Cantona7 91 Skrevet 16. December, 2024 https://nympho.dk/n17101/5933/new-in-town-big-ass-and-big-boobs-real-girl Fik en aftale i stand med Iza, Torsdag aften . Det fortryder jeg ikke et sekund . Ankom til lejligheden ,var spændt på at se hende ,da man ikke kan se hendes ansigt på billederne . Det er 100 % hende på billederne en lille lækker kvinde som bare oser af sex. Blev modtaget med kys ,fik afregnet for 45 min og en lille gave til hende. Et bad til mig efter endt arbejdsdag så var jeg klar til hende ,ud af badeværelset og så sad hun ellers klar med numsen strittende i mod mig ,sikke et lækkert syn. Måtte simpelthen slikke begge huller ,det var bare lækkert, nu er jeg selv lidt af en pleaser ,så måtte da også slikke hende til hun kom i en rystende orgasme. 45 min fremragende service ,GFE/PSE ,hold nu fast hun er fræk ,dirty talk ,det var bare mega fede 45 min vi havde sammen . Kan desværre ikke få passet et besøg mere ind inden hun smutter hjem ,men hun skal helt sikkert besøges igen, hende er jeg langt fra færdig med. Hendes sidste dag er den 22 dec . Iza 10/10 Wow If you read this Iza ,thank you so much . The 50 year Old 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1016 Skrevet 16. December, 2024 Hun er en ener i denne branche, og et klart genvalg når man først har besøgt hende 1 gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 270 Skrevet 21. December, 2024 Jeg lagde også vejen forbi Iza i denne uge. Som TS er jeg også en del ældre end Iza. Men det kan bare så meget andet, ifølge Iza. Hun er rigtig dejlig og nyder virkeligt det hun laver og så er hun samtidig rigtig sød at snakke med. Jeg kender ikke det pågældende område godt, så var et par minutter forsinket. Parkering var udfordrende og husnumrene virkede noget tilfældigt placeret. Måske, jeg var lidt stresset over forsinkelsen!! Jeg blev taget rigtig godt imod af Iza. Hun er rigtig køn og 100% reelle billeder. Det virkede super og havde rigtig fin kemi under hele forløbet. Hun glemte helt at kigge på klokken. Vi kom til at gå noget over tid, men måske hun ikke havde så travlt på tidspunktet. Der var heller ikke nogen forstyrende telefoner, men den kunne jo også have været slukket. Dejligt! Et rigtig skønt besøg, som varmt kan anbefales og skal gentages. I ønskes alle en glædelig jul, samt et knaldgodt nytår… 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soehesten 12 Skrevet 21. December, 2024 Har haft kigget på hende i noget tid nu, og kunne rigtig godt tænke mig at besøge hende også. Kysser hun, og er det med tunge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 270 Skrevet 21. December, 2024 Soehesten skrev, for 4 minutter siden: Har haft kigget på hende i noget tid nu, og kunne rigtig godt tænke mig at besøge hende også. Kysser hun, og er det med tunge? Tror da hun ønsker at kysse med Soehesten……. Men hun rejser hjem til jul!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soehesten 12 Skrevet 21. December, 2024 Godtmedlir skrev, for 6 minutter siden: Tror da hun ønsker at kysse med Soehesten……. Men hun rejser hjem til jul!!! Har godt set hun skal besøges i dag eller i morgen hvis jeg skal nå det. Men skal det tages som et ja til at hun kysser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 270 Skrevet 21. December, 2024 Soehesten skrev, for 4 minutter siden: Har godt set hun skal besøges i dag eller i morgen hvis jeg skal nå det. Men skal det tages som et ja til at hun kysser? Ja, med tunge også. Det var med i prisen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 563 Skrevet 14. April En ældre tråd, men... Hun ser buttet ut på bilderne.. Kan det passe? Eller er det en forkært vinkel...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 114 Skrevet 14. April https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n17101/5933/new-in-town-big-ass-and-big-boobs-real-girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 91 Skrevet 14. April Karsteng skrev, for 3 timer siden: En ældre tråd, men... Hun ser buttet ut på bilderne.. Kan det passe? Eller er det en forkært vinkel...? Synes bestemt ikke hun er buttet . I min optik er hun hamrende lækker og slet ikke buttet . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 91 Skrevet 18. April Karsteng skrev, den 14.4.2025 at 10:53: En ældre tråd, men... Hun ser buttet ut på bilderne.. Kan det passe? Eller er det en forkært vinkel...? Besøgte du hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2454 Skrevet 18. April Karsteng skrev, den 14.4.2025 at 10:53: En ældre tråd, men... Hun ser buttet ut på bilderne.. Kan det passe? Eller er det en forkært vinkel...? Hvis de mål hun oplyser passer, så må hun vel betegnes som småbuttet…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1016 Skrevet 19. April Karsteng skrev, den 14.4.2025 at 10:53: En ældre tråd, men... Hun ser buttet ut på bilderne.. Kan det passe? Eller er det en forkært vinkel...? Hun har lidt former, men det gør ikke mig noget Og de passer til hendes personlighed, som er bubbly. Hvis din normale type er piger som Sweet Meli eller Sweet Jenny, så er Iza ikke noget for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pricie1039 59 Skrevet lørdag klokken 21:06 Besøgte Ida i dag. Det bliver den onde lyne mig ikke sidste gang - hun er fandme dejlig. Som en tidligere anmeldelse siger har hun bubbly personlighed - er med på den værste hvad enten det er rollespil eller andet og så smiler og griner hun stort inden og efter …. ”right up my alley” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 366 Skrevet søndag klokken 07:02 Cantona7 skrev, den 14.4.2025 at 14:27: Synes bestemt ikke hun er buttet . I min optik er hun hamrende lækker og slet ikke buttet . Jeg vil også sige hun ser lidt chubby ud på billeder, jeg vil ikke definere hende som slank, ikke der er noget galt med hendes kropsbygning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo83 2 Skrevet søndag klokken 13:30 Hun er rigtig dejlig og være sammen med helt nede på jorden super smuk i mine øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg