vi lige givet efter for det voldsomme sexdrive der drev os til at udforske grænserne hos hinanden.

"Jeg ved præcist hvad vi skal i næste runde" siger Kay så. Alle mine formaninger om at jeg kun kan en gang blev hurtigt fejret til side. "Det er noget jeg bestemmer" sagde hun. "Yes Mistress" var det eneste jeg kunne sige på det tidspunkt. Så jeg fik bind for øjnene og klemmer på mine nipler. Herefter gik Kay på opdagelse på min krop med både fjer, fingre og pinwheel. "Behandlingen" udviklede sig roligt men støt indtil jeg tilsidst endte ud i mit livs første tørre orgasme. Det var så overvældende en følelse at jeg følte mig ekstremt sårbar. Det var en følelse jeg har svært ved at sætte ord på, men den var meget, meget intens. Kay sørgede roligt og kærligt for at jeg landede igen. Vi fik snakket oplevelsen igennem og med et smil sagde Kay at det er sådan noget tantra kan. Jeg siger at det er sådan noget Kay kan. Kors for en kvinde. Jeg var fuldstændig under hendes kontrol og hun spillede mig som et instrument.

Hvis du tænker at det er hvad du oplever hos Kay, så tager du formodentligt fejl. Det er hvad jeg oplevede hos Kay. Det er min oplevelse at Kay giver det den enkelte har behov for, uanset om du selv ved hvad du har brug for eller ej. I ordets bedste betydning, så er Kay professionel og yder det ypperste indenfor sit fag. Individuelt tilpasset til personen og de skjulte behov på dagen.

https://nympho.dk/n2178/1353/kay -i-am-back-looking-forward-to-see-you

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 45 minutter siden:

tak for levende anmeldelse. Her jeg ret i at brysterne er lavet?

Det må du tage med Kay. Jeg synes de var bløde, fyldige og dejlige. Praktisk anvendelige til mange formål ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

tak for levende anmeldelse. Her jeg ret i at brysterne er lavet?

På billede nr 36 på Nympho kan man se små ar under brysterne.

Redigeret af Petit_Hughie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk anmeldelse @AB455. Både passion og præcision. En sjælden combo.

Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

tak for levende anmeldelse. Her jeg ret i, at brysterne er lavet?

Petit_Hughie skrev, for 55 minutter siden:

På billede nr 36 på Nympho kan man se små ar under brysterne.

I fatter ikke en skid, d’herrer. 

Besøg Kay i stedet, og I vil forstå, hvor latterligt ligegyldigt spørgsmålet er.

Twain 

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Twain skrev, for 2 timer siden:

I fatter ikke en skid, d’herrer. 

Besøg Kay i stedet, og I vil forstå, hvor latterligt ligegyldigt spørgsmålet er.

Jeg synes godt nok ikke, der er grund til at sige sådan, fordi jeg hjælper et andet medlem.

Det kan godt være, det ikke er vigtigt for dig og mig, men vi er jo alle forskellige. Hvis nogen ikke vil møde Kay, fordi hun har falske bryster, så skal de da have den info, så de kan blive væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en der har besøgt Kay mange gange, kan jeg bekræfte de er lavet, men de er utroligt bløde, så det mærkes nærmest ikke

Redigeret af Skilgannon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...